Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muita suihku flamingoja?

Lähettäjä: Shlamingo 
Päivämäärä:   7.10.24 23:20:47

Uusi miesystävä nauraa mun tavalle seistä aina suihkussa yhdellä jalalla.
En ole itse koskaan edes ajatellut asiaa, mutta tosiaan on yli 40 vuotta aina seissyt suihkussa joko kokonaan yhdellä jalallla, tai oikea jalka vaseman päällä lepuuttaen.

Näytän kuulemma ihan vaaleanpunaiselta flamingolta. Mitä kuumempi suihku, sitä vaaleanpunaisempi, tietenkin.

Sanokaa, että en ole ainoa ihminen maailmassa, jonka mielestä suihkussa on mukavampi seistä yhdellä jalalla?

Re: Muita suihku flamingoja?

Lähettäjä: TJ 
Päivämäärä:   8.10.24 01:39:04

Kun suihkun laittaa päälle ja sieltä tulee hetken kylmää, putkissa seissyttä vettä, seison yhdellä jalalla. ”Jäätyy” vain toinen jalka. Kun veden lämpötila on sopiva, laitan toisen jalan alas.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.10.24 02:15:06

Mulla on tapana seistä suihkussa monesti kädet ilmassa:D Tykkään kun vesi valuu kainaloita pitkin.

Lähettäjä: Felicia 
Päivämäärä:   8.10.24 05:00:46

Täällä yksi! Seison kyllä muutenkin tosi usein yhdellä jalalla ja ihan ihmeellisissä asennoissa :D

Lähettäjä: Martta 
Päivämäärä:   8.10.24 08:15:13

Äh, mä istun tuolilla.

Lähettäjä: Mörö 
Päivämäärä:   8.10.24 09:52:36

Voi kuinka hauska mielikuva! :D Kiitos päivän piristyksestä, suihkuflamingo!

Lähettäjä: pumpum 
Päivämäärä:   8.10.24 09:58:37

Ihana :D

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.10.24 11:34:17

Suihkuflamingo on yhdyssana.

Lähettäjä: Shlamingo 
Päivämäärä:   8.10.24 20:30:39

Suihkuflamingo täällä taas. Pahoittelen kieliopillista erehdyståni, selvästikään yhdelläjalalla seisominen ei korreloi kielitaidon kehittymisen kanssa.

Yksinäisen lentokyvyttömän flamingon mieltä kuitenkin ilahduttaa suuresti tieto siitä, että en suinkaan ole lajini ainoa edustaja.
Ja mitä ilmeisemmin on olemassa myös kattoa kohti kurottelevia suihkukirahveja. Mahdollisesti jopa kaakelilattiaa nuohoavia suihkumyyriä.

Lähettäjä: -_- 
Päivämäärä:   8.10.24 21:14:18

Muutoin seison tosi usein yhdellä jalalla, varsinkin jos keskityn johonkin tai joudun seisomaan paikallani odottamassa jotain. Suihkussa taidan kyllä seistä molemmin jaloin, varmaan ihan vaan kuolemanpelko tmv mielessä.

Lähettäjä: Jes 
Päivämäärä:   8.10.24 22:16:26

Minulla on usein peseytymisen jälkeen tapana käydä suihkun alle istumaan ja nojata käsillä polviin. Välillä saatan jäädä pitkiksikin aikaa sinne istuskelemaan. Tiedän että vettä kuluu mutta olen muuten melko säästeliäs... Kun ei ole ammetta missä lillua..

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   8.10.24 22:57:31

No en seiso yhdellä jalalla. :D

Mutta itseä ihmetyttää se, että jotkut menee suihkuun niin, että ne vain laittaa ylhäältä sen hanan päälle ja sitten viileetä vettä tulee heti päälle. Siis että jotkut ei nosta sitä käsihanaa käteensä, ja kasta vettä ensin lattialle. Ja sitten vasta lämmin vesi ihoa vasten.

Ihmiset on hiton outoja. :D

Lähettäjä: Essi 
Päivämäärä:   9.10.24 00:59:46

Enpä muuten ole tullut ajatelleeksi, mutta itse myös seison usein suihkussa toista jalkaa lepuuttaen tai toisen päällä :D

Lähettäjä: Jojo 
Päivämäärä:   9.10.24 02:27:54

Lähettäjä: Jes
Päivämäärä: 8.10.24 22:16:26

Minulla on usein peseytymisen jälkeen tapana käydä suihkun alle istumaan ja nojata käsillä polviin. Välillä saatan jäädä pitkiksikin aikaa sinne istuskelemaan. Tiedän että vettä kuluu mutta olen muuten melko säästeliäs... Kun ei ole ammetta missä lillua..

Teen tätä myös, erityisesti jos on ollut pitkä päivä tai surullinen olo. Eli melkein joka kerta :D Jollain tavalla lohduttavaa ja hetki jolloin voi paeta maailmaa, antaa vaan lämpimän veden halata. En kyllä ihan istumalla istu, mutta siis kökötän syvässä kyykyssä suihkun alla.
Yhdellä jalalla seison kyllä minäkin usein, mutta en suihkussa.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   9.10.24 07:36:24

R: ei mulla ees ole suihkussa montaa eri veden ulostulovaihtoehtoa, niin en tee noin. Joskus nostan sen pään ylös vasta kun vesi lämmennyt, mutta usein vain väistän alta pois sivummalle siksi aikaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.