Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tykkääkö kaikki miehet puuhastella autojen

Lähettäjä: jakari 
Päivämäärä:   2.10.24 09:08:54

Parissa? Mitä hommailevat?

  Re: Tykkääkö kaikki miehet puuhastella autojen

Lähettäjä: Seppo 
Päivämäärä:   2.10.24 09:10:34

Ei tykkää. Nykyinen kyllä osaa korjata "Mitä tahansa " ja korjaakin, ei silti nauti siitä. Tykkää kyllä viritellä jotain ralliautoja ja ajaa niillä.

  Re: Tykkääkö kaikki miehet puuhastella autojen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 09:11:34

Ei tykkää.

Omani ei ymmärrä autoista ainakaan mitään ja huolto tapahtuu merkkiliikkeessä. Taidot ja mielenkiinnonkohteet ihan muualla.

Ihan hyvä niin, sopii mulle.

  Re: Tykkääkö kaikki miehet puuhastella autojen

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   2.10.24 09:23:25

No ei tykkää. Meillä ei esimerkiksi ole autoa ollenkaan kun ei olla mistään landelta.

  Re: Tykkääkö kaikki miehet puuhastella autojen

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   2.10.24 09:25:14

Ei yhtään sen enempää kuin kaikki naisetkaan tykkää hoitaa isoa lapsikatrasta...

  Re: Tykkääkö kaikki miehet puuhastella autojen

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   2.10.24 09:29:33

Ei tykkää. Minun mieheni ei tajua autoista sen enempää kuin minäkään. Mielellään toki ajaisi hienolla autolla. Eikä kai nykyautoissa hirveästi puuhailtavaa ja roplattavaa olekaan.

  Re: Tykkääkö kaikki miehet puuhastella autojen

Lähettäjä: Manteli 
Päivämäärä:   2.10.24 09:39:18

Ei tietenkään :D miehet on erilaisia. Esim oma mieheni ei ole kiinnostunut autoista. Omistaa auton vain jotta voi helposti siirtyä paikasta A paikkaan B, mutta ei omaa mitään kiinnostusta niihin noin muuten. Ihan muut mielenkiinnon kohteet ja harrastukset hänellä.

  Re: Tykkääkö kaikki miehet puuhastella autojen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 10:07:06

Outo kysymys. Tykkäävätkö kaikki naiset meikata tai shoppailla tai mitä naiset nyt muka stereotypisesti puuhastelevatkaan, mitäpä luulet? Itse en ainakaan keksi yhtäkään asiaa, jota KAIKKI jonkun sukupuolen edustajat tykkäsivät tehdä, autojen rassaaminen mukaan lukien.

  Re: Tykkääkö kaikki miehet puuhastella autojen

Lähettäjä: M50 
Päivämäärä:   2.10.24 10:14:44

Ei tykkää. Otetaan esimerkiksi minä. Käyttöautoon teen kaikki perushuollot itse kuten renkaanvaihdot, öljyt ja suodattimet, jarrut, lambda jne. mutta en lainkaan tykkää siitä, teen sen vain siksi että se on tehtävä ja itse tekemällä säästää pitkän pennin.

Sitten mulla on harrasteauto 60-luvulta. Senkään kanssa en oikeastaan tykkäisi puuhastella vaan vain ajaa sillä ja nauttia ajamisesta, mutta tuon ikäluokan autossa sitä puuhasteluakin valitettavasti tulee paljon :/

Sitten tietysti tykkään siitä että autoni ovat hyvinvarusteltuja ja siistejä mutta se on vain siksi että ne ovat omistamiani arvokkaita esineitä ja pidän muustakin omaisuudestani huolta vastaavalla tavalla. En siksi että tykkäisin siitä puuhastelusta, siivoamisesta ja vahaamisesta ja sen sellaisesta.

  Re: Tykkääkö kaikki miehet puuhastella autojen

Lähettäjä: täti2 
Päivämäärä:   2.10.24 10:35:26

Tykkääkö kaikki naiset lapsista.

  Re: Tykkääkö kaikki miehet puuhastella autojen

Lähettäjä: reppu 
Päivämäärä:   2.10.24 10:40:17

Ei todellakaan. Mun miehellä on sähköauto, niin eihän siinä ole edes mitään puuhasteltavaa. Käy renkaatkin vaihdattamassa.

  Re: Tykkääkö kaikki miehet puuhastella autojen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.24 10:43:58

Ei. Exä oli aivan käsi autojen kanssa. Hamstrasi vain pelikonsoleita ja hakkas tietokonepelejä. Jostain syystä erosin ja etsin miehen joka ei omista ainuttakaan pelikonsolia. Löytyi, rassaa autoja ja mua :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.