Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi kaverit ei parita

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.10.24 11:23:40

Olen monesti sanonut kavereille sinkuille ja varatuille, että mua saa ihan vapaasti parittaa tutuille tuntemattomille. Mut ei. Mikä siinäkin ongelmana kun olen ilmaissut selkeästi et tänne vaan jos vähäkään fiksu tyyppi!

Re: Miksi kaverit ei parita

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   8.10.24 11:25:08

No miksi kukaan haluaisi toista parittaa... Etsi itse mies/nainen itsellesi, äläkä yritä ulkoistaa sitä kavereillesi.

Lähettäjä: Juuna 
Päivämäärä:   8.10.24 11:27:17

Koska kun se homma teidän välillä ei pelitäkään, niin "parittajahan" sen syyn niskoilleen saa.

Tai sitten olet sellainen tyyppi, ettei kukaan halua tutuilleen moista kontolleen...

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   8.10.24 11:28:38

Ei ihmiset taida etsiä enää seuraa tuolla tavalla.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   8.10.24 11:33:35

"Mikä siinäkin ongelmana kun olen ilmaissut selkeästi et tänne vaan jos vähäkään fiksu tyyppi!"
Kavereiden fiksut sinkut tuttavamiehet eivät ole mitään kauppatavaraa joka raahataan sinulle tyrkylle.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   8.10.24 11:40:07

Minä en tiedä mitään hirveämpää kuin sen, kun minua yritetään parittaa jokaiselle miespuoliselle tutuntutulle. Ap on näköjään toinen ääripää :)

Voisiko olla, että kaverisi luulevat sinun vitsailleen, jos olet oikeasti sanonut että kaikki kelpaa?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.10.24 11:43:12

Puolison yksi kaveri pyytää aina parittamaan itsensä omille kavereilleni. Tuo puolison ystävä on täydellinen huithapeli. On työtön, peliongelmainen (ja sen myötä rahaton sekä veloissa), ei huolehdi hygieniastaan ja ryyppää kaikki viikonloput. Jännä etten halua parittaa ystävilleni.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   8.10.24 11:45:15

Ehkä kavereista ei tunnu luontevalta ehdotella sokkotreffejä tutuilleen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.10.24 12:05:55

Näin äkkiseltään tulisi mieleen, että kaverit ovat tehneet arvion, että et sovi yhteen heidän kaveriensa kanssa..

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   8.10.24 12:52:07

” Näin äkkiseltään tulisi mieleen, että kaverit ovat tehneet arvion, että et sovi yhteen heidän kaveriensa kanssa..”

Tämä. Ja jos ne muut kaverit eivät halua tulla paritetuiksi? Itse en ainakaan ala parittamaan ketään. Kutsun kavereita juhliin ja pariutuvat itse, jos synkkaa.

Lähettäjä: ahdistuis 
Päivämäärä:   8.10.24 12:58:37

Olen ihan kiitollinen ettei kaverit yritä parittaa kenenkään kanssa. Tulisi todella epämiellyttävä olo olla suhteessa "järjestetyssä liitossa". Kokisin olevani silloin myös suhteessa kavereideni kanssa.

Kuulun niihin, jotka haluavat itse valita parisuhteensa.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   8.10.24 13:06:10

Olet ihan kiva likka, mutta janne haluaisi isotissisemmän, jonne rikkaamman ja veeti ei siedä koiraasi. Kyllä kaverit ovat parittamistasi miettineet.

Lähettäjä: Hyy 
Päivämäärä:   8.10.24 13:10:25

Tunnen erään, joka on omien sanojensa mukaan menestyksekkäästi parittanut useampia kaksikoita. Pelkään, että jos jään sinkuksi, hän alkaa parittaa minua! En voi sietää ajatustakaan siitä, että joku kuvittelee tietävänsä minua paremmin, millaisen miehen kanssa haluaisin suhteeseen.

Hyi olkoon! Suuttuisin niin verisesti, että saattaisin jopa katkaista välit "ystävään", joka yritti minua parittaa.

Minäkin todellakin kuulun niihin, jotka haluavat itse valita parisuhteensa.

