Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hyvät talvikengät ulkoiluun

Lähettäjä: Tiire 
Päivämäärä:   25.9.24 15:46:45

Paljasta hyvät talvikengät koiran kanssa ulkoiluun. Ulkonäöllä ei niin väliä. Vartta saisi olla jonkun verran että ei mene lunta kenkään. Myös pitoa että ei heti kaadu jos vähän liukasta. Myöskin lämpimät ja jotain vedenkestävyyttäkin edes kenkien alaosassa. Ja miellellään vielä helpot laittaa jalkaan. Ja vielä kengän sisässäkin jotain muotoilua pohjassa. Ehkä tämmösen keski-ikäsen ei kannata jalkojaan pilata kengissä missä ei ole mitään jalan holvikaaren tukea.

Re: Hyvät talvikengät ulkoiluun

Lähettäjä: Tossu 
Päivämäärä:   25.9.24 22:31:27

Kiinnostaa muakin!

Lähettäjä: Hipsu 
Päivämäärä:   25.9.24 22:34:19

Mä käytän kuomia. Pohjallisina urheilukaupassa muotoillut pohjalliset.

Lähettäjä: t 
Päivämäärä:   25.9.24 22:46:02

Mulla on yhdet Kuoman talvitoppakengät. Siistimpään käyttöön Sievin Minna XL. Mulla on korkea jalkaholvi, leveä jalka myös varpailta ja bonuksena herkästi paleltuvat varpaat. Nämä on molemmat malliltaan tosi hyvät, eikä ole varpaatkaan palelleet.

Lähettäjä: Hyvä vaan 
Päivämäärä:   25.9.24 22:54:20

Mahtavaa kiitos. Täytyy tutustua.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.9.24 11:52:26

Haltin Tornio

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.9.24 12:05:54

Xeron alpinet. Parhaat talvikengät jotka olen omistanut. Holvikaaren tukea näissä ei ole (terveille jaloille täysin turhat ja jopa haitalliset) mutta se on helppo saada pohjallisella jos tarve.

Lähettäjä: Tiire 
Päivämäärä:   26.9.24 12:25:33

Kiitos. Täytyy perehtyä näihin kaikkiin.

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   26.9.24 13:20:33

Mulla on vuosia ollut Timberland Canard Resort -kengät talvikenkinä. Vedenpitävää nahkaa, hyvä pitävä pohja ja tosi lämpimät. Plussaa siitä, että ovat siistit ja "ei toppakenkä" -mallia. Kehtaa käyttää muuallakin, kuin ulkoillessa.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   26.9.24 13:45:48

Mulla on Merrell merkkiset.

Lähettäjä...k 
Päivämäärä:   26.9.24 17:01:34

Talviseen työkäytöön tarkoitetut maiharit ovat hyvät. Mut maiharit pitää tuntua hyvältä sovittaessa, eli maiharit ei mukaudu jalkaan.
Paikallisessa Isojoen Konehallin myymälässä on paras paikkakunnan työkenkä valikoima. Ja sieltä löytää tuurilla poistomyynnissä olevat kengät.
Ja pitää muistaa et maiharit on tarkoitetut päivittäiseen 8 - 16 käytöön.
Miulla maiharit ovat kestäneet 3 - 4 vuotta, kun nahkaan muistaa laittaa valjasrasvaa muuttaman kerran vuodessa.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   26.9.24 21:06:13

Ice peakin talvisaappaat, sitä mallia ei enää näy, mutta muita vastaavia voi olla kun selaa ice peakin valikoimaa. Ne olleet tosi hyvät, lämpimät, vettä ei läpäise ja vähän korkoa. Nastoja kyllä käyttänyt niiden kanssa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.