Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tunnustin ihastukseni viestillä...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.10.24 09:44:37

... Hyvin suoraan ja tuli jotenkin kevyt olo. Tuskin saan vastakaikua, mutta eipä toisaalta jää harmittamasn jossittelu.

Re: Tunnustin ihastukseni viestillä...

Päivämäärä:   4.10.24 09:46:36

Hienoa. Parasta on ettei jää jossittelemaan. Mitään hävittävää tai hävettävää ei ole.

Lähettäjä: Tarot 
Päivämäärä:   4.10.24 09:48:10

Hyvä, nyt olet vapaa. Ja voit nukkua yösi rauhassa turhia miettimättä. Ihastuksesi voi tehdä liikkeen suuntaan tai toiseen. Kortit kertoo että tunnelma muuttuu.

Päivämäärä:   4.10.24 10:29:14

Olen tehnyt saman tempun, en saanut vastakaikua. Toivottavasti sinulle käy paremmin.

Lähettäjä: Hippu 
Päivämäärä:   4.10.24 14:36:00

Tiedättekö kuinka kiusallista tuollainen on toisinaan sille kelle avaudutte?

Lähettäjä: -+- 
Päivämäärä:   4.10.24 14:39:45

"Tiedättekö kuinka kiusallista tuollainen on toisinaan sille kelle avaudutte?"

Kyllä ihmisen tunnetaidoissa on pahoja puutteita, jos ihastuksen tunnustaminen on kiusallista. Se on sitten ihan eri asia, jos ihastuja ei jätä rauhaan.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   4.10.24 15:24:06

Mä tein noin ensimmäistä kertaa ikinä ja olin jotain...43 vuotias?
Oli vapauttavaa olla pelkäämättä, että saako vastakaikua vaiko ei.
En saanut edes vastausta mutta ainakin pääsin irti myös henkisesti vuosikausia jatkuneesta säätösuhteesta...

Päivämäärä:   4.10.24 15:31:58

Juuri tänään mietin, etten ole koskaan elämässäni onnistunut ihastumaan henkisesti aikuiseen mieheen. On tullut todella ilkeää käytöstä takaisin, ghostattu ihan täysin, sanottu rumasti jne. En jää ahdistelemaan ketään. Ihan vain reilu "kiitos, mutta en tunne samoin" olisi riittänyt ja sen jälkeen käyttäytyminen normaalisti ja fiksusti. Ihastumisen tunnustajaa kohdellaan usein kuin spitaalista.

Päivämäärä:   4.10.24 15:43:46

"Ihan vain reilu "kiitos, mutta en tunne samoin" olisi riittänyt ja sen jälkeen "
Niinpä....

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   4.10.24 16:07:06

Laitoitko viestin kenties psykiatriselle hoitajalle/lääkärille?

Päivämäärä:   4.10.24 16:09:58

En vaan veljeni kaverille, jonka kanssa olen viettänyt paljon aikaa porukassa.

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   7.10.24 11:32:38

Humalassa montakin kertaa.. Nykyisin parisuhteessa niin ei ole hetkeen tullut tohon langettua (tai joskus joku sekava viesti mutta ei samalla tapaa kuin nuorempana).

Onhan noi sellaisia että viesti menee perille ja se on sit toisesta kiinni tuleeko vastakaikua.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   7.10.24 12:08:21

^^

Aina voi tosiaan sanoa, että 'tulipa otettua muutama siideri liikaa ja tekstailu lähti vähän lapasesta. Mulle ei kyllä päiväkännit/perjantaikännit/sunnuntaikännit sovi'.

Jos ihastuksella on tilannetajua, hän vastaa jotakin kevyttä, että 'joo, ei sovi mullekaan, on käynyt sama', tai että 'mun fanilaumassa olisi ollut vielä tilaa'.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.10.24 12:12:42

'mun fanilaumassa olisi ollut vielä tilaa'.

Voi yöks! pitäköönsä fanilaumansa, pitää olla tosi kilpailuhenkinen että sinne fanilaumaan lähtee jatkoksi.

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   7.10.24 12:28:39

Hienoa aloittaja, rohkeasti tehty.

Itse inhoan tapaa, jossa suomessa vain kännin varjolla voidaan lähestyä toista. Ja laitetaan kännin piikkiin viestit. Paljon viehättävämpää on toimia selvin päin ja reilusti tunteistaan kertoen. Jos viesti tulee täysin puskista, se voi olla hieman kiusallinen. Jos taas jotain silmäpeliä tai flirttiä on ollut, viesti on varmaan mieluisa.

Toivottavasti saat vastakaikua!

