Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Taas kävi samalla tavalla kaverimiehen kanssa?

Lähettäjä: Kuppi 
Päivämäärä:   2.10.24 15:22:55

Oltiin porukalla yhdessä tapahtumassa ja yksi kaverimies hakeutui seuraani koko ajan. Tapahtuman jälkeen jäätiin miehen kanssa vielä viettämään aikaa yhdessä kun muut lähtivät kotiin. Ollaan tunnettu jo jonkin aikaa ja tultu hyvin juttuu.
Juttelu meni vähän syvällisemmäksi ja juteltiin ystävyydestämme ja ihmeteltiin sitä että miten tullaankin niin hyvin toimeen.

Sit nähtiin tuon jälkeisenä päivänä ja mies olikin melko välinpitämätön. Ei tarvitse kimpussa olla koko ajan mutta tuntui, ettei halua olla tekemisissä enää. Juttelin vain mulle ja kun yritin jutella niin oli outo.

En usein tutustu miesten kanssa tällä tavalla mutta pari kertaa näin on käynyt. Samoin aina kun tutustun eli että voitaisiin olla kavereita niin jossain vaiheessa mies muuttuu välinpitämättömäksi. Tämän viimeisimmän miehen kanssa ajattelin ensin että käy varmaan samoin, mutta kun kaveruus syvenikin ja mies eilen sanoi tyylin että ihanaa kun olemme kavereita niin ajattelin että ehkä tässä ei käykään niin. Kuinkas sitten kävikään.

En käsitä mitä taas tapahtui. Miksi takki kääntyy ihan täysin yhtäkkiä? Sit ihmiset ihmettelevät miksi viihdyn yksin. Miksi edes yrittää tutustua keneenkään kun kuitenkin lopputulos on se että ihmettelen mikä hitto toiselle tuli kun ei halua enää tyyliin edes tuntea.

  Re: Taas kävi samalla tavalla kaverimiehen kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 15:25:01

”Juttelu meni vähän syvällisemmäksi ja juteltiin ystävyydestämme ja ihmeteltiin sitä että miten tullaankin niin hyvin toimeen.”

Niin.. olisikohan mies halunnut enemmän ja sä annoit pakit jo tietämättäsi. Työnsit niin sanotulle friend-zonelle.

  Re: Taas kävi samalla tavalla kaverimiehen kanssa?

Lähettäjä: Kuppi 
Päivämäärä:   2.10.24 15:27:47

En työntänyt frend zonelle vaan kummallekin on ollut aina selvää että muu ei ole mahdollista.

  Re: Taas kävi samalla tavalla kaverimiehen kanssa?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   2.10.24 15:33:14

"kummallekin on ollut aina selvää että muu ei ole mahdollista"

No miehen käytöksen perusteella näin ei ollut. Voi se mies sanoa että joojoo ollaan kavereita, mutta oikeasti haaveilla jostain muusta.

  Re: Taas kävi samalla tavalla kaverimiehen kanssa?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   2.10.24 15:34:30

Ei ollu miehelle selvää. Pettyi kun ei mitään herunut.

  Re: Taas kävi samalla tavalla kaverimiehen kanssa?

Lähettäjä: elämänkokemus 
Päivämäärä:   2.10.24 15:43:30

Kaverimiehet ovat saatanasta. Ei kannata olla kenenkään miehen kanssa kaveri. Harvan naisenkaan.

  Re: Taas kävi samalla tavalla kaverimiehen kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 15:55:42

Mulla on yksi kaverimies, jonka kanssa pienessä humalassa jutellaan sellaisistakin henkilökohtaisista asioista, joista ei muuten ehkä. Seuraavana päivänä vähän nolottaa oma käytös. Vielä kun on introvertti, sellainen avautuminen tai rehellisyys omista asioista tuntuu vaikealta myöntää, vaikkei olisikaan kyse mistään tyhmästä.

Olen tuntenut tämän kaverimiehen +20 vuotta, eikä meidän välillä ole ikinä ollut mitään kaveruutta kummempaa. Näihin vuosiin on mahtunut kummallakin parisuhteita, avoliittoja ja ollaanpa oltu sinkkujakin yhtä aikaa. Kerran ollaan jouduttu yöpaikassa nukkumaan samalla vuodesohvalla, kun muuta paikkaa ei ollut, mutta molemmat oman peiton alla. Eli ei olla nukuttu lusikassa, lääpitty, flirttailtu, ollaankohan koskaan edes halattu.

AP:n tapauksessa on mahdollista, että miestä nolottaa oma avoimuus ja on helpompaa pitää hajurakoa, kuin alkaa paikkailemaan edellistä iltaa. Tai sitten mies on ollut kiinnostunut enemmästäkin ja tajuamattasi työnsit hänet friend zonelle. Mehän ei voida tietää miehen ajatuksia.
Aika näyttää.

  Re: Taas kävi samalla tavalla kaverimiehen kanssa?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   2.10.24 16:00:41

Toinen ääni pisteen analyysille. Hänellä voi olla vaikkapa suomessa yleinen välttelevä kiintymyssuhdehäiriö, jolloin kokee voimakasta morkkista siitä että päästää jonkun "liian lähelle". Sitten pitää sulkea muurit ja vetäytyä äkkiä kun tuntuu turvattomalta. Kyllä nämä jutut näkyy kaverisuhteissakin.

Monelle miehelle voi olla outoa puhua välittämisestä ja muusta noin avoimesti

  Re: Taas kävi samalla tavalla kaverimiehen kanssa?

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   2.10.24 16:05:34

Mulla on kokemusta samantyylisistä miehistä. Välillä ja varsinkin humalassa ollaan niin kaveria, seuraavalla kerralla taas kävellään pitkin seiniä ja katsellaan muualle. En ole päässyt selville mikä on ongelma.

  Re: Taas kävi samalla tavalla kaverimiehen kanssa?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.10.24 16:51:02

Heh, mä oon just sellanen et pienessä hiprakassa oon kaikkien kanssa bestiksiä ja sit seuraavana päivänä ihmettelen, että mitä mielessä oikein liikkui :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.