Ehkä aloittajan ystävät ovat samanlaisia kuin me, jotka haluamme itse valita ja päättää, eivätkä osaa asettua sellaisen nahkoihin, joka toivoo paritusta. Minä en tohtisi parittaa ketään, vaikka sitä olisi minulta toivottu. Ei!

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   8.10.24 13:15:31

Minua on yritetty muutaman kerran parittaa ilmeisesti ajatuksella voi-kun-tuollakin-olisi-edes-joku, koska eivät ne miehet ole olleet minulle tippaakaan sopivia. Mutta joidenkin mielestä sen pitäisi ilmeisesti riittää, että ihminen on vastakkaista sukupuolta ja ihan kiva :D Siis miksi ihmeessä Matti ei kelpaa, tehän olette molemmat sinkkuja! Sehän on ihan mukavakin!

Päivämäärä:   8.10.24 13:19:53

mikset kysy omia kavereita? ainiin, eihän ne kasva puussa. ootko aatellut ettei kaveripiirissä ole ketään sopivaa? esim itse en tunne ketään sinkkua joka olis vihjaissut kaipaavansa seuraa

Lähettäjä: Rillit hukassa 
Päivämäärä:   8.10.24 13:29:28

"Miksi kaverilla ei partaa"

Päivämäärä:   8.10.24 13:32:31

Ehkä sinä et ole sellainen "vähääkään fiksu" tyyppi jota "parittaa" kenellekään. Parittaminen on sitäpaitsi rikos. ;p

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   8.10.24 14:03:12

En uskalla ottaa "vastuuta", jos meneekin pieleen.

Minä sinkkuaikoina jopa hieman loukkaannuin, kun kaveri yritti parittaa minua työkaverilleen ainoan yhteisen, mutta yhdentekevän ominaisuuden perusteella (samantasoinen koulutus (tohtori), vaikkakin täysin eri aloilta). Tyyppi oli minua (157 cm) lyhyempi, lihava, ja sosiaalisilta taidoiltaan kömpelö. Esimerkiksi arvosteli kroppani suoraan päin naamaa arvosanalla 8, pienet tissit olivat kuulemma se arvosanaa alentava tekijä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.10.24 14:23:47

Mä en parita, koska en halua ystäväpiiriini mitään kyräilyjä, vaikeuksia ja ahdistuksia, jos homma ei toimikaan. Jos itse löytävät toisensa niin fine, mutta itse en edesauta asioita.

Lähettäjä: sutenööri 
Päivämäärä:   8.10.24 14:40:48

Meillä ala-aste aikoina oli yhdistetyssä luokassa tasan parimäärä tyttöjä ja poikia. No eikös pojat alkanut parittaa siten, että kaikki "seukkaisi" sitten jonkun kanssa. Olin ainoa tyttö joka ei tähän lähtenyt. Jälkeenpäin kävi poikaa vähän sääliksi, toivottavasti ei saanut traumoja koska en antanut niitä pakkeja kovin ystävällisesti.

Täysi-ikäistyttyä yksi kaveri yritti taas parittaa, mutten lähtenyt siihenkään koska en halunnut. Silloin osasin olla jo ystävällisempi :D

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   8.10.24 14:57:14

Mulla on yksi kaveri, joka mankuu jatkuvasti, että esittelisin hänet sinkkuystävilleni.

No, en esittele. Sinkkuystäväni ovat nelikymppisiä tai vanhempia, sydämellisiä, fiksuja, reippaita, sporttisia ja itsenäisiä aikuisia naisia. Tämä sinkkumies etsii 47-vuotiaana itseään lyhyempää (hän on itse 165 senttiä pitkä), noin 45-kiloista kolmekymppistä, jonka kanssa tehdä lapsia ja joka "pitäisi miehen aktiivisena". Sellaisia ei ole tarjolla, koska en ole thaikkunaisten paritustöissä.

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   8.10.24 15:01:10

"Minä sinkkuaikoina jopa hieman loukkaannuin, kun kaveri yritti parittaa minua työkaverilleen ainoan yhteisen, mutta yhdentekevän ominaisuuden perusteella (samantasoinen koulutus (tohtori), vaikkakin täysin eri aloilta). Tyyppi oli minua (157 cm) lyhyempi, lihava, ja sosiaalisilta taidoiltaan kömpelö. Esimerkiksi arvosteli kroppani suoraan päin naamaa arvosanalla 8, pienet tissit olivat kuulemma se arvosanaa alentava tekijä."

