Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Viisaudenhampaan poisto, mitä hintaluokkaa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.9.24 12:12:41

Voitteko antaa esimerkkejä, mitä esim. teillä on maksanut viisaudenhampaan tai - hampaiden poisto (mielellään kertokaa montako sillä hinnalla poistettiin) yksityisellä tai julkisella? Ja ensin varmaan tarvii vielä ottaa joku röntgen?

Itsellä kaikki viisaudenhampaat siis puhjenneet ja en tiedä johtuuko niistä, mutta alhaalla on alkaneet kaikki hampaat mennä ihan vinksalleen. Joutuisi varmaan muutakin siis korjailemaan kuin niitä poistamaan, mutta tässä työttömänä olisi kiva tietää esim. jotain suuntaa-antavia hintoja mitä olette maksaneet. Tottakai eri hyvinvointialueilla ja yksityisillä on eri hinnat, mutta siis about hintoja. Yksityisillä toki monilla jonkinlainen hinnasto nähtävvillä netissä, mutta helposti siihen tulee sitten kaikkea "yllättävää extraa" päälle.

  Re: Viisaudenhampaan poisto, mitä hintaluokkaa?

Lähettäjä: Vehnä 
Päivämäärä:   28.9.24 12:15:20

Mulla on ollut hammaslääkärit julkisella ihan muutaman kympin ja sisältänyt kaiken mitä käynnillä tehdään. Eli vaikka röntgenkuvat muun hoidon yhteydessä. Tarkkaa hintaa en valitettavasti muista mutta sen käyntimaksun. Itä-uudenmaan hva.

  Re: Viisaudenhampaan poisto, mitä hintaluokkaa?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   28.9.24 12:40:59

Salossa maksaa julkisella hampaanpoisto kylläkin yli 70 euroa että halvalla on edellinen päässyt.

  Re: Viisaudenhampaan poisto, mitä hintaluokkaa?

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   28.9.24 13:21:31

Hinnat on nousseet eikä taatusti enää julkisella saa muutamalla kympillä hampaanpoistoa!

Mulla poistettiin Tampereella keväällä ja maksoi 78€
Edellisvuotena yksityisellä 250€

  Re: Viisaudenhampaan poisto, mitä hintaluokkaa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.9.24 16:12:25

Suu kuvattu kun olin just ja just alta 18 (eli ilmainen kuvaus) ja sen perusteella tiedettiin viisureiden sijainti ja poiston tarve. Vaivaamaan alkoivat 20 kieppeillä, kun eivät mahtuneet puhkeamaan kunnolla. Yläviisurit sai pois vain vetämällä ja ne lähtivät samalla kertaa. Lasku taisi näistä olla n. 70€. Alahampaat piti kirurgisesti poistaa ja näistä lasku taisi olla reilun satasen per hammas. Laskuihin kuului vain poistot, lääkkeet ja käyntimaksut. Yhden hampaan kirurgiseen poistamiseen meni vähemmän aikaa, kun kahdem hampaan vetämiseen ja silti lasku huomattavasti kalliimpi. Itä-Uusimaa

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.