Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: ' ' ' 
Päivämäärä:   2.10.24 11:10:32

...tapaamiskertamme jälkeen. Onko mielestänne tungetteleva?

"Haluan sinun tietävän, että tahtoisin pitää sinut elämässäni jollain tavalla, mikä se sitten onkaan. Olen kokenut kanssasi sellaista yhteyttä, luontevuutta ja levollisuutta, että en ole kokenut vastaavaa kenenkään toisen kanssa.

Jos sinusta joskus rupeaa tuntumaan, että tahtoisit tavata minut työsi ulkopuolella, ota yhteyttä.

En tarkoita välttämättä nyt, kun kaikki on vielä sumuisen lähellä, mutta jos kuukausien tai jopa vuosien päästä muistun joskus mieleesi ja sinulle tulee olo, että tahtoisit kokeilla kurottaa, niin kokeile toki. Minusta olet ihana, kaunis, viisas ja suloisesti vähän höpsö."

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   2.10.24 11:13:03

Riippuu missä yhtedessö tapaamiset on tapahtunu

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.10.24 11:20:00

Ällöttävä tekotaiteellinen
Miksi joku haluaisi vuosien päästä ottaa yhteyttä jos kiinnostus on herännyt nyt? Ainakin itselle toi viesti kuulostaa siltä että haluaa pitää sut roikkumassa

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 11:23:40

Kamala, itse poistaisin viestin ja estäisin somessa. Niin oudosti ja stalkkaavasti kirjoitettu.

Lyhyt ja ytimekäs suora kiertelemätön kiinnostaisiko vapaa-ajalla nähdä kahvilla on parempi ja suoraselkäisempi tapa lähestyä.

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: ' ' ' 
Päivämäärä:   2.10.24 11:25:01

"Miksi joku haluaisi vuosien päästä ottaa yhteyttä jos kiinnostus on herännyt nyt?"

Varmaan siksi, että kun on vuodattanut sisimpänsä syvimmän pitkähkön ajan kuluessa, niin tuntuisi oudolta siirtyä heti suhteeseen.

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 11:27:34

Jos ymmärsin oikein ja mies ei ole viikkoon kirjoittanut mitään niin häntä erittäin todennäköisesti ei kiinnosta. Tuollaisen viestin lähettämisellä ei ole mitään positiivisia vaikutuksia. Mieluummin lähetät viestin että ajattelin mennä katsomaan leffaa x tai koittamaan uutta ravintolaa x, kiinnostaisiko sinua liittyä seuraan joku ilta? Jos näihin tulee vastaus ei niin unohda koko juttu.

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.10.24 11:28:06

Kuka on jotain suhteesta, eikö voisi vaan käydä kahvilla ja tapailla kevyesti alkuun?
Ja jos on vuodattanut sisimpänsä niin eiköhän silloin just ole hyvä jatkaa eikä odotella jotain ihme määräaikaa

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: Stul 
Päivämäärä:   2.10.24 11:31:37

"Ja jos on vuodattanut sisimpänsä niin eiköhän silloin just ole hyvä jatkaa eikä odotella jotain ihme määräaikaa"

Aloin tapailla terapeuttiani vuosi terapian loppumisen jälkeen, eikä se ollut yhtään liian myöhään. Jos siirtyy terapiasuhteesta suoraan seurustelusuhteeseen, siinä käy ainoastaan niin, että parisuhteestakin tulee terapiasuhde.

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   2.10.24 11:32:50

Nyt vähän taustatietoa kiitos. Mikä tämä juttu on? Työkaveri? Asiakas? Viestissähän puhutaan työn ulkopuolisesta tapaamisesta... eli ilmeisesti kyseessä ei nyt ole entinen tapailukumppani?

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   2.10.24 11:34:10

Juuri noinhan naiset ovat toivoneet heille kommunikoitavan.
Kun teet niin olet outo stalkkaaja.
Kun pyydät leffaan lauantaina lyhyellä tekstarilla olet vanhanaikainen juntti, joka ei edes osaa kirjoittaa kokonaisialauseita.
Saisiko tiedustella miten olisi sitten hyvä?

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   2.10.24 11:34:30

Ai tämä on terapeuttisi, joka laittoi tämän viestin?

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   2.10.24 11:56:44

Karmee viesti! Ja ilmeisesti työyhteyksissä tavattu. Ei jatkoon.

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: 0110 
Päivämäärä:   2.10.24 11:59:49

Korkeasti koulutetun asiallisen miehen viesti. Mitä ihmeellistä tuossa on?

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 12:01:11

🚩🚩🚩

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 12:02:18

” Ällöttävä tekotaiteellinen.”

Jep. Yök.

