Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nyt olen nähnyt kaiken

Lähettäjä: Karkelot 
Päivämäärä:   7.10.24 13:50:39

Halloween tiskiharja tai hankaussieni 10kpl eurolla

No on sitä turhempaakin kamaa tässä mainoslehdessä. Ostaako joku todella tätä Halloween krääsää?

Re: Nyt olen nähnyt kaiken

Lähettäjä: Kerstin 
Päivämäärä:   7.10.24 13:59:17

Kyllä, ostan tiskiharjan silloin tällöin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.24 14:26:30

Kivahan se on, että on värivalikoimaa. Ei niitä tarvitse piilottaa kaappiin halloweenin jälkeen.

Inhoan halloweeniä, kaikkea inhottavaa ja pelottavaa. Olen elänyt hyvin väkivaltaisen lapsuuden ja nuoruuden, ollen itse kohteena.

Silti käyn kaikki halloweenosastot läpi kaupoissa, sieltä lyötyy kerrankin oikeasti tosi kivoja sisustusesineitä ihan ympärivuotiseen käyttöön.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   8.10.24 11:58:36

Mä ihmettelin just samaa kun luin tokmannin mainoksen ;D Ja se kiljuva saippua, mitä ihmettä?:DD

Lähettäjä: Omg 
Päivämäärä:   8.10.24 12:19:00

Siis oranssi tiskiharja! Ei voi olla totta, kyllä ruskea tai ihan ihan hätätapauksessa valkoinen tiskiharja on ok. Muut ovat lapsellisia. Tokihan tiskiharja sitten säilytetään siinä silmien edessä roikkumassa että näytetään miten ahkeria sitä ollaan.

Lähettäjä: Karkelot 
Päivämäärä:   8.10.24 13:32:56

On myös musta tiskiharja vaihtoehto jossa on violetti -valk harjakset mutta joo...että halloweenin kunniaksi tiskiharja.
Pitäydyn sinin vaihtopäissä jostain syystä.
Nuo kiinakrääsät ovat täyttäneet Tokmannin täysin. Täälläkin tehtiin sisäremontti ja hyllyt uuteen järjestykseen. Kaikki järkevä tuotevalikoima huononi samalla. En käsitä moista

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.10.24 15:57:18

No nyt siellä oli oranssia lankaakin >:(

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.