Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Puolison testaus

Lähettäjä: Metka 
Päivämäärä:   8.10.24 16:34:38

Kuin testasitte tulevan puolison?
Eka viikonloppuna helteellä tehtiin aitaa lepikossa ja illalla heitettiin muikun verkot

Re: Puolison testaus

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   8.10.24 16:36:43

Mitä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   8.10.24 16:40:52

Kyllä meillä terveyskeskus hoitaa testaamisen.

Lähettäjä: Noniin 
Päivämäärä:   8.10.24 17:47:43

Laitoin toisilla treffeillä taluttamaan äärimmäisen kilttiä hevosta ja opettelemaan sen perus varustamisen. Hyvin selviytyi.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.10.24 17:58:32

Testasin mitä? Terveyden? Pelit ja testit ovat pelleilyä, jos joku kokeilisi minuun, saisi lapikasta valon nopeudella.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   8.10.24 18:03:12

Miespuolinen kaverikin testaa aina puolisoehdokkaansa joko laittamalla ne tekemään jarru- tai jakopääremontin autoon. Sillä on sellainen testiromu sitä varten pihassa, tarjoaa myös osat herrasmiehenä. Kuka automies sitä nyt jotain tumpeloa muijaa ottaisi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.10.24 18:44:31

Vähä nyt hupsua ajatella, että toista testailtaisi. Mutta kerronpa miten minun ja puolisoni eka ilta meni. Oltiin juuri alettu syömään kun katsoin hevostarhaan ja huomasin sen olevan tyhjä. Noh syksy oli ja tosi pimeää 3 tuntia hevosia etsittiin ja sen jälkeen päästiin jatkamaan treffejä :D

Päivämäärä:   8.10.24 19:34:12

No kieltämättä se on aika testi ollut kun nähnyt koko hulluuteni kavalkadin yhteenmuuton jälkeen. :D Hyvin on kestänyt ja olonikin helpottunut sitä myötä miten hyvin hän minua kohtelee kaikissa asioissa.

Lähettäjä: ö8b 
Päivämäärä:   8.10.24 20:09:16

Eräs treffikumppani joskus naureskeli hevosharrastukselleni. Ruualla leikkimistä, hevonen on parasta leivän päällä, hän itse kyllä ampuisi kaikki hevoset ja laittaisi leivän päälle, ratsastaminen tuntuu kivalta pimpissä, jne.

Total no go ja kiinnostukseni loppui jo ensimäisenn vitsailuun, mutta sovimme seuraavat treffit. Toin hänet tallille, jossa hevoseni lopetettiin sinä päivänä. Kysyin, haluaako hän itse ampua hevosen kuten viimeksi rehvasteli, vai katsooko vain vierestä kun joku muu tekee sen. Alkoi hätäillä ja änkyttää ja halusi pois. No, joutui kuitenkin jäämään siksi aikaa, että ruho saatiin asianmukaisesti käsiteltyä. Piti minulle kotimatkan ajan mykkäkoulua, kunnes alkoi rääkyä, että ole ihan kamala ja epäreilu ihminen. Minä siihen, että itsehän hän oli vitsaillut sillä, että haluaa ampua kaikki hevoset ja laittaa leivän päälle. Tokaisin sitten vielä, että naisen klitoris ei muuten ole perseluissa.

Lähettäjä: ltl 
Päivämäärä:   9.10.24 14:55:01

ö8b: Minäkin annoin joskus vitsailevalle miehelle pulttipyssyn käteen. Meni kalpeaksi ja hevosen lopetuksen ja verenlaskun ajan itki ja oksensi pusikossa.

Suuret on puheet...

Päivämäärä:   9.10.24 15:38:01

ei ihme ettei liitot kestä suomittarien kanssa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.