Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lumenen cc voide, ihonhoitotuotteet

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.10.24 12:11:59

Mitkä olisivat sopivia tuotteita meikin alle, kun meikkivoiteena on Lumenen CC voide? Ihonhoitotuotteita on pitänyt laittaa PODin takia uusiksi, ja nyt meikki jotenkin rullaantuu/menee paakuiksi, mitä se ei ole ennen tehnyt. Käytössä on Ceraven tuotteita ja Smuutin persikkavoide.

Miten Lumenen omat herkän ihon tuotteet? Ja miten primer, kun se piti olla samalla pohjalla kuin meikkivoide, niin onhan tuo CC vesipohjainen, vaikka silikoneja tulee sen jälkeen?

Re: Lumenen cc voide, ihonhoitotuotteet

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   7.10.24 12:37:11

Itsekin ajattelin ennen, että primerin ja meikkivoiteen tulee olla molempien joko vesipohjaisia tai sitten silikonipohjaisia. Mutta nykyinen primer on vesipohjainen ja meikkivoide silikonipohjainen, eikä mitään ongelmia ole ollut. Primerinä on Nyxin Plump Right Back, mikä on seerumimainen, ihoon aika hyvin imeytyvä tuote. Annan sen aina imeytyä ihoon muutaman minuutin ajan, ennen kun laitan meikkivoiteen.

Voisi kuvitella, että noita mainitsemiasi Lumenen CC-tuotteita voi hyvin käyttää yhdessä, kerran ne ovat samaa sarjaa.

Annathan ihonhoitotuotteiden tosiaan imeytyä ennen meikkaamista? Ihonhoidon ja meikin välissä olisi hyvä odotella ehkä 5-10 min. Muuten ihonhoitotuotteet on vielä ihon "pinnassa" eikä meikki asetu oikein. Ongelma voi olla myös se, että käyttää ihonhoitotuotteita liikaa, jolloin ne eivät koskaan täysin imeydy.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   7.10.24 13:08:33

Unohda Lumene. Oma iho ei siedä sitä ollenkaan. Ei voiteita varsinkaan ja ne meikkivoiteet ovat oikeasti huonoja. Itsellä toimii

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   7.10.24 13:09:15

Lähti kesken. Itselle hyvä kesällä ihan Aqualan L. Poistan sillä myös meikin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.10.24 14:18:16

Annan kyllä imeytyä, nytkin rasvasin kasvot tuntia ennen kuin aloitin meikkaamisen. Meikkipohja piti hetken päästä pyyhkiä kokonaan pois ja meikata "paljaalle" iholle.

Sanna, itse olen käyttänyt Lumenen CC:tä jo vuosia, ja minulle se toimii. Ostettuna on monia muitakin, mutta mikään ei ole sopinut iholleni yhtä hyvin kuin tämä, Lumeneen palaan aina.

Lähettäjä: Make 
Päivämäärä:   7.10.24 15:42:24

Mä käytän Lumenen CC voidetta ja sen alla Lumenen Invisible primeria, on toiminut mulla, kunhan annan kosteusvoiteen (LVn) ensin imeytyä useamman minuutin.

Päivämäärä:   7.10.24 17:13:23

Ehkä ne uudet ihonhoitotuotteet eivät vain sovi meikin alle, jos kerran aiemmin ei ole ollut ongelmaa. Onko nuo nykyiset voiteet tosi paksuja? Ja millä muuten levität tuon lumenen CC-voiteen? Kannattaa kokeilla sekä hyvää sivellintä (buffing-metodilla) että meikkisientä, osa meikkivoiteista käyttäytyy ihan eri tavoin eri levitystavoilla.

Päivämäärä:   7.10.24 17:15:03

Kokeilisin myös tuota meikkivoidetta ihan ilman primeriä. Primeriä harva edes tarvitsee. Itsekin käytin vuosia, kunnes tajusin, että meikki näyttää oikeasti ihan samalta ilman.

Mitä enemmän iholla on eri kerroksia eri tuotteita, sitä todennäköisemmin meikki näyttää paakkuiselta ja epätasaiselta.

Päivämäärä:   7.10.24 17:16:06

Ja siis korjaan vielä, että olin pitkään ilman primeriä, nyt löysin tuon Nyxin joka toimii enemmän ihonhoitotuotteen tavoin (kosteuttaa pintakuivaa ihoa). Sellaiset kaikki "ihohuokosia häivyttävät" primerit olen todennut vain huonoiksi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.24 17:20:57

"LähettäjäSanna

Päivämäärä7.10.24 13:09:15

Lähti kesken. Itselle hyvä kesällä ihan Aqualan L. Poistan sillä myös meikin."

Minua taas Aqualan L kirvelee ihan hirveästi ja Lumene on vihdoin tuonut iholleni helpotuksen. Kokeilemalla löytää itselleen hyvät tuotteet.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.