Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Törmäsin parkkihallissa runk**riin

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   30.9.24 01:32:57

Vähän omituinen otsikko.

En ole erityisen herkkä, mutta nyt on käynyt niin, että asia silti vaivaa.

Olin menossa omalle autolleni parkkihallissa ja samaan aikaan sisälle tuli toinen henkilö. En häntä katsonut sen kummemmin.
Menin autoon ja kirjoitin viestiä ennenkun lähden ajamaan, kun näin silmäkulmassa liikettä. Tämä henkilö olikin seurannut minua autolleni, sonnustautunut kasvomaskiin ja huppu syvällä päässä ja tullut runkkaamaan. Kun hän huomasi, että näin hänet niin hän alkoi oikein esittelemään itseään.

Oma reaktioni tuli itselleni yllätyksenä. Menin shokkiin enkä osannut toimia. Säikähdin todella. Yritin esittää kuvaavani häntä, jolloin lähti juoksemaan housut kintuissa. Oikeasti en kuvannut, kun kädet tärisi enkä saanut kameraa edes auki.

Rikosilmoitus on tehty, mutta ei sieltä ole kuulunut mitään.

Päivisin on ihan ok, välillä säikähdän jos näen vain sivusilmällä tai joku kävelee ihan takana. Nyt heräsin painajaiseen jossa minun kotiin oli tultu, en saanut ääntä kun yritin käskeä häntä ulos ja hän lähti seuraamaan minua etten voinut soittaa apua.

Luulin myös kuulleeni, kuinka joku kävelee keittiössä ja 45min harhaisena tarkistelin, että talo on tyhjä.

Asia on selkeästi jäänyt painamaan mieltä ja on vaikea hyväksyä, että olen näin herkkä. Vähän hävettääkin kirjoittaa sitä tänne, mutta onneksi sen voi tehdä anona.

Onko mitään vinkkejä, miten tämän saisi pois mielen päältä ja unohtuisi?

  Re: Törmäsin parkkihallissa runk**riin

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   30.9.24 01:47:54

Voisitko soittaa kriisipuhelimeen ja keskustella asiasta? Ottaisin myös yhteyttä omaan terveysasemaan ja kysyisin, olisiko mahdollista päästä keskustelemaan jonkun kanssa.

  Re: Törmäsin parkkihallissa runk**riin

Lähettäjä: tai sitten 
Päivämäärä:   30.9.24 02:02:19

Törmäsin runkkuhallissa parkkiin

  Re: Törmäsin parkkihallissa runk**riin

Lähettäjä: goji 
Päivämäärä:   30.9.24 03:17:50

Keskustelu usein auttaa paljon. Onko sinulla joku esim tosi luotettava ystävä jolle voit puhumalla aidosti purkaa tuota tilannetta? On myös noita auttavia puhelimia mihin soittaa, niissäkin vastaamassa todella taitavia kuuntelijoita ja keskustelijoita.
Ja ennenkaikkea älä hei ainakaan yhtään häpeä tuota reagointiasi! <3

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.