Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten saada tavaroita myydyksi? (Eh)

Lähettäjä: Huooh 
Päivämäärä:   30.9.24 21:05:40

Eli olen pahassa rahapulassa ja laittanut kaikenlaista myyntiin, mm.vauvan vaatetta, jotain hevostavaroita jne. Mutta tuntuu ettei oikein mene kaupaksi. Kipeästi tarvitsisin rahaa, ihan muutamaan omaan vaatekappaleeseen ( kaikki housut on rikki) ja ihan arkipäiväisiin laskuihin. Olen siis kotihoidontuella ja lapsilisällä, koska sairastuin yllättäen ja jouduin jäämään hetkeksi pois töistä. Tulot ovat siis tosi huonot nyt. Ja ei en juuri nyt tähän akuuttiin hätään voi tehdä muuta kuin myydä joitain ylimääräisiä juttuja pois. Töitä en voi tehdä n. Pariin seuraavaan viikkoon että saisin mitään tuloja. Ja en saa mitäään muita tukia, kuin edellä mainitut. Asun halvassa omistusasunnossa. Mutta siis miten ihmeessä saada myytyä noita tavaroita? Tuntuu että kirpparilla ei mee kaupaksi eikä oikein nettikaupassakaan. Hintojen ei pitäisi olla liian korkeita. Onko vinkata esim. Täällä pks mitään paikkaa minne vois ite mennä kirpparille myymään? (Esim. Akseli on tiedossa, just nyt liian kallis mulle)

  Re: Miten saada tavaroita myydyksi? (Eh)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.9.24 21:49:54

Tarpeeksi halvalla, eurolla parilla.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.