Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Puoliso ei noudata lakia

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   28.9.24 17:42:52

Ärsyttää, kun itse on kiltti ja kuuliainen itsensä elättäjä. Puolisoni, jolla tässä tarkoitan seurustelukumppaniani, vähät välittää säännöistä. Erilainen maailmankatsomut kiehtoo, mutt tekee arjesta mahdotonta. Hän ei käy töissä kuin 10 tuntia viikossa, ehkä. Nostaa kaikki tuet ja vähän enemmänkin. Ei siinä mitään vielä, mutta sellainen yleinen välinpitämättömyys säännöistä häiritsee. Mielestäni kunnioitus muita kohtaan puuttuu. Esim. Ajaa aina ylinopeutta eikä keskity ajamiseen. Polkupyörällä ei kypärää, valoja tai edes heijastinta. Aina oiottava mistä nyt mieli tekee, vaikka naapurin nurmikolta autolla. Aina myöhässä sovitusta ajasta, töistäkin. Omaisuudesta huolehtiminen aivan vierasta, en edes uskalla tarjoilla syömistä sohvalle, kun voihan sitä sitten ostaa uuden. Kaikkea tällaista pientä, jota voi vähän venyttää.
Onko teille normaalia/tuntematon ilmiö?

  Re: Puoliso ei noudata lakia

Lähettäjä: ****** 
Päivämäärä:   28.9.24 17:46:00

Ja tämä helmi on sun kumppani, koska?

  Re: Puoliso ei noudata lakia

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.9.24 17:46:18

Ihanan anarkistinen jännämies.

  Re: Puoliso ei noudata lakia

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   28.9.24 17:52:09

Ei, mulla ei ole kokemusta tuollaisesta, koska en katselisi tuollaista vätystä. Mikset eroa? Etkö ymmärrä, että sinulla on silloin mahdollisuus löytää parempi kumppani. Tuollaiset kannattaa päästää menemään.

  Re: Puoliso ei noudata lakia

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.9.24 18:02:15

Tyyppi on siis itsekäs ja huolimaton ja tärvelee sinun omaisuutesi ja asettaa muut vaaraan vähintäänkin aina autoa ajaessaan.

Ihana.

  Re: Puoliso ei noudata lakia

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   28.9.24 18:05:43

En enää katselisi moista. Yhtä katselin liiankin pitkään teininä ja totesin, että ei helv… mikä itsekeskeinen ääliö! Ei se siitä muutu. Luultavasti ei arvosta sinuakaan. Loppui suhde kun kaahasi ja jarrutteli tiukasti kun meikäläisen selkä oli rikki. Istuin kyydissä, pyysin ja komensin ajamaan nätisti (itkun lomasta) kun muhun sattuu tuollainen ja ääliö alkoi vaan kitistä kun kehtasin kommentoida ajotyyliä.

Never again! Sen hetken jälkeen en enää ymmärtänyt mitä ikinä olin tuossa tyypissä ees nähnyt!

  Re: Puoliso ei noudata lakia

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   28.9.24 18:11:03

Ja tämä helmi on sun kumppani, koska?"

Sitä mä tässä mietinkin. Tai oikeastaan miten nätisti suhde lopetetaan? Miksi tässäkin ajattelen toista...kun sillä on nyt pari viikkoa tärkeää juttua ni en viihtis sekoittaa...plaäh.

  Re: Puoliso ei noudata lakia

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.9.24 18:15:58

Tuskin se nyt mitään sekoittaa, ei kunnioita sinua niin paljon että surisi eroa kovin syvästi.

Ei ole sinun tehtäväsi esittää kilttiä tyttöystävää ettei miehelle tule paha mieli. Ihan aikuisten kesken voi sanoa, että kiitos seurasta ja hyvää jatkoa, tämä oli nyt tässä.

  Re: Puoliso ei noudata lakia

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   28.9.24 18:16:28

Ei olisi tuollainen tapaus ollut minun seurustelukumppani eikä ensinkään puoliso kovin pitkään.

  Re: Puoliso ei noudata lakia

Lähettäjä: ….. 
Päivämäärä:   28.9.24 20:13:03

Huomaavaisia ja sivistyneitä miehiä löytyy myös, miksi kukaan tyytyisi tuollaiseen

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.