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: t 
Päivämäärä:   2.10.24 12:04:54

Mistä tiedätte että viestin lähettäjä on mies?

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 12:06:40

Mahtaakohan olla saman hepun ”kynästä”, joka halusi löytää puolison, joka ”hoivaisi ja lohduttaisi kuin äiti lastaan” ja joka rustailee lääkärilleen kilometrin pituisia kirjeitä äititraumastaan jne :D

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 12:20:21

Juuri noinhan naiset ovat toivoneet heille kommunikoitavan.
Kun teet niin olet outo stalkkaaja.
Kun pyydät leffaan lauantaina lyhyellä tekstarilla olet vanhanaikainen juntti, joka ei edes osaa kirjoittaa kokonaisialauseita.
Saisiko tiedustella miten olisi sitten hyvä?"


Pakko tarttua tähän kommenttiin, vaikka aistinkin jankkausta. Tuleeko aikuiselle miehelle jotenkin yllätyksenä, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia? Kyllä mä ottaisin mieluummin sen lyhyen ja ytimekkään tekstarin, kuin aloitusviestin kaltaisen tunteellisen purkauksen. Lähettäisin myös itse lyhyitä tekstareita, enkä läpikävisi tunteitani metritolkulla.
Mutta minä en olekaan millään asteikolla romanttinen nainen, enkä todellakaan arvostaisi kutsuttavan itseäni "suloisesti vähän höpsöksi". Yh.

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   2.10.24 12:22:07

Kysymykseen onko saamasi viesti mielestäni tungetteleva, vastaisin että ei.

Tuohan on hyvin varovainen ehdotus tutustumiseen työn ulkopuolella. Viestin lähettäjä ei varmaan tunge väkisin elämääsi koska antaa sinulle tilaa vaikka vuosiksi. En olisi kovin huolissani. Eikä kaikesta tarvitse aina ajatella negatiivisesti. Ainakin viestin lähettäjä on ollut aika rohkea kun on tuollaisen lähettänyt. Älä ainakaan hauku selän takana toisen tunteiden paljastusta.

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: Kolmas täti 
Päivämäärä:   2.10.24 12:52:38

Mie olen varmaan outo lintu, mutta mieluummin kyllä lukisin jonkun "tavallisen" viestin tyyliin "Olipa mukava tutustua sinuun työn merkeissä. Haluaisitko joskus lähteä kanssani kahville/leffaan vapaa-ajalla?" Vastapuolen on helppo joko vastata kiinnostukseen tai kieltäytyä kohteliaasti. Minusta tuollainen sielujen sympatia paatos on hieman pelottavaa ;)

Joskus vuosia vuosia sitten sain silloiseen työsähköpostiini viestin, jossa täysin ventovieras nimi vuodatti minun jääneen hänen mieliin ja ajatuksiinsa ja treffeille kovasti pyyteli. Vasta parin viikon kuluttua taisi leikata, missä työtilanteessa olin hänet edes tavannut. Hän ei valitettavasti jäänyt minun mieliini ja ajatuksiini ;) Vajaa vuosi tästä osui paikallislehdessä silmiin kasteilmoitus, ja vauvan isä oli kyseinen sankari. Nopealla laskulla pulla oli uunissa tai viimeistään laitettu alulle tuolloin, kun hän minulle viestitteli..

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   2.10.24 12:55:24

Kyllä normaali korkeastikoulutettu mies ei tuollaista tekotaiteellisa sontaa suolla :D

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: ' ' ' 
Päivämäärä:   2.10.24 13:08:28

"Ai tämä on terapeuttisi, joka laittoi tämän viestin?"

Minä olen psykiatrinen hoitaja ja mies kävi luonani viikoittain reilun vuoden.

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.10.24 13:17:58

"Mistä tiedätte että viestin lähettäjä on mies?"

Tämä. Ei miehet (toivottavasti) kirjoita noin, "sumuisen lähellä, kokeilla kurottaa". Miehekästä?

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: Epika 
Päivämäärä:   2.10.24 13:20:16

Ei minusta ole tekotaiteellinen, vaan hieman jännittyneen ihmisen kirjoitus. Juurikin varovainen kiinnostuksen ilmaisu ja ehdotus tutustua paremmin. Kieltäytyminen jätetty myös helpoksi. Pallo heitetty sinulle. Heitä takaisin tai pudota maahan.

  Re: Sain viestin viikko viimeisen...

Lähettäjä: Ällö2 
Päivämäärä:   2.10.24 13:27:50

"Tämä. Ei miehet (toivottavasti) kirjoita noin"

Oletko koskaan kuullut, että lukeminen sivistää? Kovin montaa romaania et liene lukenut.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.