Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  en tiedä mitä tehdä (om)

Lähettäjä: aloittaja 
Päivämäärä:   29.9.24 20:36:33

Nykyistä suhdetta on takana 15 vuotta ja rakastan miestäni mutta en tunne intohimoa häntä kohtaan. Seksi on minulle lähinnä velvollisuus. Mies on muutenkin vähän viallinen, hänellä on mm. alkoholiongelma, tosin nyt on ollut kuukauden juomatta. Itsekin tunnen olevani kävelevä punainen lippu ongelmineni, ja se onkin yksi suurimmista syistä jäädä tähän suhteeseen. Pelkään siis että en löydä ketään parempaakaan.

Olen miettinyt eroa monta kertaa aiemminkin, mutta nyt tilanne on käynyt ahdistavaksi. Tapasin erään miehen, mutta en tiedä mitä hänestä haluan tai mitä hän haluaa minusta. Pelkään nykyisen mieheni reaktiota, jos hän saa tietää, hän on aika voimakkaasti reagoiva.

  Re: en tiedä mitä tehdä (om)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.9.24 20:40:34

Jos et olisi aikoinaan lähtenyt tämän pelottavan juopon matkaan sinulla olisi ollut 15 hyvää vuotta aikaa etsiä parempi mies itsellesi. Nyt voi olla turhan haastavaa vaihtaa lennosta jos kaupanpäälle tulee turpaan eron hetkellä.

Mitä jos järjestäisit itsellesi turvallisen eron ja miettisit uutta miestä sitten sen jälkeen?

  Re: en tiedä mitä tehdä (om)

Lähettäjä: Mooli. 
Päivämäärä:   29.9.24 22:00:25

Tarviiko ketään parempaa löytää? Mitäs jos löytäisit itsesi?

Eroa. Tutustu millainen tyyppi sinä olet ja mitä elämältäsi tahdot. Sitten katselet josko rinnalle tupsahtaa joku kiva tyyppi elämää jakamaan. Mut sun kanssa sä elät koko elämäsi. Nauti siitä tyypistä! Alkoholistin kanssa elämä menee hukkaan.

12 vuotta alkoholistin kanssa yhdessä olleena, mä tiedän mistä puhun. Eron jälkeen on vaan sadellu positiivista kommenttia mun muutoksesta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.