Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naapurin hörhö tonkii roskia

Lähettäjä: Eliö 
Päivämäärä:   28.9.24 20:57:47

Naapurissa himolajittelija, joka pitänyt meille kanssa-asujille luentoa roskien lajittelusta. Tämä ei ilmeisesti riittänyt, koska jäi itse teossa kiinni minun juuri vieminen roskien tonkimisesta. Onko se rikos? Mitä seuraavaksi jos tuo hullu jatkaa toimintaa?

  Re: Naapurin hörhö tonkii roskia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.9.24 20:59:30

Siis miksi olisi rikos? Mitä sitten vaikka tonkii roskiksia?

Jos aloittaa jonkun paasaamisen lajittelusta niin jatkat vaan matkaa.

  Re: Naapurin hörhö tonkii roskia

Lähettäjä: siis 
Päivämäärä:   28.9.24 20:59:59

Ei dyykkaaminen kyllä rikos ole.

  Re: Naapurin hörhö tonkii roskia

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   28.9.24 21:02:30

Riippuu siitä, missä asut. Esimerkiksi Saksassa dyykkaaminen on laitonta, Suomessa ei.

  Re: Naapurin hörhö tonkii roskia

Lähettäjä: p 
Päivämäärä:   28.9.24 21:05:02

Olisit iloinen, että joku lajittelee ja huolehtii vielä niidenkin roskista, jotka eivät ajattele.

  Re: Naapurin hörhö tonkii roskia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.9.24 21:08:46

Asutko minun entisessä asunnossani :D siellä roskakatoksella miltei asui mummo lajittelemassa muiden roskia. Kertoili minulle milloin kenenkin maksamattomista laskuista ja siitä, kuinka paljon rahaa oli tyynyn alla kun oli palauttanut muiden roskiksiin heittämiä pulloja.

Itse jätin aina koiranpaskaa tai menkkarättejä roskapussin päällimmäiseksi jottei niitä olisi niin kivaa tonkia :D

  Re: Naapurin hörhö tonkii roskia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.9.24 21:12:35

Veisin roskapussin hörhön ovelle että tässä sulle tongittavaksi niin et tarvitse roskiksesta niitä tonkia.

  Re: Naapurin hörhö tonkii roskia

Lähettäjä: p 
Päivämäärä:   28.9.24 21:13:30

"Itse jätin aina koiranpaskaa tai menkkarättejä roskapussin päällimmäiseksi jottei niitä olisi niin kivaa tonkia :D"

Miksi ihmeessä? Kuulostaa ilkeältä.

  Re: Naapurin hörhö tonkii roskia

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.9.24 21:20:44

Silloin kun asuttiin vuokrakämpässä niin naapurissa asui tuollainen roskakyttääjä. Yleensä öisin/pimeällä se niitä penkoi. Samalla katsoi kaikkien postilaatikot läpi ja kurkisteli myös autoihin sisälle sekä asuntojen ikkunoista katsoi sisälle. Oli kerran kiva nähdä tää tyyppi naama kii meidän keittiön ikkunassa. Säikähti oikein kunnolla kun kopautin olkapäähän ja kysyin mitä jännää näkyy.
Naapurilla oli tullut riitaa niin ukko oli mennyt autoon nukkumaan ja havahtunut siihen, kun tämä kyylä tuijottaa takalasista autoon sisälle.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.