Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Oljo 
Päivämäärä:   2.10.24 09:45:57

Olen muutaman kuukauden tapaillut mielenkiintoista tyyppiä. Hän otti kuitenkin puheeksi että toivoo parisuhde asioiden pysyvän parisuhteen sisällä ja tulevaisuudessa perheasioiden perheen sisällä. Ei kuulemma hyväksy että riitoja revitetään ulkopuolella. Onko tämä se hetki ku kannattaa lopettaa tapailu ja laittaa verkot takaisin vesille?

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   2.10.24 09:48:36

Eikö toi ole ihan normaali vaatimus? Itseäni ainakin v*tuttaisi, jos mies menisi kertomaan kavereilleen yksityiskohtaisesti jostain meidän riidasta. Kyllä ne parisuhteen sisäiset asiat on henkilökohtaisia.

Mutta ehkä tuo on vähän outo asia mainita heti alkuun, ellei sitten ollut luonteva osa keskusteluanne tai miehen vastaus johonkin kysymykseesi.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Seppo 
Päivämäärä:   2.10.24 09:49:22

Toivominen ei riitä, vaan sen napanuoran on oltava poikki. Ei mitään äipälle itkemisiä kun paha tyttis sitä ja tätä.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Allu 
Päivämäärä:   2.10.24 09:55:08

On huomattavasti helpompaa hallita kumppania jos hänet saa hiljettyä ja pärjäämään omillaan. On huomattavasti vaikeampaa alistaa tai manipuloida ihminen jolla on laaja ystäväpiiri ja vanhemmat tukena.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.10.24 09:56:38

No ei ole red flag, ehdottomasti ensisijaisesti pitää suhteessa riidat kyetä kumppanin kanssa ratkomaan eikä olla ekana puhumassa kaikkea ulkopuolisille. Jos tulee niin isoja riitoja ettei tähän kykene, niin ei se suhdekaan enää sitten ole hyväksi kummallekaan.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Liinukka 
Päivämäärä:   2.10.24 09:57:52

Näinä some-aikoina ymmärrettävää, ettei joku halua kumppanin tekevän mitään mysteeripäivityksiä esim FB:hen. "On taas niin paha olla", no miksi? "Tietäjät tietää"

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   2.10.24 10:00:10

Ei kai se, että on ystäväpiiriä ja vanhempia tukena tarkoita sitä, että parisuhteen riidoista pitää kertoa ulkopuolisille?

Aloittaja kirjoitti "että riitoja revitetään ulkopuolelle" ja minä ainakin ymmärrän tämän niin, että riitojen sisällöstä kerrotaan ulkopuolisille aika tarkasti. Tuskin kenenkään mielestä on väärin, että kertoo läheisilleen vaikka olevan vähän maassa, jos parisuhteessa menee huonosti. Se on eri asia, kuin kertoa riidasta yksityiskohtaisesti, mustamaalata kumppaniaan ja ottaa ulkopuolisia ihmisiä riitaan mukaan.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 10:02:19

Tällä viikolla täällä oli keskustelu, jossa anoppi kertoi osoittavansa mieltään ja pitävänsä jääkautta miniälle kun poika on kertonut äidilleen vähän seksiasioita. Miniälle ei oltu puheenvuoroa suotu.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   2.10.24 10:05:04

No tuohan on ihan normaalia. Jos tulee normaaleja ongelmia parisuhteessa niin ne keskustellaan keskenään eikä tytttöjen kesken kylillä.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.10.24 10:06:38

Kysy mieheltä mitä hän tarkoittaa.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Oljo 
Päivämäärä:   2.10.24 10:16:00

Tämä tuli esille tilanteessa kun olin lähdössä ystäväni kanssa ulos ja tapailukumppani oli suunnitellut minulle yllätystä ja halusi minun peruvan tapaamisen. Tästä tuli riitaa koska mielestäni hänen olisi pitänyt sopia etukäteen. Riidan päätteeksi kun olin lähdössä ystävän kanssa ulos hän huomautti että riitojen olisi toivottavaa pysyä meidän välillä.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 10:21:22

