Lähettäjä: z
Päivämäärä: 3.10.24 17:30:27
"Esimerkiksi itse valmistetun illallisen tarjoaminen tähtien ja jäälyhtyjen loisteessa."
Tämmöinen olisi minustakin ihana, jos tämän tarjoaisi joku tuttu. Tai esimerkiksi puoliso. Mutta jos kyse on vain puolitutusta (aloittaja sanoi että "tunnen vain jonkin verran"), niin ehkä tämä on vähän liian omituinen. Helposti tulee jopa vähän väärä kuva, jos tällaista romanttiseksikin miellettyä illallista alkaa tarjoamaan.
--
Käsityöt on usein ihan kivoja, siis käyttöön menevät käsityöt, kuten villasukat, pipot ja lapaset. Jos näistä ei tykkää, helppo laittaa vahinko kiertämään.
Syötävät on aina myös suht turvallisia. Vaikka henkilö itse ei pystyisikään syömään, usein syötävät saa tarjottua jollekin tai jos ei, sitten ne menee biojätteeseen, mutta eivät ainakaan jää pyörimään nurkkiin. Se perus viinipullo, parempi glögi, joku parempi leipä (esim. joku pienleipomon saaristolaisleipä tms.), mausteita/jauhoja muuta vastaavaa esimerkiksi jostain paikalliselta viljelijältä/markkinoilta tms. Jotain erikoisempaa suklaata.
Jos netistä haluaa tilata, niin yksi kiva on jotkut pienyrittäjien tuotteet. Esim. itse tilasin just täältä tuon söpön heijastimen https://ghouldesign.fi/ (tilausaika heijastimille päättynyt). Vastaavia pienyrittäjiä on paljon ja myyvät just esim. tarroja, avaimenperiä, koruja, heijastimia yms. sälää. Etsystä voi vaikka etsiä tai kysellä täällä/somesta suosituksia.
Varsinkin jos henkilö tykkää koruista tai tollasesta söpöstä pikkusälästä, niin tämmönen pienyrittäjältä tilaaminen on kiva vaihtoehto. Usein näillä tuotteet on suht edullisia, mutta on paljon kivempi antaa joku tällainen pienyrittäjän käsintehty tuote kuin jostain Tokmannilta ostettu massatuotettu kiinalainen rihkamakoru tai avaimenperä.
|