Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nordea sakannut koko ap:n.

Lähettäjä: Juhiis 
Päivämäärä:   8.10.24 11:47:36

Hanki verkkopankki, mene itse perässä. Juhis työntää nyt siel bittii eteenpäin. Tää ei nyt käy tämmönen..

Re: Nordea sakannut koko ap:n.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   8.10.24 11:49:32

Juu, mulla ei anna kirjautua mobiililla ollenkaan. Selaimella taas näyttää, että toinen tili ja asuntolaina puuttuisi kokonaan :D

Lähettäjä: Is 
Päivämäärä:   8.10.24 11:56:29

Miten te ette oo jo vaihtanut pankkia näiden jatkuvien sekoilujen myötä? Enää ei voi valittaa kun peilille.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   8.10.24 12:03:36

Äänestäkää jaloillanne

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   8.10.24 12:06:24

Vaihtakaa pankkia. Nordea on aina ollut yhtä paska. Meinas hermot palaa ihan totaalisesti kiinteistökaupan yhteydessä kun ei meinattu saada panttikirjoja sitten millään kun ne oli Nordeassa. Olihan siinä pankkien välillä fyysistäkin etäisyyttä ainakin 200m; tarjouduin itsekin kuskaamaan niin ei.

Lähettäjä: Kerstin 
Päivämäärä:   8.10.24 12:16:49

Joko se toimii?

Lähettäjä: Sol Angelica 
Päivämäärä:   8.10.24 12:39:14

Mulla ei valittamista. Ei nää muutamat stiplut verkkopankissa niin paljon mun elämää hetkauta, ja saatiin just sitäpaitsi niin tolkuttoman hyvä asuntolainatarjous että ei tarvii miettiä pankin vaihtamista.

Lähettäjä: A Rokka 
Päivämäärä:   8.10.24 12:46:37

Soomrnnpojat, tulkaa hakemasn itselkenne leipää, eiku rahaa..jäjet johtavat kyberssottaan ja semloseen itävaikuttamiseen..mut on iippanan peruna kallis ja inflaatio 11%.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.10.24 13:17:06

Ryssät asialla. Siirtäkää rahanne turvaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.10.24 14:18:54

Verkkopankkiin pääsee mutta siellä ei näy mitään.
Ei kortteja ei lainoja. Ei mitään.
Nykyään oon pitänyt käteistä rahaa mukanani..kun ei noilla korteillakaaan aina ole pystynyt häiriöistä johtuen maksamaan.

Lähettäjä: tt 
Päivämäärä:   8.10.24 14:21:32

Mulla toimii nordea moitteetta, en ees muista koska viimeks olis ollu jotain

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   8.10.24 14:24:15

No ryssäthän tässä on asialla. Ei ne silti mun rahojani tuolta saa. Minkäs Nordea tekee kun on palvelunestohyökkäysten maalitauluna nyt. Enkä vaihda pankkia.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   8.10.24 14:40:42

Juuri sitähän ryssät haluaa, että ihmiset vaihtaisi pankkia ja saisi Nordealle mahdollisimman paljon haittaa. Itse en ainakaan vaihda nyt.

Päivämäärä:   8.10.24 15:49:35

Nordea voisi tehdä paljonkin. Vaikka pitää tietoturva-asioiden hallinnoidin pohjoismaissa intiaan ulkoistamisen sijaan :D

Päivämäärä:   8.10.24 16:24:49

Just kävin ottoautomaatilla, 3 h sitten. Rouva siellä tuskaili kun ei saa rahaa seinästä. Hänellä Nordean kortti. Itse sain ongelmitta op:n kortilla. Kerroin hänelle että Nordealla on ollut jo jonkin aikaa ongelmia yhteyksissä, ei ollut kuulemma tietoinen.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   8.10.24 16:54:37

Eikös pankit ole vastuussa vain 100tuhanteen euroon. Nyt kannattaa ottaa kaikki ylimääräiset pois. Sillä kohta kaatuu koko pankki ja menetät rahasi.

Päivämäärä:   9.10.24 14:12:52

Pankit kaatuu yksitellen, Nordea aloittaa Suomessa.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   9.10.24 14:17:12

Hus nyt rajan taa itään trollit - ei kaadu Nordea eikä mikään muukaan täällä Suomessa, mutta Venäjällä voi tulla kuumat paikat kun talous vielä tuosta sakkaa ja inflaatio vie hinnat taivaisiin. Ja ryssän trollien vuoksi en todellakaan pankkia vaihda, enkä kyllä tee mitään muutakaan...

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   9.10.24 14:40:56

Kaikkea voi syyttää ryssän trolleista.

- Kaupan kassan ilme oli veemäinen. Selvä ryssän trolli. Huitaisin kuonoon.

- Koira ärsytti. Potkaisin, että ryssät huomaisivat, että heidän trollinsa on havaittu.

- Vaimo pihtasi. Ilmeinen ryssän trolli. Onneksi naapurin marjatta puolusti länsimaita ja antoi revaa.

- Pankkikortti ei toimi. Silloin kun SKOP kaatui, oltiin niin ryssän ikeen alla, ettei asiasta voitu puhua. Nyt on hötölä ja lehdistönvapaus.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.