Just näin :D Mutta hei, olisi pitänyt kelvata kun olette molemmat sinkkuja ja hän on kuitenkin ihminen ja mies :D

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   8.10.24 15:23:57

Ap,kyllä tätäkin kautta voi "parittaa"...jos seura siis kiinnostaa? Laadukas sellainen.

Lähettäjä: öö 
Päivämäärä:   8.10.24 15:29:56

Ehkä kavereiden mielestä olet jotenkin sellainen, etteivät nämä halua parittaa sinua tutuilleen? Tai tietävät, etteivät kaverinsa halua sinunkaltaistaan puolisokseen? Syitä en osaa sanoa, mutta jotain tällaista voi olla.

Tai sitten kavereidesi mielestä parittaminen on typerää, eivätkä halua osallistua sellaiseen?

Minulla on pari naista kaverina, joista muutaman kaverimiehet eivät oikein pidä. Eivät ole sanoneet tätä noille naisille suoraan, mutta minulle ovat sanoneet, etteivät oikein pidä kyseisestä naisesta. Ovat kertoneet syynkin ja ymmärrän ne hyvin. Toinen heistä on joka asiasta kiukutteleva ja itsekeskeinen ja jatkuvasti joka asiasta pahalla päällä, toinen ainoa lapsi, joka on ihan prinsessa ja vanhempien lellipentu, eikä ole kotoaan muutettuaankaan tajunnut, ettei ole maailman napa.

Lähettäjä: Tähkäpää 
Päivämäärä:   8.10.24 15:44:30

Tule tänne Pohjois-Savon perukoille :D Voin melkein luvata, että jos vaan satut olemaan yhtään ns ulkoisesti soma, hymyilemään taipuvainen ja ~ 25-35 v sinkkunainen, niin kylillä aletaan kyllä sulle vimmatusti paria miettiä. Erityisesti kaikki kylän mammat alkaa takuulla parittaa sinua. Jos se mamman oma poika on jo onnistuneesti pariutunut, niin pidetään kyllä aktiivisesti huolta että sille naapuritalon Tompallekin löytyisi oma emäntä.
Nimimerkillä sinkku paluumuuttaja parittajien hampaissa…

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   8.10.24 15:45:37

"Nimimerkillä sinkku paluumuuttaja parittajien hampaissa…"

Joo, paluumuuttaja. Koitapa tulla paikkakunnalle ulkopaikkakuntalaisena naisena, herranjumala kun samat mammat suojelee poikiaan kuin kanaemot vierailta hutsuilta :D

Lähettäjä: siis 
Päivämäärä:   8.10.24 16:58:42

Paritus on kyllä ihan väärä termi tähän aiheeseen.

Lähettäjä: laitonta 
Päivämäärä:   8.10.24 17:22:14

Niin on. Se on ihan Suomen laissa kielletty.

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   8.10.24 17:42:41

Ei oo löytäneet miestä joka sulle sopis. Jos "ihan kuka tahansa peniksen omaava" käy, niin ehkä niitten kavereista ei löydy sellaista joka sua haluaa(?) Tässä on pari linjaa. Mulla yks kaveri kutsu toisilleen sopivat baariin ja kun niillä juttu alko luistaa, niin häippäs pois tieltä. Ovat olleet nyt ainakin 5 vuotta yhdessä. Mun mielestä kukaan ei voi tollasesta loukkaantua. Siinä on "paritetty", mutta itse ovat saaneet toinen toisensa valita. Ja vaikka parittaminen onkin rikos, kuvaahan se tällaistakin toimintaa hyvin.

Lähettäjä: Tähkäpää 
Päivämäärä:   8.10.24 18:40:22

Lähettäjä: ---
Päivämäärä: 8.10.24 15:45:37

"Nimimerkillä sinkku paluumuuttaja parittajien hampaissa…"

Joo, paluumuuttaja. Koitapa tulla paikkakunnalle ulkopaikkakuntalaisena naisena, herranjumala kun samat mammat suojelee poikiaan kuin kanaemot vierailta hutsuilta :D

Hahah, tuokaan ei yllätä kyllä yhtään! Kyllä maalla on sitten mukavaa asua XD

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.