Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tori - näkyykö oma nimi ilmoituksessa tai

Lähettäjä: ilmoittajalle? 
Päivämäärä:   7.10.24 13:03:05

Jos Tori-tili on tehty (tietenkin) omalla nimellä maija mää-meikäläinen ja se käyttäjätunnut tai mikä onkaan on vaikka maijam, näkyykö muille Tori-käyttäjille myös koko nimi maija mää-meikäläinen vai vain maijam? Siis jos on oma ilmoitus tai itse kysyy jonkun toisen ilmoittamasta tuotteesta?

Re: Tori - näkyykö oma nimi ilmoituksessa tai

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   7.10.24 13:04:35

Näkyy pelkkä nimimerkki

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   7.10.24 13:10:31

Näkyy vaan se käyttäjänimi.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   8.10.24 10:00:20

Pelkkä käyttäjänimi näkyy myös jos keskustelussa klikkaa nimeäsi ja mahdolliset ilmoituksesi ja arvostelusi.

Tässä muuten tori on huono kun tekee ilmoituksia, luulen että suurin osa joka klikkaa sitä että nimi ei saa näkyä luulee, että siellä muuten näkyisi koko nimi. Se vain aiheuttaa sen, että ostajat eivät näe mitä muuta sinulla on myynnissä.

Ja toinen surkea on tuo arvostelu! Miksi ei voi laittaa vain numeroa miksi pitää valita joku hymynaama? Sitten näkee niitä jotka ovat laittaneet 7,5 pistettä ja arvostelussa hyvin sujuneet kaupat, kun ovat valinneet hymyn eikä naurua. Pitäisi olla ne numerot näkyvissä! Ja oikeasti skaala vaikka 0-10. Nyt vain neljä naamaa vaihtoehtona.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   8.10.24 11:28:25

Jos on esim. kissailmoitus niin koko nimi on pakollinen ilmoituksessa, muuten sitä ei julkaista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.