Kysy mitä tarkoittaa. Tarkoittaako, ettei ole valmis menemään parisuhdeterapiaan? Muutoin ihan ok vaatimus. Siinä vaiheessa kun on ok puhua ongelmista suhteen ulkopuolisille (fyysinen tai henkinen väkivalta, pettäminen...) on jo aika erotakin ja puheet on lähinnä eron prosessointia.

Eli vaikka olisi ok itsellekin ettei suhteen riidoista muille juoruilla, niin muista, että kukaan ei voi määrätä toista jos koet että voit oikeasti todella huonosti eikä suhteessa asioista pysty puhumaan.

Käytöstavat toki tulee aina muistaa ja myös miettiä kenelle puhuu ja mitä ja miksi.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: .2 
Päivämäärä:   2.10.24 10:22:12

Siis joo, tuo on normaalia, mutta senhän pitäisi olla niin normaalia, ettei sitä tarvitse edes erikseen mainita? Vähän kuin mies, joka joka välissä vakuuttelee "ettei koskaan löisi naista!" On juuri niitä kaikkein potentiaalisimpia naistenhakkaajia... Koska kenenkään normaalin ihmisen ei tarvitse edes todistella "hakkaamattomuuttaan"...

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 10:22:38

"Tämä tuli esille tilanteessa kun olin lähdössä ystäväni kanssa ulos ja tapailukumppani oli suunnitellut minulle yllätystä ja halusi minun peruvan tapaamisen. Tästä tuli riitaa koska mielestäni hänen olisi pitänyt sopia etukäteen. Riidan päätteeksi kun olin lähdössä ystävän kanssa ulos hän huomautti että riitojen olisi toivottavaa pysyä meidän välillä."

Eli olit sopinut näkeväsi kaveriasi, tiesikö mies tästä? Mies oli järjestänyt yllätystä, oliko jotain lippuja tai esim. pöytä ravintolasta varattu? Jos mies oli oikeasti varannut jotain, ymmärrän jotenkin, että pyysi sinua perumaan menosi, mutta typerää mieheltä, että ei varmistanut, että sinulla on vapaata. Muuten tuollainen, että mies vaatii sinua perumaan menosi ja suuttuu, jos et niin tee, on kyllä iso redflag...

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   2.10.24 10:25:26

.: kun minä järkkäsin miehelleni yllätysjuhlat ja kielsin häntä sopimasta mitään sille viikonlopulle, niin täällä ht:ssä oltiin sitä mieltä ettei terveessä parisuhteessa kielletä miestä menemästä ja voi se pettää töissäkin.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Mid 
Päivämäärä:   2.10.24 10:28:41

"Tämä tuli esille tilanteessa kun olin lähdössä ystäväni kanssa ulos ja tapailukumppani oli suunnitellut minulle yllätystä ja halusi minun peruvan tapaamisen. Tästä tuli riitaa koska mielestäni hänen olisi pitänyt sopia etukäteen. Riidan päätteeksi kun olin lähdössä ystävän kanssa ulos hän huomautti että riitojen olisi toivottavaa pysyä meidän välillä."
Ensin meinasin vastata, että olisin kysynyt tarkemmin mitä tarkoittaa.
Mutta tuon vastauksen jälkeen totean, että red flag ehdottomasti.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: täti2 
Päivämäärä:   2.10.24 10:28:47

Mulle ois red flag! Miksikö? Koska tuo nyt on minusta perusasia parisuhteessa, ettei moisia levitellä ympäri nettiä jne. Toki aina pitää jonkun kanssa saada puhua ja pohtia asioita, mutta ei jaeta yksityiskohtia ympäri maailman. Jos joku mulle noin sanois suhteen alussa, niin alkaisin epäillä motiiveja tuon sanomiseen. Pitääkö minua niin tyhmänä, että pitää mainita erikseen? Vsi haluaako heti alkaa hallita kenelle saan puhua ja mitä?

