Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mietin selvitä tässä tilanteessa?

Lähettäjä: Saga 
Päivämäärä:   5.10.24 09:17:30

Miten selviät tilanteessa jossa sulla on tunteita toista kohtaan ja myös hänellä ainakin jonkinlaisia tunteita sua kohtaan, mutta mitään suhdetta ei voi tulla, ja kaiken tämän lisäksi joudutte olemaan melko paljonkin tekemisissä?

Mä päätynyt tällaiseen tilanteeseen. En edes ajatellut että tää olisi näin vaikeaa, koska piti olla vain kaverijuttu. Sit kun erottiin niin mies sanoi, että hänelle tulee ikävä mua. Nyt mulla sit hirveä tunnemyrsky menossa. Kai tää joskus tästä tasaantuu?

  Re: Mietin selvitä tässä tilanteessa?

Lähettäjä: Saga 
Päivämäärä:   5.10.24 09:19:08

Näköjään osaa kirjoittaakaan tässä tilassa.

Otsikko piti olla Miten selvitä...

  Re: Mietin selvitä tässä tilanteessa?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.10.24 09:26:29

Selviäminen alkaa siitä kun hyväksyy, että se toinen ei tuntenutkaan samalla tavalla. Ja kun huomaa miten helpottunut se toinen on erosta ja jatkaa elämää esim. uuden kumppanin kanssa. Ja että se ikävä oli pelkkää sanahelinää.
Been there.

  Re: Mietin selvitä tässä tilanteessa?

Lähettäjä: Saga 
Päivämäärä:   5.10.24 09:56:56

Saiko tuosta aloituksesta sen kuvan että jonkunlaisesta suhteesta olisi erottu? Ei siis erottu, kun ei mitään suhdetta ollut, vaan oltiin samassa paikassa useampi päivä ja vietettiin aikaa enemmän ja vähemmän yhdessä. Tuo aika päättyi ja hyvästeltiin (=erottiin).

  Re: Mietin selvitä tässä tilanteessa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.10.24 10:53:25

Jos kahdella ihmisellä on tarpeeksi tunteita toisiaan kohtaan, niin suhde kyllä onnistuu. Teillä kahdella niitä tunteita ei ole tarpeeksi. Nauti mukavista hetkistä kaverin kanssa ja etsi joku toinen mies, jonka kanssa tunteet kohtaa syvemmin ja voimakkaammin.

  Re: Mietin selvitä tässä tilanteessa?

Lähettäjä: Saga 
Päivämäärä:   5.10.24 11:11:28

Mä en halua mitään suhdetta tuon miehen kanssa. En halua että sotkee elämänsä mun takia. Eikä ole tarvetta etsiä miestä. Tykkään elää yksin.

Tarttis vaan saada oma ihana tylsä tunnemyrskytön elämä takaisin. Mut onnistuuko miten hyvin kun ollaan tekemisissä koko ajan?

  Re: Mietin selvitä tässä tilanteessa?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   5.10.24 11:48:51

Onnistuu kun lakkaat ruokkimasta niitä tunteita. Ensimmäisenä ehkä kannattaa lakata valehtelemasta itsellesi ettet muka haluaisi suhdetta. Sitten vaan hyväksyt että hän ei tule koskaan olemaan sun mies ja nautit kaverihetkistä silloin kun niitä on, ja että kavereita voi myös olla ikävä ilman että se merkitsee sen kummempia tunteita.

  Re: Mietin selvitä tässä tilanteessa?

Lähettäjä: Saga 
Päivämäärä:   5.10.24 11:52:46

"Onnistuu kun lakkaat ruokkimasta niitä tunteita."

Miten tää sit onnistuu?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.