Lähettäjä: Ei pitkä
Päivämäärä: 8.10.24 00:20:40
Tai anteeksi harhaanjohtava otsikko niille joille pari tarkoittaa vain kahta. En vähäisen pituuteni ja liikuntavamman takia ole kuuminta hottia, mutta sit taas inceleitten vastakohta. Eronnu melkein 20 vuoden avioliitosta. Ja avautunu täällä ennen naisesta jolle en ollu "tarpeeksi hyvä mielestäni". Väliä oli toki vuosi tai kaksi ja täällä taas ollaan...
Joo, nyt olen mielestäni liiankin hyvä. Eilen soitti kännissä ja kehui että "hänellä on mies". Löin luurin korvaan. Tänään soitti ja halus mut "kotiin". Ei herunu. Vanhempi (+20vee) kaverinsa haluais mut, osti kämpän mun naapurista, mutta on muakin 11vee vanhempi ja ei vaan natsaa... Ja be soittelee keskenään. Ja ei olla pentuja enää kukaan. Ite oon lapseton, en vela, ja sekin on joillekin ongelma. Lisäksi pahinta mahdollista syytettä keksitty tyhjästä. Alan nyt ymmärtää enemmän palstan naisia. Aikaa nyt vaan ei voi kelata taaksepäin ja valita toisin.
Lisäks sit yks tuttu nainen on eronnut, muttei pärjää mun pienen koiran kaa, joten ei sekään voi toimia pitkän päälle. Joo, jos voisin niin ottaisin auton ja lähtisin jollekin tallille töihin. Mutta kun sekään ei oo mahdollisuus... Ärsyttää ja anteeksi avautuminen.
|