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.10.24 10:30:08

"Siis joo, tuo on normaalia, mutta senhän pitäisi olla niin normaalia, ettei sitä tarvitse edes erikseen mainita? Vähän kuin mies, joka joka välissä vakuuttelee "ettei koskaan löisi naista!" On juuri niitä kaikkein potentiaalisimpia naistenhakkaajia... Koska kenenkään normaalin ihmisen ei tarvitse edes todistella "hakkaamattomuuttaan"..."

Tai sitten aloituksessa mainittu henkilö on aiemmin törmännyt ihmiseen, joka vei parisuhteen sisäisiä asioita ulkopuolisille ruodittavaksi. En pitäisi itse red flagina, mutta voisi olla mielenkiintoista jutella asiasta enemmän potentiaalisen kumppaniehdokkaan kanssa. Meillä on itse asiassa käytykin vähän samantyyppinen keskustelu, jossa molemmat olivat samalla kannalla.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.10.24 10:33:30

Mutta juu, tuo virke ei itsessään siis olisi red flag. Sen sijaan se on, että mies ei varmista suunnitelmiasi etukäteen, vaatii sitten yhtäkkiä perumaan ne ja suuttuu, kun et sitä tee.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Oljo 
Päivämäärä:   2.10.24 10:34:58

Olin aika kiihtynyt ja pahoillani lähteissäni. Harmitti että olin joutunut tuottamaan miehelle pettymyksen mutta kyseinen kaveri tuli toiselta paikkakunnalta asiasta tehden tähän tapaamiseen. Olimme suunnitelleet tätä pitkään ja omasta mielestäni olin miehelle kertonut. Hän puolestaan sanoi että en ole. Myöhästyin riitamme vuoksi ja ainakin itse ymmärsin miehen kommentista ettei tahdo minun sanovan ystävälleni meidän riidelleen.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   2.10.24 10:36:01

No, itse olen ollut narsistisen ihmisen kanssa parisuhteessa. Toi esiin, että parisuhteen sisäisiä asioita ei saa kertoa muualla. Ja että hänen sivistynyt hieno perheensä on aina toiminut näin. Minä turvenuija en tietenkään normaaleita käytöstapoja ymmärrä ilman että ne minulle kerrotaan. Loppujen lopuksi rajoituksia oli aika paljon, minulle. Hänen törkeitä tekojaan ei saanut kertoa, hän sepitti minusta ihan ihme tarinoita ympäriinsä.

Ei ole ikävä sitä narsistista perhettä.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   2.10.24 10:39:16

"Tämä tuli esille tilanteessa kun olin lähdössä ystäväni kanssa ulos ja tapailukumppani oli suunnitellut minulle yllätystä ja halusi minun peruvan tapaamisen. Tästä tuli riitaa koska mielestäni hänen olisi pitänyt sopia etukäteen. Riidan päätteeksi kun olin lähdössä ystävän kanssa ulos hän huomautti että riitojen olisi toivottavaa pysyä meidän välillä."

"Olin aika kiihtynyt ja pahoillani lähteissäni. Harmitti että olin joutunut tuottamaan miehelle pettymyksen mutta kyseinen kaveri tuli toiselta paikkakunnalta asiasta tehden tähän tapaamiseen. Olimme suunnitelleet tätä pitkään ja omasta mielestäni olin miehelle kertonut. Hän puolestaan sanoi että en ole. Myöhästyin riitamme vuoksi ja ainakin itse ymmärsin miehen kommentista ettei tahdo minun sanovan ystävälleni meidän riidelleen."

