Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Toiminimi laskutus/kirjanpito

Lähettäjä: *+* 
Päivämäärä:   2.10.24 11:36:50

Miten te pientä toiminimiyritystä pyörittävät hoidatte kirjanpidon ja laskutuksen? Kokemuksia sähköisistä palveluista? Kaikki hyvät vinkit tervetulleita!

  Re: Toiminimi laskutus/kirjanpito

Lähettäjä: Harmaata riittää. 
Päivämäärä:   2.10.24 11:39:23

IK sähkö manesterissa oli ilman kuittia sähkö. Entäs lettuilijat ja niiden föönaajat. Näitä riittää.

  Re: Toiminimi laskutus/kirjanpito

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 12:04:08

Kirjanpitäjän lasku on vain kymppejä kuussa, säästäisin väärässä paikassa jos kuluttaisin aikaani opettelemalla tekemään sen itse. Laskut pdf tai sähköisinä.

  Re: Toiminimi laskutus/kirjanpito

Lähettäjä: Tmi-Timi 
Päivämäärä:   2.10.24 12:15:13

Kirjanpitäjä tekee kirjanpidon. Minulla tunnukset kirjanpito-ohjelmaan, jossa teen laskut. Sieltä ne voi lähettää yrityksille sähköisesti tai sähköpostilla (pdf) ja yksityishenkilöille sähköpostilla. Ohjelmaan saisi kyllä ominaisuuden, että voisi lähettää yksityishenkilöille verkkolaskuja, mutta hintaa sen verran, ettei minun kannata ottaa sitä käyttöön.

  Re: Toiminimi laskutus/kirjanpito

Lähettäjä: Se Hep 
Päivämäärä:   2.10.24 12:41:50

Lähetän laskut verkkolaskut.fi:n kautta. Kilpailutin kirjanpitäjät ja nykyinen maksaa 35 €/kk. Toimitan hänelle kirjanpitomateriaalit (myynti- ja ostolaskut sekä tiliotteet ja mahdolliset muut tositteet) neljästi vuodessa (sähköpostitse) ja hän laittaa paluuviestinä sitten dataa mulle päin. Tilinpäätös ym. kerran vuodessa tehtävät maksavat erikseen kertaluontoisesti.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.