Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kerro lyhyen Avioliitton pituus.

Lähettäjä: Pappi 
Päivämäärä:   5.10.24 09:10:25

Kertokaa kuinka lyhyt avioliitto teillä on ollut. Sain taas kuulla kuinka nykyään erotaan herkästi ja avioliittoa ei arvosteta.
Omani päättyi 5 vuoden jälkeen mutta vanhemmat sukulaiset näin vuosi eron astuttua voimaan kuittailevat päin naamaa miten "helposti" nykyään erotaan.

  Re: Kerro lyhyen Avioliitton pituus.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   5.10.24 09:51:24

No eipä toiset voi tietää mitä toisten kodeissa tapahtuu. Helposti kuvittelee kun kivan oloinen pari että hyvin menee ja ovat täydellinen pari.
Kuittailut pitää jättää omaan arvoonsa.

  Re: Kerro lyhyen Avioliitton pituus.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.10.24 09:57:51

Tilanteita on tietysti erilaisia, mutta tottahan se on että nykyään erotaan paljon helpommin eikä avioliittoa arvosteta.

  Re: Kerro lyhyen Avioliitton pituus.

Lähettäjä: .:. 
Päivämäärä:   5.10.24 10:09:10

Olin nuorena 4v avioliitossa, joista vain 2 asuttiin yhdessä.
Mutta mitä sitten? Mitä väliä vaikka erotaan helpolla?

  Re: Kerro lyhyen Avioliitton pituus.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.10.24 10:33:01

Mulla kesti vuoden. Mies vain päätti yhtäkkiä lähteä, vaikka yhteinen lapsikin oli.

  Re: Kerro lyhyen Avioliitton pituus.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.10.24 10:33:14

mies oli exänsä kanssa yhdessä 8 vuotta. Siitä vain viimeisen vuoden avioliitossa. eikä avioliitossakaan kerennyt olla kuin puoli vuotta, kunnes exä ilmoitti haluavansa eron. päälle sitten se pakollinen puolen vuoden harkinta-aika

  Re: Kerro lyhyen Avioliitton pituus.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   5.10.24 11:12:44

Alle vuosi oli omalla kohdalla, sitä ennen yhteiseloa n. 6 vuotta. Avioliitto oli väärä ratkaisu, ei olisi pitänyt, mutta häitäkään ei kehdannut enää perua. Ajattelin, että näillä mennään.

Omasta aloitteestani erottiin, oli hiton vaikeaa molemmille, mutta lopulta parempi näin!!!

Silloin hävetti, mutta ei hävetä enää, nyt on aikaa kulunut n. 3-4 vuotta. =) Edelleen väleissä ja molemmilla uudet kumppanit ja uudet kuviot.

  Re: Kerro lyhyen Avioliitton pituus.

Lähettäjä: Xoxo 
Päivämäärä:   5.10.24 11:23:32

Kuinkakohan moni näistä vanhemman polven kauhistelijoista on itse joutuneet tyytymään pitkään, onnettomaan ja harmaaseen suhteeseen, jossa sielu kirkuu vuosikymmeniä henkistä yksinäisyyttä, mitä ei kuitenkaan voi näyttää ulospäin joten se purkautuu sitten katkerana nuorempien arvosteluna sillä he sentään tajuavat lähteä ajoissa.

  Re: Kerro lyhyen Avioliitton pituus.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.10.24 11:24:54

Lyhyt avioliitto päättyi muutaman viikon pätkittäisen yhdessä asumisen jälkeen, vaikka juridisen eron saaminen kestikin kauemmin.
Avioliiton mitätöinti pitäisi olla mahdollista esim ekan puolen vuoden ajan.

Itse oon ollut naimisissa 20v eikä sekään tunnu erityisen pitkältä. Joku alle 10v on lyhyt avioliitto.

  Re: Kerro lyhyen Avioliitton pituus.

Lähettäjä: Pakarila 
Päivämäärä:   5.10.24 11:26:36

Kysy Karoliinalta

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.