No tämä ei kuulosta hyvältä. Aloituksesta en niin huolestunut, mutta näistä teksteistä kylläkin. Kuulostaa kontrolloivalta tyypiltä.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   2.10.24 10:41:28

Komppaan Henkeä.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   2.10.24 10:41:56

Henki, Henne, mitä näitä nyt onkaan :D

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   2.10.24 10:42:50

Nojoo, törppöä mieheltä, ettei selvittänyt ensin oletko vapaa tuona päivänä. Ei tuosta voi suuttua, että olit jo sopinut tapaavasi ystävää.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   2.10.24 10:44:50

Lähettäjä: Mid
Päivämäärä: 2.10.24 10:28:41

"Tämä tuli esille tilanteessa kun olin lähdössä ystäväni kanssa ulos ja tapailukumppani oli suunnitellut minulle yllätystä ja halusi minun peruvan tapaamisen. Tästä tuli riitaa koska mielestäni hänen olisi pitänyt sopia etukäteen. Riidan päätteeksi kun olin lähdössä ystävän kanssa ulos hän huomautti että riitojen olisi toivottavaa pysyä meidän välillä."
Ensin meinasin vastata, että olisin kysynyt tarkemmin mitä tarkoittaa.
Mutta tuon vastauksen jälkeen totean, että red flag ehdottomasti.

--

Jep. Mies ei halua aloittajan kertovan pompottelusta kaverille ja saavansa kaverilta tukea epäilyksilleen.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 10:45:57

Mulle toi olisi red flag.

Juttelen kyllä meidän erimielisyyksistä ihan tasan niin paljon kavereilleni kuin huvittaa eikä siihen ole miehellä nokan koputtamista.

Nolot jutut erikseen kuten seksi, peräpukamat, ripulit, oksut jne. Näistä ei tietenkään jutella eteenpäin omin nokkineen.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 10:48:17


"Tämä tuli esille tilanteessa kun olin lähdössä ystäväni kanssa ulos ja tapailukumppani oli suunnitellut minulle yllätystä ja halusi minun peruvan tapaamisen. Tästä tuli riitaa koska mielestäni hänen olisi pitänyt sopia etukäteen. Riidan päätteeksi kun olin lähdössä ystävän kanssa ulos hän huomautti että riitojen olisi toivottavaa pysyä meidän välillä."

Ja tämä on iham ehdoton red flag. Ensin yrittää estää sun lähtöä ja sitten kieltää kertomasta, että yritti estää.

Ihan sama kuin vamhemmat, jotka hakkaa lapsiaan ja sitten sovittelee ja kieltää kertomasta kenellekään.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 10:51:25

Ja mitä todennäköisimmin olitkin kertonut miehelle ja mies sen myös muisti ja ihan tarkoituksella oli suunnitellut sen yllätyksenä siihen ettet lähtisi tapaamaan sitä kaveriasi. Taitaa olla muutenkin ainoita kavereita ja mies yrittää niistäkin päästä eroon?

"Olin aika kiihtynyt ja pahoillani lähteissäni. Harmitti että olin joutunut tuottamaan miehelle pettymyksen mutta kyseinen kaveri tuli toiselta paikkakunnalta asiasta tehden tähän tapaamiseen. Olimme suunnitelleet tätä pitkään ja omasta mielestäni olin miehelle kertonut. Hän puolestaan sanoi että en ole. Myöhästyin riitamme vuoksi ja ainakin itse ymmärsin miehen kommentista ettei tahdo minun sanovan ystävälleni meidän riidelleen."

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   2.10.24 10:52:37

No ei ole. Nykyään on melkoinen tuo punalippu- ja lapikasherkkyys.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   2.10.24 10:53:10

Joo siis tuo on oikeasti red flag. Aloituksesta ei tullut sitä tunnetta, mutta nyt tuli.. aloittajan olisi pitänyt perua kaukaa tulevan kaverin ajat sitten sovittu tapaaminen kun just sinä päivänä oiskin ollut yllätystä tarjolla. Just just joo.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.10.24 10:53:38

"Mulle toi olisi red flag.

