Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saako Temusta mitään järkevää, joka...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.9.24 10:05:06

...kestää?

  Re: Saako Temusta mitään järkevää, joka...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.9.24 10:05:59

Saa

  Re: Saako Temusta mitään järkevää, joka...

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   28.9.24 10:08:04

No tietenkin saa, aika pullossa kasvanut saa olla jos muuta luulee. Mutta mitään ei ihminen tarvitse niin paljoa, että tuolta mitään tilaisi.

  Re: Saako Temusta mitään järkevää, joka...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.9.24 10:46:12

Toki saa.
Mä ostan esim. aina kännykän kuoret sieltä, niitä käytän joka tapauksessa, ja siinä säästää aika paljon, kun niitä saa parilla eurolla. Hyvin kestää, ihan siinä missä suomesta ostetutkin. Hiuslenksuja aina katoaa, ja niitäkin sieltä saa isoja läjiä ihan senteillä.

  Re: Saako Temusta mitään järkevää, joka...

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   28.9.24 10:48:50

Varmaan saa, mutta mitään varmuutta siitä ei ole. Varmuutta on sen sijaan siitä, että muualta ainakin saa ja vähemmillä ilmastokustannuksilla, joten ei kannata kokeilla.

  Re: Saako Temusta mitään järkevää, joka...

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.9.24 10:50:16

Enpä oo vielä keksinyt miksi tilaisin tuolta mitään.

  Re: Saako Temusta mitään järkevää, joka...

Lähettäjä: Heta 
Päivämäärä:   28.9.24 11:04:04

Olen tilannut monenlaista ja verrattuna muihin kauppoihin Temusta on aina tullut oikeat tilaamani tavarat ja oikean kokoiset ja väriset.
Asun vanhassa isossa hirsitalossa ja viime talveksi tilasin ulko-oviin tikkikankaiset sisäpuolen " verhot" , samoin ikkunoihin tikatut talviverhot. Auttoivat lämmityskuluihin ja lämmöntunteeseen todella paljon ja maksoivat vähän.
Olen tyytyväinen.

  Re: Saako Temusta mitään järkevää, joka...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.9.24 11:06:45

Minä tarvitsin imuriin varaosan. Pikkunipukan sai temusta kolmella eurolla, Suomesta olisi pitänyt ostaa 180 eurolla isompi yksikkö kun pelkkää pikkunipukkaa ei kuulemma voi vaihtaa. Hyvin onnistui vaihto.

  Re: Saako Temusta mitään järkevää, joka...

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   28.9.24 11:17:31

Heta

Mie kattelin ja noita lämpöverhoi, mietin kannattaako ostaa, vanha talo ja lämmöt karkaa helposti. Kiitos vinkistä, taidan tilata. Viimetalvena oli paksut verhot lastenhuoneiden ovi aukoissa että pysyi lämpö huoneissa. Nämä voisikin olla vielä paremmat.

Paljon tulee tilattua temu,sta. Hyvää ja halpaa tavaraa, mielellään ostaisi suomesta mutta ei vaan rahat riitä siihen. Jos sama tuote temu,ssa 2e ja Suomessa 15e. Niin kyllä se vaan tulee halvemmalla ostettua. Vaateet/tekstiilit pesen sanitolilla mikä tarkoitettu pyykeille ja ei muutakun käyttöön vaan..

  Re: Saako Temusta mitään järkevää, joka...

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   28.9.24 11:32:47

Jaahas. Temu-provoaja iskee jälleen. Sama virsi eri paketissa. Joka. Ikinen. Viikko.

  Re: Saako Temusta mitään järkevää, joka...

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   28.9.24 11:47:04

Olen ostanut Temusta paljon ns. pikkutarvikkeita, just imuriin varaosia, puhelinpidikkeen autoon. Kun sama (jos edes löytyy Suomesta) maksaa kymmenkertaisesti.

Myös kenkiin pehmo/lämpöpohjallisia, pieniä koriste-esineitä ja lahjoja (tyyliin avaimenperä).

Strechsukkamaisella varrella olevat saappaat noin 15€ ostin viimeksi ja ovat olleet tosi mieluisat ja kovassa käytössä koko syksyn mekkojen kanssa. Suomesta ei vastaavia löytynyt ja ne mitä olisi saanut postimyynnistä tilattua olisivat maksaneet lähes 300€.
Myös farkut ja tekokuituiset paidat, joita olen tilannut ovat olleet mieluisia ja kestäneet hyvin pesua. Monista olen saanut ihasteluitakin.

Mattoja, torkkupeittoja, verhot olen ostanut ja kaikkiin olen ollut tyytyväinen.
Ei ostosten ostopaikkaa kehtaa sanoa, kun Temu on sitä ja tätä.

Olen ostanut myös astioita, kahvinkeittimen ja meikkejä. Ei ole niistäkään ollut valitettavaa.

Jos Elokapina lopettaa typerät mellakkansa, lopetan minäkin Temusta tilaamisen.

  Re: Saako Temusta mitään järkevää, joka...

Lähettäjä: Haukionkala 
Päivämäärä:   28.9.24 11:52:56

Is: Teemusta ostettiin 14 tuotetta, tulokset karmaisevat

"– Samalla, kun suomalaiset kaupat maksavat hallinnollisia kustannuksia esimerkiksi tuotevalvonnasta ja -merkinnöistä, standardeista ja testauksista, kiinalaiset markkinapaikat suoltavat tavaraa markkinoille ilman velvoitteiden tuomia kuluja, Kaupan liiton toimitusjohtaja Kari Luoto kuvaa kilpailuasetelmaa tiedotteessa."

Kuluttajien vastuuttomuus on yksi isompia ongelmia. Kuluttajien täytyy vaatia ympäristöystävällisiä, turvallisia ja kestäviä tuotteita. Mikään näistä ei todennäköisesti toteudu kun tilaat kiinalaisesta verkkokaupasta. Ja joku muu maksaa laskun, joka ympäristölle tulee. Tai sairaalaskun tuotteen allergisoitua.

  Re: Saako Temusta mitään järkevää, joka...

Lähettäjä: löl 
Päivämäärä:   28.9.24 11:56:17

" Jos Elokapina lopettaa typerät mellakkansa, lopetan minäkin Temusta tilaamisen."

Eipä tarvitsisi Elokapinan mellakoida jos kaltaisesi välinpitämättömät idiootit eivät edesauttaisi maapallon tuhoamista. :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.