Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko hajuvesi ihan kauhea lahja?

Lähettäjä: Wimla 
Päivämäärä:   2.10.24 00:42:25

Tiedän että ystävä käyttää hajuvesiä joten en ole millekään hajusteyliherkälle ostamassa hajuvettä! Ystävä siis täyttää pyöreitä ja mietin että ostaisin hänellä hajuveden lahjaksi. Jotenkin pidän ajatuksesta että tuoksu toisi aina mieleen syntymäpäivän. Haluaisin ostaa jonkun uuden hajuveden hänelle mutta kuitenkin samankaltainen mitä yleensä käyttää (vaniljainen, kukkainen ehkä ysl Libre). Mitäs sanoo raati onko ihan hirveä lahja?

  Re: Onko hajuvesi ihan kauhea lahja?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   2.10.24 00:49:12

Ei ole paha lahja minusta, jos voit olla varma siitä että osaat valita hänelle tuoksun josta hän pitää. Tarkoitan, että vaikka yksi kukkaistuoksu on hyvä (tai vanilja tai mikä muu onkin), kaikki kukkaistuoksut eivät silti välttämättä miellytä. Mutta jos tiedät millaisista tuoksuista hän pitää kuten sanoit, tai vielä parempi jos teillä on samanlaiset mieltymykset hajuvesien suhteen vaikka kenties et itse niitä käytäkään, en näe ajatuksessa mitään vikaa. Uskoisin hänen ilahtuvan.

  Re: Onko hajuvesi ihan kauhea lahja?

Lähettäjä: Justiinsa 
Päivämäärä:   2.10.24 01:11:49

Ottaen nykypäivän nirsouden huomioon, mieti kuinka tarkka kaverisi on asioiden suhteen. Toisaalta josset mitään kovin kallista ole hankkimassa niin sama kai, kelpaako vai ei.
Mielestäni tärkeintä on muistaminwn ja itse ilahdun mistä tahansa lahjasta.

  Re: Onko hajuvesi ihan kauhea lahja?

Lähettäjä: z 
Päivämäärä:   2.10.24 01:12:59

Minusta kiva lahja, jos ystävä tykkää erilaisista hajuvesistä. Itse ottaisin mielelläni hajuveden! Toki plussaa jos pystyt vakoilemaan mitä hajuvesiä hänellä on, ettet osta samaa.

Jos ystävä käyttää aina samaa hjuvettä tai on tosi tarkka tuoksusta, sillon en ostaisi. Hyvä hakuvesi maksaa kuitenkin melko paljon, joten sääli ostaa niin kallis lahja jos ei ole käyttöä.

  Re: Onko hajuvesi ihan kauhea lahja?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.10.24 01:22:47

No ei se kauhea lahja ole, mutta täytyy tietää onko lahjansaaja tarkka tuoksuista.
Minä en haluaisi lahjaksi hajuvettä juurikin siitä syystä, että olen aika tarkka eikä tuoksu saa olla tietynlainen, koska tulee pää kipeäksi.

  Re: Onko hajuvesi ihan kauhea lahja?

Lähettäjä: Kaappoo 
Päivämäärä:   2.10.24 01:23:07

Ala-asteen aikana ollessani ekaluokkalainen eräältä linja-autopysäkiltä nousi kyytiin kolme hyvännäköistä lukiotyttöä. Pysäkin vieressä oli matalahko "teollisuusrakennus" jossa oli myös lyhyt savupiippu. Polttoaineena taisi olla aina palaturvetta ja sahanpurua jne...
Kovalla pakkasella linja-auton oven avautuessa, sisään astui kolme kaunista tyttöä, mutta samalla hetkellä sisään tulvahti myös sietämätön hajuveden löyhkä ja kytevän turpeen käry koko linja-autoon.

  Re: Onko hajuvesi ihan kauhea lahja?

Lähettäjä: Miekkosnainen 
Päivämäärä:   2.10.24 01:47:58

Öööö. Ei pidä paikkaansa, että hyvä hajuvesi maksaa aika paljon. Yksi lempparini maksaa noin 8 euroa. Toinen lemppari noin 40 euroa (pienempi puteli.) Kolmas lemppari jotain 20 euroa suunnilleen.

  Re: Onko hajuvesi ihan kauhea lahja?

Lähettäjä: Miekkosnainen 
Päivämäärä:   2.10.24 01:52:23

Ja miten vtussa hajuvesi voisi olla KAMALA lahja??? XDDDDDDDDDDD voi luoja... Minä en pitäisi edes sukkia kamalana lahjana. Oikein ilomielin otan vastaan, kunhan eivät hiosta ja ovat oikeaa kokoa. Hajuvesiä rakastan, sokolaatia, kaikenlaisia suihkusaippuoita, shampoita, hiusjuttuja... Minulla on vain todella herkkä iho, joten naama-aineet ostan mieluiten itse, tai sitten annan tarkan ohjeen että mitä saa ja mitä ei saa olla. Naamani iho ei siedä hajusteita eikä silikonia.

  Re: Onko hajuvesi ihan kauhea lahja?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   2.10.24 02:56:54

En ostaisi tuoksua, korua tms todella henkilökohtaista, ellen olisi aivan satavarma saajan mausta. Henkilökohtaisesti jäisi esim nuo Miekkosnaisen luettelemat suklaat, suihkusaipouat, tuoksut jne kaikki käyttämättä.

  Re: Onko hajuvesi ihan kauhea lahja?

Lähettäjä: Kaappoo 
Päivämäärä:   2.10.24 03:19:26

Käykää joskus saunas ja peskää ittennä. Ei silloon tartte mitää hajuvesiä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.