Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millaisia kommentteja botoxin jälkeen?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   25.9.24 15:51:02

Olen nelikymppinen ja haluaisin palauttaa naamani muutaman vuoden takaiseen kuosiin. Olen ymmärtänyt, että botoxilla saisi silmäkulmien rypyt ainakin kuriin.

Te, joille toimenpiteitä on tehty botoxilla tai täyteaineilla, millaisia kommentteja olette saaneet jälkikäteen? Onko kehuttu pirteämpiä olemusta, kysytty onko jotain tehty tai ylipäänsä huomattu mitään? Mitä kumppanisi sanoi?

  Re: Millaisia kommentteja botoxin jälkeen?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   25.9.24 15:52:50

Työkaverini otti sibeliusryppyihin eikä kukaan edes huomannut :D Enkä minäkään, mutta hän kertoi itse ottaneensa.

  Re: Millaisia kommentteja botoxin jälkeen?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   25.9.24 15:54:47

—: tätä minäkin epäilen, ettei kukaan huomaakaan välttämättä jotain sellaista, mikä itseä häiritsee B. Että onko se sitten vaan rahan hukkaan heittämistä.

  Re: Millaisia kommentteja botoxin jälkeen?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.24 15:57:24

En minkäänlaisia, enkä kyllä odottanutkaan.

  Re: Millaisia kommentteja botoxin jälkeen?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.9.24 16:35:59

Ei ole kukaan onneksi huomannut tai ainakaan sanonut mitään, se oli tarkoituskin. :)

Ihmiset vain ovat ryhtyneet käyttäytymään minua kohtaan ystävällisemmin, kun en enää näytä niin vihaiselta kurttuisine kulmineni. :D

  Re: Millaisia kommentteja botoxin jälkeen?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.9.24 16:41:07

Mulla tehty kulmien kohotus ja liplift botoxilla, huulissa en huomannut eroa, mutta kulmissa kyllä. Mulla siis raskaat luomet ja mietin ensin leikkausta, mutta olen vasta 32v ja sain sillä pitkittää tuota, käyn taas kohta uusimassa.

  Re: Millaisia kommentteja botoxin jälkeen?

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   25.9.24 16:43:53

Minulla on täyteainetta huulissa maltillisesti ja botoxia otsassa. Kukaan ei ole kommentoinut, paitsi muutama tarkkanäköinen ystäväni on kehunut.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.