Juttelen kyllä meidän erimielisyyksistä ihan tasan niin paljon kavereilleni kuin huvittaa eikä siihen ole miehellä nokan koputtamista."

Itse taas en arvostaisi, että riitoja viedään suhteen ulkopuolelle jauhettavaksi - poikkeuksena pariterapeutti tms. Olen ollut se ulkopuolinen ja koin, että minut pistettiin siinä varsin hankalaan tilanteeseen. En pysty millään tietämään riidan taustoja tai hahmottamaan kokonaisuutta eikä asia edes mielestäni millään tavalla kuulunut minulle, mutta se vaikutti väkisin käsityksiini näistä ihmisistä.

Vahvistaa itselle vain sen, että tällaisista asioista on todellakin syytä keskustella potentiaalisen kumppanin kanssa. :D Ei toki toista käskyttäen, vaan nimenomaan niin, että miten kumpikin kokee asian ja millaiset pelisäännöt yhdessä sovitaan.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 10:56:14

...

Varmaan riippuu riitojen tasosta mistä itketään kavereille. Meillä erimielisyydet koskee lähinnä sitä miksi mies jättää vessapaperin hylsyt kokoelmaksi lavuaarin reunalle tai miksi minä en tankkaa autoa kun mittari on puolillaan vaan odottelen bensavaloa.

Jos riidat on niin vakavia, että kaverit ahdistuu, on tosiaan aika mennä pariterapiaan tai erota.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Öliö 
Päivämäärä:   2.10.24 11:01:15

Ei tulisi mieleenkään kertoa riitojamme muille ja lapikas heilahtaisi jos anoppi rupeaisi osoittamaan mieltään myös minun ja mieheni välisistä asioista. Kaikesta muusta kyllä jo osoittaakin.

Toki on olemassa myös hassuja riitoja, esimerkiksi meillä on naapurikaupungissa Riitaristeys, jossa kerran tunteet kuohahtivat. Siitä kerrottiin nauraen joulupöydässä kaikille. (Tuli puheeksi yksi reitti siinä kyseisessä kaupungissa).

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   2.10.24 11:03:10

Parisuhteessakin täytyy olla oikeus hakea apua ja tukea muualtakin kuin omalta kumppanilta. Jos tällainen suoralta kädeltä kielletään heti ekan riidanpoikasen kohdalla, jättäisin kyllä koko suhteen sikseen.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.10.24 11:10:02

., tuollaiset kyllä minustakin asia erikseen. :D Noissa mielestäni on nimenomaan kyse varsin viattomista erimielisyyksistä, ei niinkään kunnollisista riidoista. Ts. En koe, että meillä varsinaisesti riideltäisiin tuollaisista, vaikka erimielisiä saatetaan ollakin.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: RR 
Päivämäärä:   2.10.24 11:24:35

"Joo siis tuo on oikeasti red flag. Aloituksesta ei tullut sitä tunnetta, mutta nyt tuli.. aloittajan olisi pitänyt perua kaukaa tulevan kaverin ajat sitten sovittu tapaaminen kun just sinä päivänä oiskin ollut yllätystä tarjolla. Just just joo."

Tämä. Ja jos kerrotaan, että riidoista ei pidä muille puhua, niin hänhän tuossa selvästi ilmoittaa, että riitoja on odotettavissa, varaudu siihen. Tuo mies on jo itsessään iso red flag.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   2.10.24 11:30:42

Ei ole vaan Viisasta. Ehkä hänen edellinen tyttöystävä ollut sellainen, että somettanut lähes kaikki asiat, kertonut suvulle js ystäville asiat jotka ei muille kuulu

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 11:43:28

"jos kerrotaan, että riidoista ei pidä muille puhua, niin hänhän tuossa selvästi ilmoittaa, että riitoja on odotettavissa, varaudu siihen. Tuo mies on jo itsessään iso red flag."