Olisipa kiva saada itsekin moinen viesti henkilöltä, jolta olen saanut ristiriitaisia viestejä.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   7.10.24 12:30:43

Hienoa, että uskalsit tunnustaa tunteesi ja toivottavasti saat vastakaikua. Mulle on muutaman kerran tunnustettu tunteet viestillä ja vaikka en itse ole tuntenut samoin, ei se ole mitenkään kiusallista ollut. Pikemminkin tullut suru ja harmitus toisen puolesta, kun en voinut vastata tunteisiin. Toivonut näille vaan kaikkea hyvää <3

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   8.10.24 00:09:47

Olen varattu, joten en ole vastannut sanallakaan tällaisiin viesteihin. En edes kiitos-sanan vertaa.

Lähettäjä: Shorty 
Päivämäärä:   8.10.24 00:52:59

Hyvä! Poju tietää missä mennään eikä tartte liikaa arvailla. Toimii ujoihin poikiin, mulle on ny kolme sanonu olevansa ...lu märkänä tai kutsunu yökylään tms. Ainoo vaan et, jos oot yks vastaavassa joukossa, niin saatto olla virhekin. Kaikki ei tykkää helpoista, mutta liian vaikeat jää playereille.

Päivämäärä:   8.10.24 05:38:42

Olen kerran tehnyt saman. Ihastus olikin varattu, mutta soitti seuraavana päivänä, kertoi tilanteensa ja hetken vaivautuneisuuden jälkeen oltiin hyviä työkavereita. Maailman ihanin mies, mutta kaikkea ei voi saada.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   8.10.24 05:52:43

Jos en olisi aikoinaan viestiä laittanut olisi vieläkin kaveri. Parempi pitää tunteensa salassa.Kadun sitä että avauduin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.10.24 06:59:15

Viestillä...? :/ Ei näin.

Lähettäjä: Laura 
Päivämäärä:   8.10.24 07:20:58

Ihana sinä! Kerrohan sitten miten tämä etenee!

Lähettäjä: Hötöämmä 
Päivämäärä:   8.10.24 07:26:37

Ei tässä ole mitään ihanaa!!!! Jos vastapuoli on parisuhteessa, niin mitä h*lvettiä ap menee mitään tunteitaan paljastamaan!!! Ties vaikka hötöämmän mies ottaisi ja pettäisi kun näin tyrkylle tuodaan.

Terv. Hötölä raati kaikissa niissä keskusteluissa, jossa on pohdittu kannattaako tunteita paljastaa varatulle.

Lähettäjä: Mutsi 
Päivämäärä:   8.10.24 07:44:09

Kyllä voi varattukin laittaa toiselle että ”Olen parisuhteessa, mutta kiitos siitä huolimatta imartelusta”. Tai jotain kohteliasta. Ei parisuhteessakaan tarvitse mäntti olla! Miettikää jos toisella on todella huono itsetunto ja ei yritä enää ikinä lähestyä ketään sen takia.

Mikä siinä on että suomalaiset ei osaa ottaa kohteliaisuutta vastaan, sitähän se on jos joku on kiinnostunut. Ja jos vielä lähestyy hyvällä viestillä eikä millään läähpuuh sexiwau- känniviestillä. Voi hyvä tavaton…

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.10.24 08:26:04

Minä olen saanut vastaavan viestin kahdelta kaverilta aikanaan ja on jääty hyviin väleihin vaikka en ole vastannut tunteisiin samalla tavalla.

Mun mielestä ihanaa, eikä todellakaan kiusallista. Eri joku sadat viestit tai rivoudet.

Mä pidän peukkuja!

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   8.10.24 08:42:29

"Mikä siinä on että suomalaiset ei osaa ottaa kohteliaisuutta vastaan, sitähän se on jos joku on kiinnostunut."

Täällä ei enää eroteta huonoa käytöstä ja tunteiden tunnustamista toisistaan.

Jos tunnustaa ihastuksensa ja saa kieltävän vastauksen, sen jälkeen on väärin alkaa lähennellä. Ei on ei, se täytyy uskoa.

Sen sijaan tunteidensa tunnustaminen on vain rohkeaa. Jos sitä ei pysty ottamaan vastaan, niin jotain on pielessä omassa tunne-elämässä. Sen ei pitäisi ahdistaa.

Päivämäärä:   9.10.24 17:52:51

Miten tässä kävi?

Päivämäärä:   9.10.24 21:02:17

Ei tullut vastausta, mutta eipä harmita tunnustuskaan.

Päivämäärä:   9.10.24 21:11:18

Joskus kannattaa rauhoittaa niitä omia tarpeita ja tunteita ja olla kriittinen: kaikki kivat juttutuokiot, silmäilyt, tunnelmat ja kanssakäymiset ei tarkoita sitä, että ihmiset ovat toisistaan kiinnostuneita sinusta "sillä tavalla".
Älä ylitulkitse.
On todella kiusallista saada niitä omituisia ihastusviestejä ja sitten yrittää jatkaa eteenpäin.

