Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Argh, sössin kättelyn

Lähettäjä: Apina 
Päivämäärä:   1.10.24 08:57:42

Onko teille käynyt niin että olette kätelleet jonkun kanssa ja ette olekaan halunneet päästää kädestä irti?

Mulle kävi eilen noin ja nyt mietin tietysti että mitähän se toinen ajatteli. Juteltiin siis yhden kaverimiehen kanssa. Mulla oli huono päivä kun väsytti ja töissä oli ollut kaikkea. Yritti tsempata ja sitten kun erottiin niin kätteli varmaan vähän niin kuin lohduttaakseen. Ei harrasta halaamista eikä muutenkaan koske muihin ihmisiin. Mä en sit päästänytkään kädestä irti vaan tuli sellainen hintsun pitkä kättely ja liutin käden pois niin että sormet kosketti viimeisenä. Positiivisena asiana tässä se, että mieskään ei vetänyt kättä pois joten ei ehkä ollut kamalaa.

Mitä ajattelisitte jos joku jäisi tollain pitelemään kädestä kiinni?

  Re: Argh, sössin kättelyn

Lähettäjä: Prefect 
Päivämäärä:   1.10.24 10:37:38

Saatan hämmentyä, mutta en negatiivisella tavalla. Negatiivisella tavalla vain jos pitkä kättely tapahtuu tavatessa niin, että voi aistia sen olevan joku voimatrippailumoovi ja statusveto :D

Tolleen lähtiessä toihan on oikein mukavaa, lämmin tapa sanoa heippa halauksen sijaan. Lyhyt kättely olisi ollut kiusallisempi. Hyvin meni :)

  Re: Argh, sössin kättelyn

Lähettäjä: Oho 
Päivämäärä:   1.10.24 11:09:30

Nyt sä kyllä annoit ymmärtää.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.