Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: näköinen kuin sinä 
Päivämäärä:   30.9.24 18:51:13

Jo ollessanne "vakiintuneessa" suhteessa saat tietää, että miehesi "ihannenainen" ei ole samannäköinen kuin sinä. Siis tyyliin mies on tissimiehiä, persemiehiä, pitää muhkuista tai pitää hoikista tmv, mutta sinulla ei ole isoja tissejä, isoja persettä, olet hoikka tai olet muhku jne. Haittaako se sinua? Koetko, että sinuun tyydytään, olet helposti korvattavissa kun tulee mahdollisuus mieleiseen ja parempi alkaa itsekin katsella ympärilleen?

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   30.9.24 18:52:45

Miten ihmeessä tuommoinen edes selviää aikuisten ihmisten välisessä suhteessa?

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   30.9.24 19:03:03

En seukkailisi noin pinnallisen miehen kanssa, jote ei sellainen suhde voisi mitenkään vakiintua.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   30.9.24 19:04:24

"Miten ihmeessä tuommoinen edes selviää aikuisten ihmisten välisessä suhteessa?"

Voisi nykyään kuvitella, että someseurannan perusteella. Jos mies seuraa jossakin instassa vain tietyntyyppisiä naisia, voinee päätellä että sellaiset on sen tyyppi ja ihanne.

Itse olen kuullut kun muutama puolituttu mies ja yhden puoliso puhuivat jostakin televisio-ohjelmasta ja yksi miehistä ihmetteli kuinka joku tietty nainen ei ollut päässyt jatkoon. Tähän toinen ukko, että harmi sulle kun matti se onkin aina ollut tissimiehiä. Tuossa asia selvisi matin puolisollekin, joka muuten ei ollut tissinainen :D

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.9.24 19:04:37

Melko se ja sama, mikäli mies ei itse pidä tällaista platonista ihannetta tärkeänä vaikka sellainen päässä joskus kävisikin. Sitten taas ne sankarit, jotka jatkuvasti toitottavat tätä... pysykööt kaukana.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: Diidaa 
Päivämäärä:   30.9.24 19:08:34

Nauraisin jos mieheni alkaisi kertoa, että hänen ihanteensa on vaikka Armi Aavikko tai Angelina Jolie. Sanoisin että minun ihanne on David Beckham ja Johnny Depp. Että missä keskustelussa tuollainen asia muka tulisi kerrottua puolisolle? Parin promillen kännissä läpällä? Sen verran täytyy olla itsetuntoa että ei ala pohdiskellut miten eroan puolison naisihanteesta.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   30.9.24 19:11:01

Riippuu siitä, olisiko mies ollut valheellinen ja esittänyt alussa pitävänsä ulkonäöstäni. Jos hän olisi kehunut esim. kroppaani, mutta myöhemmin kävisi selväksi että oikeasti hän pitää ihan toisenlaisista vartaloista, niin hän olisi ollut epärehellinen ja se taas saisi pohtimaan syytä miksi. Yrittääkö hän hyötyä jotenkin, eikö hän saa haluamaansa naista ja tyytyy vai miksi se on seuraani halunnut.

Kertoisin myös miehelle, että minun makuuni ovat x-näköiset miehet ja se tarkoittaisi erilaista kuin hän. Jos mies olisi vaalea niin tummat, jos mies olisi lyhyt niin pitkät jne. Itsetunnon latistaminen toimii molempiin suuntiin jos toinen niin haluaa.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.9.24 19:13:43

"Tähän toinen ukko, että harmi sulle kun matti se onkin aina ollut tissimiehiä. Tuossa asia selvisi matin puolisollekin, joka muuten ei ollut tissinainen :D"

No tuollainen kaverin läppäheitto nyt ei kerro sen Matin naismausta mitään oikeasti :D

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.9.24 19:16:57

"Voisi nykyään kuvitella, että someseurannan perusteella."

Tämähän se nykyään on. Miehet tyhmänä uskoo kaiken mitä somessa näkee, dissaa omia eukkojaan kun ne ei tietenkään näytä siinä olkkarissa samalta kuin naiset käsitellyissä kuvissa netissä ja ihanteena pidetään jotakin mitä ei ole olemassa (eikä voi ollakaan) kuin kuvassa.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: toisaalta 
Päivämäärä:   30.9.24 19:17:01

99% miehistä ei ole fyysisesti naistensa ihannemiehiä.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.9.24 19:17:51

Millanen mies edes kertoo naisihanteensa omalle naiselleen, joka ei ole sellainen?

