Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Auto jossa mahtuu nukkumaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.24 20:18:42

ja jolla pääsee huonokuntoisiakin metsäteitä jäämättä jumiin. Ajatuksena siis kaataa takapenkit tai poistaa ne kokonaan ja nukkua retkillä siellä. Nyt käytössä pösö 307 ja takakoppa jää nukkumiseen hivenen liian lyhyeksi eikä auto maasto-ominaisuuksiltaankaan ole mikään huippu :D aikaisempi pösö 406 oli riittävän pitkä nukkumiseen, mutta ei silläkään kaikille metsäteille ollut asiaa. Hankala on löytää mittoja tavaratilan takaosasta etupenkkien taa että tietäisi missä autossa sopii kivasti nukkumaan ja missä ei. Olen 168cm pitkä joten välin pitäisi olla vähän sitä suurempi.

Land cruiseriin olen tykästynyt, mutta se menee valitettavasti liian kalliiksi. Alle kymppitonnilla pitäisi kelvollinen auto saada. Subaru forester on kehuttu ja ihan kiinnostavan oloinen, mutta miten mahtaa mahtua siellä nukkumaan? Muita en ole tässä sitten ehtinyt sen kummemmin miettimäänkään, on vasta ajatuksen tasolla tämä auton vaihtaminen.

  Re: Auto jossa mahtuu nukkumaan

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   27.9.24 20:27:34

Nelivetopaku. Saa alle kympillä, taakse voi rakentaa kunnon mökin ja vero on halvempi kuin henkilöautossa.

  Re: Auto jossa mahtuu nukkumaan

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.9.24 21:37:03

Minä nukun retkillä Rellun etuistuimella. Kun kallistan selkänojan niin alas kuin se menee, nukun siinä myös kyljelläni kippurassa. Enkä ole mikään kääpiö, 161cm ja normaalipainoinen.

  Re: Auto jossa mahtuu nukkumaan

Lähettäjä: Pakut 
Päivämäärä:   27.9.24 22:13:04

Neikkopakua ehdotan itsekin.

Muistathan että ei noille syrjäisille metsäteille saaajella yöpymään autolla ilman maanomistajan lupaa..

  Re: Auto jossa mahtuu nukkumaan

Lähettäjä: Aarre 
Päivämäärä:   27.9.24 23:22:38

Volvo V70

  Re: Auto jossa mahtuu nukkumaan

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   27.9.24 23:23:51

Mun Pösön 307 wagonin vm 2002 navi ohjeisti kunnon mettäreitille jossa oikeesti kunnon haastavaa kärrypolkua ja hyvin selvittiin vaikka kyllä hikiä pukkas kuskilla kun oli pehmeää hiekkaylämäkeä ym ym :-D Toinen Pösö onvm 2011 5008 7-paikkanen ja siihen sais ihan loihakkaat makuutilat iteasiassa oon tuumaillu jos ens kesänä koiran kans jonnekki ja autoon sellanen takateltta. On maavaraakin mutta ei tää tuoreempi ois selvinny siitä maastosta mihin vanhemmalla joudutiin ois alkanut hienosteleen vaihteiden ym kans ja niin absien kans toki siitä sais kytkettyä pois. Mahtuisin koiran kans nukkuun 307:ssa ku oon vaan 165cm pätkä nykyään ja hyvin leveyttäkin riittäis autossa.

  Re: Auto jossa mahtuu nukkumaan

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.9.24 23:28:28

Eikö perusfarkussa normaalimittainen mahdu nukkumaan, jos vetää kaikki penkit matalaksi? siis etupenkki eteenpäin, siellä on kiva laittaa jalat ylös, päivän päätteeksi. Siis vähän ylöspäin. Kun sen etupenkin kallistaa kokonaan eteenpäin.

Toki jos olet ihmeellisen pitkä immeinen, ni sitten en ihmettele kysymystä. Muuten ihmettelen.

  Re: Auto jossa mahtuu nukkumaan

Lähettäjä: Erja 
Päivämäärä:   27.9.24 23:32:10

Mulla oli joskus Opel Vectra farmari ja nukuin silloisen mieheni ja koirien kanssa hyvin siinä. Etuvetoinen auto, eli taidon kanssa piti ajaa. Sinulle suosittelisin Subarua, itse kousin nykyään Pajerossa ja haaveilen pakettiautosta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.