Lähettäjä: Kysss
Päivämäärä: 1.10.24 11:12:47
Hei, tällainen kysymys. Asian voin hoitaa kirjanpitäjänkin kanssa mutta kysytäänpä täältä eka.
Ostan ( tilaan) paikasta x paljon tavaraa. Sekä työkaluja että materiaalit jotka jäävät asiakkaalle. Näitä molempia on samoissa ostoissa ja siis kuitissa.
Kuitin lataan laskutuspalveluun joka huomioi sen sitten alvien maksussa.
Älysin tyhmänä vasta nyt näistä tällaisista kuiteista, että eikös minun kannattaisi niistä nyt eritellä kaikki työkalut jotta saan vähennyksiin ne. Yli 750e menee vuodessa kyllä yli.
Riittääkö, että laadin vaan listan niistä hintoineen ( varmaan alviton hinta?) ja laitan laskutuspalvelulle listan, laittavat sitten verottajalle eteenpäin?
Kiitos etukäteen.
|