Jep. ISO red flag. Se, että kielletään kertomasta parisuhteessa tapahtuvia asioita ulkopuolisille kertoo siitä, että parisuhteessa tulee tapahtumaan paljon asioita joihin ulkopuoliset reagoisivat negatiivisesti. Väkivalta, henkinen tai fyysinen, narsismi, aivopesu jne jos kumppanilla on tapana harjoittaa tällaista, niin sitä on paljon helpompi harjoittaa kun uhrilla ei ole tukijoukkoja.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Mitä 
Päivämäärä:   2.10.24 12:03:23

Okei, jos et ollutkaan muistanut kertoa miehelle niin olitteko erikseen sopineet näkeväne juuri tuona päivänä?

Ja mikä se yllätys sitten oli? Oliko se edes todellinen vai yrittikö vain estää lähtemästä.

Eihän nimi ala T.kirjaimella...

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.10.24 12:08:41

"Mulle toi olisi red flag.
Juttelen kyllä meidän erimielisyyksistä ihan tasan niin paljon kavereilleni kuin huvittaa eikä siihen ole miehellä nokan koputtamista.
Nolot jutut erikseen kuten seksi, peräpukamat, ripulit, oksut jne. Näistä ei tietenkään jutella eteenpäin omin nokkineen."

Komppaan. Mulla on pieni kaveripiiri ja oikeastaan vain sisko, jonka kanssa koen voivani puhua ihan mistä tahansa. Tuntuisi hyvin kummalliselta, jos mua kiellettäisiin puhumasta parisuhdeongelmista siskon kanssa. Tietysti, tottakai, ongelmat selvitetään kumppanin kanssa, mutta toisinaan tekee hyvää purkaa tunteita myös ulkopuolisen kanssa ja saada vähän erilaista perspektiiviä ulkopuoleltakin. Sisko on myös sellainen ihminen, joka tuntee minut läpikotaisin ja uskaltaa osoittaa virheitä minun käytöksessäni, eikä ole automaattisesti minun puolellani taputtelemassa mua päähän.
Somessa tai "ympäri kyliä" en riitatilanteita pui.

Intiimiasioista, esim. seksistä, en puhu kenenkään kanssa. No, anonyymisti ht.netissä joskus :D

AP:n jatkoviestit aiheuttaa kyllä pientä lapikkaan värinää. Ehkä yksi kerta, kun mies ei ehkä ole kuunnellut suunnitelmiasi, ei ole vielä tarpeeksi lopettaa tapailu. Mutta jos alkaa enemmänkin tulemaan tilanteita, joissa mies väittää ettet ole kertonut suunnitelmistasi tai kieltää sua toimimasta jollain tavalla, voisi olla aiheellista ulkoistaa mies.

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Mi 
Päivämäärä:   2.10.24 13:00:16

Yks eksä suuttui vähän vastaavassa tilanteessa.
Oli perjantai, ei oltu sovittu tapaavamme, lapsi viikonloput...
Menin sitten käymään extempore kaverillani ja kun mies kuuli niin suuttui siitä että vasta nyt kerron ja varmasti tiesin aikaisemmin että olen menossa.
Kysyin että no mitä väliä kun ei oltu muutenkaan näkemässä.
No mies tuumasi että voi hyvinkin olla että oltais voitu nähdä jne...
Siis täh. Me ei oltu sovittu yhtään mitään miehen kanssa.
Päinvastoin, ikinä ei oltu tehty lapsiperjantaisin yhdessä yhtään mitään mutta nyt yht äkkiä oltais sitten tehtykin. Kun mä näin kaveria kahvin verran. :D

  Re: Red flag vaiko ei

Lähettäjä: Mutteri 
Päivämäärä:   2.10.24 13:30:43

Kyllä on

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.