Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Etsi mulle bikinit!

Lähettäjä: Toivoton 
Päivämäärä:   7.10.24 16:47:08

Auttakaa mua, etelänreissu lähestyy enkä löydä sopivia bikineitä mistään! Raskauden ja imetyksen "pilaama" (tottakai lapsi on tärkeämpää kuin ulkonäkö) kroppani kaipaisi uudet bikinit joissa

a) alaosa peittää alavatsan joka täynnä raskausarpia napaan asti
b) ei kuitenkaan näytä "mummopikkareilta"
c) yläosa ei ole mikään heppoinen naruviritys jonka kanssa joutuu pelkäämään että tissit pullahtaa ulos, vaan mieluusti hyvin tuettu/topattu niin, että ennen d-kokoiset ja nykyään e-kokoiset tissit pysyy aisoissa myös lapsen kanssa touhutessa.

Värillä ja hinnalla ei niin väliä, haluan ostaa yhdet minkä kanssa tunnen oloni hyväksi ja voin liikkua enkä miljoonaa erilaista joista mikään ei kuitenkaan tunnu hyvälle. Saa toki olla myös kokouikkari jos muutoin tyylikäs, mutta usein high waist bikini-alaosissa parempi tuki vielä vähän pömpöttävälle vatsalle.

Ja pinnallisille tiedoksi, että en pukeudu muita varten vaan haluan että itselläni on hyvä olo kaikissa vaatteissani, myös uima-asuissa. Joten kommentit "mitä se haittaa jos raskausarvet näkyy" on tässä kohtaa turhia, tiedän että ne on tiikerinraitani jotka ovat mahdollistaneet mulle ihanan lapsen mutta haluaisin silti tuntea oloni myös jatkossa hyväksi uikkareissa.

Jos löydät niin laita linkki alle! <3

Re: Etsi mulle bikinit!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.24 16:48:28

Jos ehdit tilata online, niin Bara.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.24 16:56:15

Uimashorrsit ja sit yläosa erikseen

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   7.10.24 16:56:35

Eti itte.

Päivämäärä:   7.10.24 17:08:37

Kiitos eka piste, tää ei ollutkaan tullut Googlella vastaan eli tarkistan!

Toka piste, onko vinkata jotain tiettyjä?

Neljä pistettä, jaxuhalit <3

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   7.10.24 17:21:57

Bonprixillä on paljon kuvailemiaisi biksuja

Lähettäjä: hertta 
Päivämäärä:   7.10.24 17:23:01

Lähimmästä liiviliikkeestä menisin kyselemään. Pks ainakin Funky Ladylla hyvät valikoimat.

Päivämäärä:   7.10.24 17:27:56

Bonbrixiltä en valitettavasti löytänyt tai sitten olen sokea, sieltä kyllä aikoinaan löysin hyvän raskausuikkarin kyllä. Löytyy kyllä korkeita vyötäröitä mutta ei napakoita yläosia, paitsi koko uikkareissa.

Funky Lady pitää tutkia, kiitos!

Lähettäjä: Piste 
Päivämäärä:   7.10.24 17:29:26

Bikinimode.se löytyy jos ehtii tilata

Lähettäjä: Bonbon 
Päivämäärä:   7.10.24 17:40:37

Bonprixilta tilasin uimamekon ja sitten tankini yläosan joka suht pitkä ja sitten samassa setissa alaosa joka menee myös suht korkealle. Molemmissa tukeva yläosa ja nimenomaan peittää sen pömppiksen korostaen rintoja ja vyötäröä eli ns. parasta osaa. Peittävä sopivasti myös pyllyn. En ole raskauksien jälkeen juuri käynyt uimassa ja rannalla, mutta nuo päällä koin itseni kauniiksi ja nyt uskallaan mennä rannalle.

Päivämäärä:   7.10.24 18:57:36

Piste kiitos, nopealla silmäyksellä tyyli juuri sitä mitä haen!

Bonbon, kuulostaa hyvältä, pitää ehkä tuo bonprix selata kuitenkin uudelleen jospa tällä kertaa osuisi silmään. Kiitos!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.10.24 20:10:00

Lumingerie. Erikoistunut isoihin kokoihin, muistaakseni löytyy myös D-E kuppia.

Lähettäjä: Bonbon 
Päivämäärä:   7.10.24 20:16:35

Näköjään valikoima nyt aika suppea, jos haluaa muun väristä kuin mustaa/tummaa, mutta näytti siellä molemmista löytyvän muutama vastaava malli kuin mitkä itse olen kokenut hyväksi.

Lähettäjä: Jepsis 
Päivämäärä:   7.10.24 20:19:31

Lumingerielta olen tilannut parit tankini- yläosat ja housut. Tulleet aina parissa päivässä.

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   7.10.24 20:22:22

Ellokselta löysin itse paritkin kivat bikinit korkeavyötäröisellä alaosalla. Tai siis siellä ala- ja yläosat erikseen joten voi yhdistellä mieleisen kombon.

Päivämäärä:   8.10.24 08:16:48

Lumingerien olin mieltänyt vaan alusvaateliikkeeksi mutta siellä näyttikin olevan juuri noita hyvin tukea antavia yläosia, kiitos!

Ellosta en olekaan tsekannut, jotenkin ajatellut että se on yhtä kuollut ysäri-kauppa kun Anttila aikoinaan mutta pitääpä sekin vielä tarkistaa, kiitos :D

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   8.10.24 08:35:40

Oon ostanut erikseen osat. Mulla on Sokokselta jonkun alusvaatemerkin musta alaosa ja toinen korkeavyötäröinen alaosa Hennesiltä. Yläosan (musta ja tukeva, ilman kaaritukia ja halterneckiä) löysin New Yorkerista. Yksi mistä olen kans joskus löytänyt hyviä ja melko kestäviäkin ylä- ja alaosia on Change.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   8.10.24 08:43:01

Kokouikkarit oon ostanut Funky Ladysta. Siellä on hyvä (kalliimpi) valikoima tukevia uikkareita. Mulla ongelmana kun F-koon tissit ei noihin markettien tai urheilukauppojen uikkareihin istu. Sitten taas halterneck painaa niskaan enkä halua myöskään kaaritukia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.10.24 09:13:16

Mäkin tulin ehdottamaan Ellosta. Toisena vaihtoehtona sanoisin että tsekkaa Zizzi. Cellbesillä voisi olla myös.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.