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   30.9.24 19:20:33

Jos se mies olisi itse komea ja varakas tai edes erittäin varakas, sillä voisi olla ihannenaisensa. Että jotakin se kertoo haavenaisten ihailijastakin jos sillä ei sellaista ole. Joku peeaa tavis ukko moittimassa naisensa ulkonäköä.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: ,... 
Päivämäärä:   30.9.24 19:30:27

Eihän me tiedetä miten asia on selvinnyt vai vaan hypoteettinen kysymys??

Onko se pinnallista jos ihmisellä on "ihanne"? En voisi itse kuvitella olevani reilusti vatsakkaan miehenkanssa vaikken pinnallinen ole. Kaikille on kumppanin ulkonäön oltava miellyttävä vaikka muuta väitätte.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   30.9.24 19:36:43

"En voisi itse kuvitella olevani reilusti vatsakkaan miehenkanssa vaikken pinnallinen ole. Kaikille on kumppanin ulkonäön oltava miellyttävä vaikka muuta väitätte."

Sitähän aloituksessa lienee kyse, että miksi mies olisi sellaisen naisen kanssa, joka ei vastaa tämän "ihannetta". Jos miehen ihanne on hoikka, miksi se on reitevän ja persevän kanssa tai päinvastoin. Jos kumppani ei ole "ihanne", silloinhan sen ulkonäkö ei miellytä. Josta päästään tähän edellä kirjoittamaani "Yrittääkö hän hyötyä jotenkin, eikö hän saa haluamaansa naista ja tyytyy vai miksi se on seuraani halunnut."

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.9.24 19:52:24

Kelpaako 170mm pituinen ja ø50mm?

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   30.9.24 20:05:34

Ööh... Diidaa on oikeassa. Luulevatko palstan naiset tosissaan ettei löydy kymmeniä nätimpiä filmitähtiä, malleja jne. Ja harva meistä miehistäkään on mielestään yhtä komea kuin joku George Clooney. Paitsi minä nyt tietty melkein, jos vain olisin paljon pitempi, hoikempi ja jonku verran komeampi xD

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: Melissa 
Päivämäärä:   30.9.24 20:07:40

Ei kai se sitä tarkoita, että mies ei voisi pitää minuakin kauniina, vaikka hänen ihanteensa olisi joku muu. Voihan sitä kuitenkin pitää monenlaisista. Mäkin sanoisin kysyttäessä, että ihannemieheni on tumma. Mutta kyllä minä olen silti tavannut myös oikein upean näköisiä vaaleita miehiä. Harvapa sitä sen ulkonäöltään täydellisen kumppanin kanssa on. Ja toisaalta pitkässä suhteessa toisen ulkonäkö on ainakin mulla aina menettänyt merkityksensä. En osaa sanoa nykyisestä miehestänikään, onko hän komea vai ei. Hän näyttää siltä tutulta mieheltäni. Ei komealta tai rumalta.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.9.24 20:19:31

Diidaan ja Jonen kanssa samoilla linjoilla.

Ulkonäöllisesti mun ihannemies on puolisoa pidempi, tummempi ja silmälasiton. Haluaisinko mieluumin sellaisen? No en. Vaikkei tuo filmitähti (onneksi) olekaan, niin rakas ja hyvän näköinen se silti on. En ole tyytynyt mihinkään.

Ei minua erityisemmin kiinnosta millainen hänen ihannenaisensa on, jokaisella saa pöiväunelnoida mistä haluaa. Tärkeintä on että olen edelleen hänen tärkeyslistansa kärkipäässä.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: ,... 
Päivämäärä:   30.9.24 20:23:40

Aloittajalle vastaisin että tyytyy sinuun.
Tumma tai vaalea ihanne on vähän toinen asia kuin laiha tai läski, eikö?

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   30.9.24 20:33:18

"Aloittajalle vastaisin että tyytyy sinuun."

Niin tyydytään kaikkiin muihinkin jos on jouduttu ottamaan muunnäköinen kuin mitä oikeasti haluttaisiin.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: ,... 
Päivämäärä:   30.9.24 20:39:27

Jouduttu ottamaan? Sääli että tuollaista tapahtuu

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   30.9.24 20:43:33

Joutuu ottamaan = ei saa sellaista millaisen haluaa. Esim. jos haluat miljonäärin etkä saa, joudut ottamaan köyhemmän. Suurin osa ihmisistä ei saa mitä haluaa vaan joutuvat tyytymään siihen mitä voivat saada.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: .:. 
Päivämäärä:   30.9.24 20:44:18

Mitä merkitystä sillä olisi? Eli ei haittaisi yhtään. Olen voinut olla 16 vuotta huolehtimatta tuleekohan sille parempi perse tai tissit vastaan, varmasti voin olla jatkossakin.
En ole itsekään muuten kertaakaan ollut vakavassa suhteessa oman "ihannetyyppini" kanssa, eikä yksikään suhde ole niin pinnallisiin asioihin lopulta kaatunut.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: ,... 
Päivämäärä:   30.9.24 20:54:59

