Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nordea, voinko käyttää samaa Nordea ID appia

Lähettäjä: Kahteen verkkopank 
Päivämäärä:   2.10.24 17:25:59

Haimme lapselle pankkikortin ja tunnusluku pitääkin aktivoida verkkopankin kautta eli lapselle pitää avata oma verkkopankki. Saimmekin tähän tunnuksen postissa, mutta nyt aloin pohtimaan miten asia hoituu käytännössä. Nordean sivuilta löytyi vaikka mitä tietoa, mutta ei tähän mistä minä kaipaisin tietoa.

Voinko siis käyttää omaa ID appia kahteen eri verkkopankkiin? Vai pystynkö jotenkin lataamaan puhelimeeni kaksi eri Nordea ID appia? Nythän kun minulla on se jo omassa käytössäni niin appstore ehdottelee vain kyseisen apin avaamista tai päivittämistä. Nykyään ei enää taida saada niitä paperisia tunnusluku kortteja missä on pitkä rivi kertakäyttöisiä koodeja vaan tilalla on appi.
Vai pystyykö kortin tunnusluvun saamaan nykyään vielä tilaamalla postitse? Lapsi ei verkkopankkia käsittääkseni muuhun tarvitse kuin tuon kortin aktivoimiseen enkä edes olisi verkkopankkia hakenut, mutta se oli pakollinen korttia hakiessa.

  Re: Nordea, voinko käyttää samaa Nordea ID appia

Lähettäjä: HH 
Päivämäärä:   2.10.24 17:36:31

Pystyt. Itse käytin samaa ID-sovellusta henkilökohtaiseen pankkiasiointiin sekä yrityksen (OY) pankkiasiointiin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.