Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Avustettavalta

Lähettäjä: Matkakorvaus 
Päivämäärä:   30.9.24 18:49:02

Oli taksiongelma ja emme päässeet lähtemään konserttiin. Avustettavani halusi että menemme minun autolla.Kerroin paljonko se maksaa mutra korvausta en ole saanut.Miten pyytää hienovaraisesti? Vai kieltäydynkö jatkossa kokonaan jos hän tahtoo minun autollani lähteä liikkeelle.

  Re: Avustettavalta

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   30.9.24 18:51:25

Eikö näissä mennä ihan kilometrikorvauksien mukaan? Täytitkö ja toimititko lapun?

  Re: Avustettavalta

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   30.9.24 18:52:00

Miksi pitäis pyytää hienovaraisesti? Eurot tiskiin tai avustaminen loppuu siihen.

  Re: Avustettavalta

Lähettäjä: Matkakorvaus 
Päivämäärä:   30.9.24 18:55:32

Toisilta laskutan edunvalvojalta ja toisilta täytyisi saada käteisenä.Tuo käteisenä onkin hankalaa kun se maksu tuntuu olevan vähän epämieluisaa.

  Re: Avustettavalta

Lähettäjä: neuvo 
Päivämäärä:   30.9.24 19:54:05

Teet ihan normaalin matkakorvauslaskun erittelyineen, päivämäärineen ja allekirjoituksineen ja viet sen lapun sille kouraan ja sanot että tässä on tää lasku oman auton käytöstä, kuten silloin sovittiin ja itse halusit että minun autoa käytetään. Painota nimenomaan tuota "kuten silloin asiasta sovimme". Tästä on paljon vaikeampi kiemurrella irti kuin jostain epämääräisestä "hienovaraisesta pyytämisestä".

Samalla on hyvä huomauttaa että tämän verran se auton käyttö sitten maksaa, jos siihen joudutaan tulevaisuudessa turvautumaan. Muuten hän yrittää vain saada pään auki sille, että käyttää sinua ilmaisena saföörinään tästä maailman tappiin asti.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.