Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Taidan olla hirveä ihminen

Lähettäjä: Sini 
Päivämäärä:   27.9.24 20:46:04

Minulla ei ole ikinä vapaata mikä ehkä on johtanut siihen että olen koko ajan hälytystilassa. Olen lopen uupunut. Näennäisesti pyyhkii hyvin, arvostettu vaativa työ jne. En kuitenkaan ole enää kuin kuoret itsestäni. En ole mukava ihminen etenkään läheisilleni.. Siis heille ketkä ovat minulle kaikkein tärkeimpiä. Olen pilannut monta hyvää ihmissuhdetta. En usko että edes läheiseni pitävät minusta. Enkä ihmettele. En jotenkin jaksa enää mitään. Inhoan sitä millainen minusta on tullut. Tuntuu ettei voimat enää riitä kampeamaan tästä ylös. En tiedä mitä etsin täältä. Ehkä apuja.

  Re: Taidan olla hirveä ihminen

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   27.9.24 20:49:36

Vaihda työpaikkaa vähemmän vaativaan.

  Re: Taidan olla hirveä ihminen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.9.24 20:55:50

Vaihda työpaikkaa, jos se aiheuttaa tuollaisia ongelmia. Töitä tehdään elääkseen, mutta ei elämä ole töitä varten.

  Re: Taidan olla hirveä ihminen

Lähettäjä: Loma 
Päivämäärä:   27.9.24 21:31:25

Mitä tarkoittaa ei ikinä vapaata? Kukaan ei jaksa, jos ei pysty huolehtimaan omasta hyvinvoinnista. Kukaan ei myöskään huolehdi sinun hyvinvoinnista, vaan sinun on tehtävä se itse. Voitko poistaa elämästäsi yhden kuormittavan asian ja ottaa tilalle asian, joka tuo sinulle iloa ja hyvää oloa?

  Re: Taidan olla hirveä ihminen

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   27.9.24 22:12:05

Olet burnoutissa tai sen partaalla - vedä nyt hyvä ihminen käsijarrusta ennen kuin romahdat täysillä!

  Re: Taidan olla hirveä ihminen

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   27.9.24 22:23:39

ET ole hirveä ihminen vaan uupunut.

Sinun on päätettävä mikä juuri sinun elämässäsi on tärkeää: työ vai läheiset! Ja tehtävä muutoksia elämässäsi tuon tärkeysjärjestyksen perustella.

Itse valitsin oman hyvinvointini ja läheiset.

  Re: Taidan olla hirveä ihminen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.9.24 22:40:52

Sairaslomaa nyt ihan ensin. Puoli vuotta tai jotain, sen verran tekstisi on suorittamisen kuuloista.

Ota yhteyttä työterveyshuollon omaan hoitajaan, tai varaa aika suoraan lääkärille. Olet tauon tarpeessa. Maailma pyörii, vaikka jäisitkin saikulle, usko pois!! =) Tsemppiä!

  Re: Taidan olla hirveä ihminen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.9.24 23:05:31

Mihin kadonneet kesäloma, syysloma, talviloma, kevätloma?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.