Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Outo viesti Klarnalta

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   1.10.24 07:56:40

Sain eilen tekstiviestin joka oli tai ainakin oli olevinaan Klarnalta. Olen välillä ostellut netistä tavaraa ihan pankkikorttini numerolla ja kaikki on toiminut moitteettomasti, mitään ongelmia ei ole ollut. Ja eilen tuli viesti, että käyttämäni kortin tiedot pitäisi päivittää, ja oli päivämäärä mihin mennessä, ja vielä maininta, että kortin täytyy olla voimassa vielä seuraavat 2kk.

No en todellakaan päivittänyt enkä päivitä mitään tietoja koska tuo käyttämäni kortti on voimassa vielä muutaman vuoden. Heräsi epäilys, että viesti oli niitä huijausviestejä joista on varoiteltu pitkin aikaa, joten poistin viestin saman tien. Mihin korttini muka vanhenisi ihan lähiaikoina kun se tosiaan on voimassa vielä muutaman vuoden, ei mitään päiviä, viikkoja tai kuukausia.

Nyt kiinnostaisi tietää onko muille tullut vastaavia viestejä? Oletan että se oli huijaus, mutta kaipailisin silti nyt varmistusta täältä, mitä mieltä muut ovat.

  Re: Outo viesti Klarnalta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.10.24 08:04:10

Oletko varma ettet ole saanut uutta korttia sen jälkeen, kun tietosi ensimmäistä kertaa on Klarnalle tallentunut? Asia on joka tapauksessa helppo selvittää menemällä Klarnan sivuille ja katsomalla mitkä kortin tiedot siellä on. Todennäköisesti viesti on ollut ihan oikea.

  Re: Outo viesti Klarnalta

Lähettäjä: ,. 
Päivämäärä:   1.10.24 08:08:11

Kirjautuisin klarnan sivuille tai soitto sinne ehkä?

  Re: Outo viesti Klarnalta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.10.24 08:11:24

Saatteko te maksettua tuolla klarna-sovellutuksella? Minä olen asettanut sinne visa-depit kortin mutta se ei suostu maksamaan sillä. JOudun aina maksamaan itse pankin kautta, tosi ärsyttävää! Ja usein käyttämäni verkkokauppa (koiranruoka) ei anna muita vaihtoehtoja.

  Re: Outo viesti Klarnalta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.10.24 08:11:54

Klarna kuuluu ryhmään-epäluotettavat

  Re: Outo viesti Klarnalta

Lähettäjä: Kolmas täti 
Päivämäärä:   1.10.24 09:43:06

Klarnalla on ihan ok aspa, joten uskoisin, että osaavat siellä auttaa. Minullakin on nyt palanut käämi Klarnaan, koska ovat uudistaneet maksuprosessiaan tänä vuonna ja nykyisen se on kaikkea muuta kuin Klarnan vanha mainos "smooth".

Olen todennut, että vähimmällä säädöllä pääsen, jos otan aina suosiolla laskun. Pankkimaksuista on ainakin tehyt niin vaikeita, että kun 5-6 kertaa yrität saada maksua onnistumaan, niin jää koko tilaus tekemättä. Ilmeisesti "vika" on täällä asiakkaan päässä, kun en halua maksaa kaikkia ostoksia samalta tililtä. Tilin vaihtaminen on tehty Klarnalla nyt jäätävän vaikeaksi. Samaa ovat joskus valittaneet työasiakkaat omista maksulinkeistään, että suoramaksu ei onnistu.

  Re: Outo viesti Klarnalta

Lähettäjä: Mehr 
Päivämäärä:   1.10.24 09:44:52

., saan maksettua yksittäisiä ostoksia Klarnan sovelluksella (mulla käytössä Danske Bank), mutta "maksa monta"-nappi ei toimi. Ärsyttävää kun on erikseen jokaista laskua varten kirjauduttava verkkopankkiin. Muuten tykkään kyllä Klarnasta ja homma on omalla kohdallani toiminut hyvin.

  Re: Outo viesti Klarnalta

Lähettäjä: Noora 
Päivämäärä:   1.10.24 09:45:53

Ostan Klarnalta aina sillä systeemillä, että maksan sen jälkeen, kun tavara on saapunut. Sujuu!

  Re: Outo viesti Klarnalta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.10.24 10:22:54

Minäkin otan aina laskulla Klarna, 30 pv maksuaikaa ilman kuluja. Siinä ei ole ollut koskaan ongelmia.

  Re: Outo viesti Klarnalta

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   1.10.24 10:25:19

Oliko siinä linkki?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.