Lähettäjä: Ååpå 
Päivämäärä:   9.10.24 22:23:53

Tervepäiselle ihmiselle tulee ihastusviestistä hyvä olo. Sehän on myönteinen asia.

Lähettäjä: eronnut 
Päivämäärä:   9.10.24 22:50:55

Miten tässä maailmassa kukaan sitten pariutuu, jos ihastuksen tunnustaminen on liian kiusallista?

Päivämäärä:   9.10.24 23:13:58

No täällähän pariudutaan, koska elämän tarkoitus on pariutuminen. Viis siitä kenen kanssa, kunhan pariudut ja teet lapsia.

Ja terveessä parisuhteessa oleva tasapinoinen ihminen kiusaantuu, mutta ymmärtää viestillä tulevat ihastuksen tunnustamiset.

Lähettäjä: Minerva 
Päivämäärä:   9.10.24 23:14:47

Mielenkiinnosta: onko kukaan viestillä tunteensa tunnustanut saanut vastakaikua? Useampi nyt kertoi, että ei saanut. Mutta onko jotakuta täällä onnistanut?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.10.24 23:15:47

Miksi ihastusta ei voi ilmaista kasvotusten?

Päivämäärä:   9.10.24 23:17:41

Hyvinhän täällä pariudutaan ja lisäännytään puhelimenkin välityksellä, maailma muuttuu.

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   10.10.24 05:41:57

Tein jokin aika sitten saman, ja vastaukseksi valitusvirren tekemistäni yhdestä virheestä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.10.24 08:34:11

En ole tunnustanut tunteitani viestillä, mutta olen kyllä kysynyt treffeille viestillä ja myös soittamalla. Nainen siis olen, eli ehkä hieman epätavallisempaa. Molemmilla kerroilla sain vastakaikua. Ensimmäinen jäi tapailun asteelle, kemia oli kyllä vahvaa, mutta ko. tyyppi ei halunnut sitoutua ja minua ei kiinnostanut kevyt tapailu pidemmän päälle. Jälkimmäisen kanssa olen onnellisesti yhdessä vielä nyt 10 vuoden päästä. En tosin tekisi aloitetta,, jos en olisi 95% varma toisen kiinnostuksesta jo valmiiksi.

Itse olen saanut treffikutsuja F2F, viestillä, maililla, puhelimessa. Mikään noista ei ole johtanut mihinkään, mutta olen ollut imarreltu ja vastannut kysyjälle kohteliaasti.

Lähettäjä: Ennenkin elänyt 
Päivämäärä:   10.10.24 10:12:16

Mielestäni ihastuksen tunnustaminen/kertominen ei tarkoita välttämättä mitään. Ihastunut voi olla ilman vastakaiun tarvetta.

Lähettäjä: Aika paha 
Päivämäärä:   11.10.24 16:24:14

sammoo ajatusta edellisen kanssa. Itsekin olen lähettänyt joskus muinoin viestin tytölle. Paha vaan oli parisuhteessa. Kuitenkin oli hiuskarvan varassa ettei oltas pantu. Paha paikka.

Päivämäärä:   11.10.24 19:59:32

"Ihastunut voi olla ilman vastakaiun tarvetta."
Just näin.

Päivämäärä:   11.10.24 19:59:59

"Nykyisin parisuhteessa niin ei ole hetkeen tullut tohon langettua (tai joskus joku sekava viesti mutta ei samalla tapaa kuin nuorempana)."
Reilu meininki :(

Lähettäjä: Apua 
Päivämäärä:   13.10.24 17:33:10

Vahingossa painoin puhelimessa jotain ja siihen tuli lukemaan että kaveripyyntösi on matkalla. Ahdistuukohan tämä vastaanottaja nainen nyt. Siis en halunnut lähettää mutta vahinko kävi.

Lähettäjä: meijju 
Päivämäärä:   14.10.24 15:22:52

Onko sitä vastakaikua tullut?

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   21.10.24 08:59:58

???

Lähettäjä: Omalla 
Päivämäärä:   21.10.24 09:41:27

Minä tein aloitteen yhden ihmisen suuntaan, joka on kiinnostanut pitkään ja kiinnostus vaikuttaa molemminpuoleiselta. Sain ystävälliset pakit. Maailman ei kaatunut ja jotenkin helpottunut olo. Nyt ei tarvitse miettiä ja puntaroida. Jatkan eteenpäin.

Veikkaan syyksi että ei uskalla tutustua itseensä ja valitsee tutun ja turvallisen reitin. Tämä on minulle ihan ok. Toivon vain, että ei tule myöhemmin itkemään perääni -näin on tapahtunut aiemmin aina, kun olen saanut vastaavilta tapauksilta pakit.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.