Lähettäjä: o
Päivämäärä: 30.9.24 20:43:33

Ootko jotenkin yksinkertainen? Tiedän mitä tarkoittaa joutuu ottamaan, on vaan sääli ettei ihminen osaa olla yksin. Ei ketään jouduta ottamaan ellei 1000-luvulta lähtöisin olevat vanhemmat pakota.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   30.9.24 20:56:00

Haittaisi jos se toisi sitä asioikseen esille minulle, koska se olisi tarkoituksellista loukkaamista ja tavallaan vertailua. Saa olla mitä mieltä haluaa, mutta mielipiteensä ei kiinnosta ja siinä vaiheessa jos sitä alkaa esille tuoda ilman että olisin erikseen kysynyt, saa hänkin kuulla ulkonäöstään asioita, joista ei välttämättä pidä ja sitten eikun etsimään unelmanaistaan.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: tasot-on 
Päivämäärä:   30.9.24 21:02:34

"Jouduttu ottamaan? Sääli että tuollaista tapahtuu"

Monet naiset ottavat "vain jonkun", koska haluavat saada lapsia eikä komeita, varakkaita, mitänytonkaan miehiä naisen omalla ulkonäöllä ja statuksella saada, tai mies haluaa vakkarisuhteen saadakseen siivoojan, ruoanlaittajan ja sängynlämmittäjän eikä miehen ominaisuudet riitä kumihuuliseen salimuijaan. Jos haluaa parisuhteen syystä x, mutta ei saa sitä tasoltaan 9/10 henkilön kanssa koska itse on 6/10 niin silloin on pakko tyytyä.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: Lia 
Päivämäärä:   30.9.24 21:03:11

Mä olen ihan korkeakoulutettu ihminen hyvässä asemassa, mutta voin myöntää rehellisesti, että kyllä asia vaivaa mua. Jollekin se voi kuulostaa lapselliselta tai siltä, että vaatisin sitä, että mun pitäisi muka olla toiselle "ainoa nainen maailmassa", mutta eihän kyse ole siitä, vaan inhimillisistä tunteista. Ihminen haluaa tuntea olevansa haluttu ja rakastettu sellaisena kuin on.

Mulla on sellainen ulkonäkö, että tiedän, että osalle miehistä se on jopa fetissi. Ja silti kohtaan vain joko näitä fetissimiehiä tai miehiä, joille mun ulkonäkö ei ole minkäänlainen ihanne. Jos näyttäisi edes jokseenkin valtavirtaan sopivalta, jolle sopii monenlainen tyyli, mutta kun on pakko olla etnisesti sellainen, että saa katseita niin "hyvässä" kuin pahassakin ja miehet joko tykkää paljon tai ei ollenkaan.

Mutta kyllä se itsetuntoa syö, kun jotkut miehet on aivan lääpällään, mutta se oma mies, jolle haluaisi olla maailman tärkein, ei vaan koe samoin. Voisihan tässä joku ajatella, että ainakin hän on mun kanssa yhdessä mun luonteen eikä ulkonäön vuoksi. Mutta mä kaipaan myös sitä, että tunnen itseni halutuksi. Oli se kuinka turhamaista tahansa. Seksi ja keskinäinen vetovoima on iso osa suhdetta, muutenhan sitä voitaisiin olla kavereita.

Mä jopa pyysin miestä olemaan kertomaan enempää ihanteistaan, sillä mikään hänen luettelemistaan ulkonäköihanteista ei osunut muhun. Kysyin, miltä hänestä tuntuisi, jos luettelisin ihanteita, joista hän ei täytä yhtäkään ja mies myönsi, että pahaltahan se tuntuisi. Mies lopetti tuon luettelonsa kertomisen, mutta ei se vaan poista sitä, että totuus on, että olen niin vähän hänen tyyppiään, että koki tarpeekseen kertoa sen minullekin.

  Re: Haittaako sinua jos miehesi "ihanne" on eri

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   30.9.24 21:15:08

Häiritsisi kyllä, enkä ottaisi suhdetta vakipanoa syvällisempänä. En halua vakavissaan olla se, johon tyydytään. Hoitonahan nyt puutteessa menee vähemmänkin täydellinen, mutta ei todellakaan sellaisena kumppanina, jonka kanssa rakennetaan yhteinen elämä ja jaetaan omaisuus.

Onneksi ei ole ollut pakko olla suhdetta mistään syystä, vaan sen on voinut muodostaa vain, kun tarjolla oli juuri sopiva kumppani.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.