Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hirviö exät

Lähettäjä: Terhi 
Päivämäärä:   1.10.24 08:56:47

Kertokaa hirveistä existä ja miten pääsitte eroon.

Seurustelin ja asuinkin yhdessä miehen kanssa joka oli perheensä komenneltavissa 24/7.

Jos isällä tuli autoon vikaa-> poika kotiin korjaamaan ja kyyditsemään.
Sisko toi koiransa hoitoon aina yllättäen, kun ei se veljeä haittaa, minulle vain kerrottiin asia kun koira oli jo alaovella.
Äiti vittuili opiskeluista meille molemmille ja vihjaili että ei päästä koulusta ikinä läpi kun vietetään vain vetelehtien sängyssä koko aika.
Todellisuudessa olisi voinut keskittyä paremmin jos ei joka ikinen viikonloppu olisi tullut jotain sieltä suunnalta.
Ja mies vain hymisi eikä asettanut mitään rajoja. Minä asetin ja sain koko perheen syytökset niskaan. Lopulta tuli ero kun en jaksanut kuunnella miten mies yritti minun syyksi laittaa kaiken ja tehdä perheensä silmissä syntipukkia . hän kyllä auttaisi mutta paha tyttöystävä kieltää. Ja itse halusi käyttää minua tekosyynä.

Perhe tässä pahin oli, mutta eipä se exä kauas siitä puusta ollut tippunut ja napanuora oli tiukasti kiinni.

  Re: Hirviö exät

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.10.24 09:19:17

Oma exä oli kyllä työssäkäyvä ja paperilla huolehtiva isä. Todellisuudessa töitä ei voinut tehdä enemmän kuin oliko 500€/kk ansioiden verran, ettei joutunut hoitamaan ulosottomaksujaan ja Kela huolehti elarit.
Lapsesta puhui päivittäin ja piti kiinni tapaamisistaan, mutta lapsi oli somesisällön kannalta oleellinen osa hänen elämäänsä. Lapsen tapaamisissa tärkeintä (somesisällön jälkeen) oli se, että niistä sai extrarahaa sossusta kohonneiden elinkustannusten myötä.
Kotona oli laiska ja saamaton, lupasi siivota, mutta ei yrittänytkään pitää lupaustaan. Lupasi tiskata, ei yrittänytkään.
Tupakkaa kului ja somea piti tehdä. Mitkään aikataulut eivät pitäneet, koska unohtui aina selaamaan somea, sommittelemaan omaa julkaisuaan tai käärimään sätkää.
Mulle murjotettiin, kun kehtasin käydä töissä, tienasinkin jopa rahaa, mutta en suostunut ostamaan tupakkaa. Tai sekin, että varasin pyykkivuoron ja oikeasti hoidin pyykit ajallaan, tästäkin murjotettiin, että en mielummin halinut sohvalla sitä aikaa.
Jos tapailuvaihe olisi ollut pidempi, hänestä ei ikinä olisi tullut poikaystävääni, mutta hänellä oli kiire päästä päivittämään someen tyttöystäväajasta... Pari kuukautta seurusteltiin oikeasti ja sitten pakkasin hänen tavarat mun luota ja lähetin omaan kotiinsa.
Hänellä ei kylläkään ollut varaa bussilippuun, niin ostin sitten bussilipun hänelle.
Ihme ja kumma, sain jopa rahat takaisin! Se toki vaati tarkan perehtymisen erilaisten tukien maksatusaikatauluun ja piti iskeä juuri sinä aamuna, kun isoin tukierä kilahti hänen tililleen, mutta onnistuin saamaan rahat.

  Re: Hirviö exät

Lähettäjä: Hyh 
Päivämäärä:   1.10.24 10:45:02

Suhteen aikana selvisi yhä enemmän ja enemmän valheita. Uhkailun tultua kuvaan päätin erota. Siitä se @!#$ alkoi.
Useampana yönä stalkkasi uuden kotini ikkunoista, istui autossaan työpaikkani pihalla ja odotti kun tulin töihin, mutta ei puhunut mitään, ajoi perässäni kaupan pihalle ja käveli perässäni kaupassa, puhumatta mitään. Valokuvasi vanhempiani kadulta kun he lähtivät kotoa tai tulivat kotiin. Muutamana aamuna auton renkaat oli tyhjät, olen varma että hän tyhjensi mutta todisteita ei tietenkään ole. Soitteli pomolleni ja väitti minulla olevan mielenterveysongelmia. Ilmoitti sekä heinän että kuivikkeen tuottajalleni että minulla on rahat loppu eromme myötä ja pyysi maksuaikaa tuleviin laskuihin.. noin muutamia mainitakseni.. pari kertaa koitin käydä puhumassa poliisille, tuloksetta.

  Re: Hirviö exät

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.10.24 11:28:22

Olin narsistin kanssa 14 vuotta, olin 16 kun tavattiin. Ei hän kovin usein tehnyt mitään sellaista mihin olisin osannut mitenkään puuttua, eikä kyllä olisi silloinkaan kannattanut kun kaikki kääntyi aina minun viakseni. Jos ikinä yritin puhua omia juttujani hänen juttuunsa liittyen itki kun minä käännän AINA kaiken itseeni.

Pyöritteli viimeiset vuodet "ystäviä", 19-20-vuotiaita flipperityttöjä. Yhden mukaan sitten hävisikin. Onneksi.

Olen saanut ihan uuden elämän, mutta monet uskomukset ovat kyllä tiukassa kun on syötetty niitä ajatuksia päähän puolet elämästä. Eksän kanssa ollaan nykyään väleissä, oikein hyvissäkin silloin kun ollaan tekemisissä, kun en ole enää hänen vaikutusvaltansa alla. Mutta tämä vaati häneltäkin suurta kasvua, että se on mahdollista, harva siihen ryhtyy joten en missään nimessä suosittele kenellekään eksän kanssa tekemisissä olemista jos suhde on ollut vaikea...

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.