Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aika hurja tuo Dr. Now:n dieetti kyllä

Lähettäjä: huooooh 
Päivämäärä:   30.9.24 01:58:12

Breakfast
1 egg white plus 1 egg (do not fry) — 105 calories
2oz turkey sausage (microwaved or cooked in water) — 130 calories
0.5 low- fat cottage cheese — 90 calories
1 slice whole-wheat toast — 90 calories
Unlimited Black coffee, unsweetened tea, water

Total Meal calories: 405

Lunch
2 cups spinach- 40 calories
1 cans tuna in water-200 calories
2 carrots — 60 calories
1tbsp light mayo — 50 calories
Unlimited unsweetened tea, water

Total meal calories: 350

Dinner
2 cups steamed broccoli — 100 calories
3oz grilled chicken — 130 calories
1 oz low- fat cheddar cheese — 50 calories
Unlimited unsweetened tea, water

Total Meal Calories: 280

Snacks
1 slice of low-fat Swiss cheese — 60 calories
2o turkey breast slices — 75 calories

Total Meal Calories 135

Total Daily: 1170

Onneksi minun ei tarvitse syödä noin kurinalaisesti. Minulla ei ole mitään Dr. Now:ta vastaan ja totta kai nuo valaat tarvitsevat hyvin, hyvin rajoitetun ruokavalion. Olisi silti kamalaa, ettei aamupalaksi saisi syödä edes täytettyä sämpylää. Minusta tuossa ruokavaliossa huonoa on se, ettei kehoteta tekemään salaatteja. Katkarapusalaatti, kanasalaatti... näitä saisi ahtaa sisuksiinsa lähes rajattomasti, joten laihduttajat saisivat tyydytettyä ahmimishimonsa (kunnes parantuvat siitä), mutta saisivat samalla ravitsevaa ruokaa.

  Re: Aika hurja tuo Dr. Now:n dieetti kyllä

Lähettäjä: huooooh 
Päivämäärä:   30.9.24 01:59:29

Salaattia voisi oikeasti syödä vaikka kaksi kiloa päivässä, ja laihtuisi silti. Totta kai ahmimishäiriö täytyy hoitaa kuntoon, mutta se ei tapahdu kädenkäänteessä. Minustakin on ihanaa ahmia salaattia. Ei tule edes ähkyä.

  Re: Aika hurja tuo Dr. Now:n dieetti kyllä

Lähettäjä: huooooh 
Päivämäärä:   30.9.24 02:00:59

Sekin on outoa, ettei kehoteta tekemään erilaisia keittoja. Jauhelihakeitto on kevyttä kuin mikä, jos sen tekee sellaiseksi. Kaalikeitto... Syövätkö amerikkalaiset ikinä tuollaisia? Ovatko ne Pohjoismaiden ruokia enimmäkseen?

  Re: Aika hurja tuo Dr. Now:n dieetti kyllä

Lähettäjä: MangoMeloni 
Päivämäärä:   30.9.24 02:56:27

Hui, tuohan näyttää todella pelottavasti ihan mun ruokavaliolta (paitsi lihan tilalle vastaavat vegevalmisteet, aamupalaleibän tilalle hedelmä ja lisäksi Noccoja) ! :D En tosin ole yhtään millään dieetillä tai laskenut mitään kaloreita tms. Olen vain vähän nirso, kiireinen ja vihaan ruoanlaittoa :D Ja stressin alla (eli lähes koko ajan) kadotan herkästi ruokahaluni, noita ruokia saan alas melkein aina. Siitä syystä syön samoja ruokia lähes päivittäin. Nyt kun luin tämän aloituksen, niin iski tajuntaan miksi minulla on taipumus herkästi laihtua liiaksikin. Ja se ei siis minun tapauksessa jo valmiiksi hyvin pienikokoisena ja kevyenä aikuisena ole toivottavaa.

  Re: Aika hurja tuo Dr. Now:n dieetti kyllä

Lähettäjä: huooooh 
Päivämäärä:   30.9.24 03:29:56

Eli autoin vahingossa jotakuta ilman aikomusta :D onhan tuo kalorimäärä todella pieni.

  Re: Aika hurja tuo Dr. Now:n dieetti kyllä

Lähettäjä: huooooh 
Päivämäärä:   30.9.24 03:30:53

Ps. Olen kopioinut tuon suoraan tekemättä mitään muutoksia tai kirjoitusvirhekorjauksia.

  Re: Aika hurja tuo Dr. Now:n dieetti kyllä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.9.24 03:51:09

siis 1200 kaloria pieni? Kun pitää laihduttaa, valoja taas päälle. Ehkä sillä salaatin syömättömyydellä halutaan pienentää sitä vatsalaukun kokoa.

  Re: Aika hurja tuo Dr. Now:n dieetti kyllä

Lähettäjä: huooooh 
Päivämäärä:   30.9.24 04:01:28

siis 1200 kaloria pieni? Kun pitää laihduttaa, valoja taas päälle. Ehkä sillä salaatin syömättömyydellä halutaan pienentää sitä vatsalaukun kokoa.

Miksi muunnat 1170 kaloria 1200 kaloriin? Minä en missään vaiheessa sanonut, että se on kamalan pieni kalorimäärä laihduttajalle -__-

  Re: Aika hurja tuo Dr. Now:n dieetti kyllä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.9.24 04:21:14

1200 on älyttömän pieni kalorimäärä yli 200kg painaville henkilöille. He laihtuisivat vaikka söisivät 2000kcal päivässä

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.