Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: parisuhteeseen? 
Päivämäärä:   25.9.24 14:33:26

Miehiä, jotka haluavat perinteisen, nykytermein tylsän, parisuhteen jossa ollaan uskollisia, halutaan viettää aikaa myös yhdessä ja ollaan ensisijaisesti me eikä vain kaksi minää. Miehiä, joiden mielestä parisuhteeseen kuuluu nimensä mukaisesti pari, kaksi henkilöä, ei kolmansia tai useampia sen enempää salaa kuin sovitustikaan. Miehiä, joiden naisihanne ja vertailukohta ei ole otettu somen muokatusta ja feikistä maailmasta. Miehiä, jotka reilusti eroavat vieraissakäymisen sijaan kun alkaa suhde tai kumppani tympäistä. Miehiä, joiden mielestä parisuhteessa ei tarvitse olla kaikessa samanlaisia, tehdä kaikkia samoja asioita ja olla kiinnostunut kaikista samoista asioista, vaan molemmilla saa olla omiakin juttuja ilman että se tarkoittaisi yhteensopimattomuutta.

Onko sellaisia edes?

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: Tietoa 
Päivämäärä:   25.9.24 14:37:00

Minä , mutta olen jo varattu .Sorry......

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.24 14:37:50

Kyllä, mutta se on useimmiten se kaljuuntuva Markku sieltä Viitasaarelta.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.9.24 14:37:58

Onhan niitä vaikka kuinka, mutta tällaiset tyypit eivät yleensä naisia kiinnosta.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: ja 
Päivämäärä:   25.9.24 14:40:06

Lisään listaasi luotettavuuden (pitää minkä lupaa eikä lupaile sellaista mitä ei voi tai aikonutkaan pitää) ja vaikeuksien siedon (jos tulee hankalia aikoja toiselle ja ne vaikuttavat myös parisuhteeseen, ei lähdetä heti kun ei ole kivaa).

Monilla mielenkiinto lakkaa heti jos ei ole koko ajan kivaa, hauskaa ja ongelmatonta. Paitsi tietenkin miehen omat ongelmat on huomioitava.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   25.9.24 14:41:35

On, mulla.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   25.9.24 14:50:07

On. Tosin ok näköiset ja ilman mitään outouksia ovat kyllä varattuja.. Jää sitten just ne öidin luona asuvat Markut. Mutta toiselle kierrokselle voi aina olla tulijoita jos kunnollisina miehinä ovat katsoneet niitä kahjoja eukkoja ja lopulta päättävät erota ! Pitää siis vain olla tietyssä iässä, että saa noita napattua. Niin tai koulii sen Markun myös tekemään kotitöitä yms. ja toteuttamaan käytännössä ajatuksiaan parisuhteesta.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.9.24 14:55:47

Löytyy niitä, vaikka se ei aina helppoa olekaan. Omani nappasin hänen juuri erottuaan pitkästä parisuhteesta. Jos olisi tavattu vähän myöhemmin, olisin varmaan ollut jo myöhässä.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: lady 
Päivämäärä:   25.9.24 15:00:17

Käännä katseesi varattuihin, sieltä on aina joku irtoamassa tai juuri irronnut...

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: ^ 
Päivämäärä:   25.9.24 15:04:51

"Käännä katseesi varattuihin"

Eikö aloittaja halunnut kunnollista miestä?

Tai toisaalta, varattuun jos ryhtyy niin ei ainakaan tule pettäminen itsellekään sitten aikanaan yllätyksenä, koska mieshän on jo näyttänyt millainen se on. Että sikäli tavallaan on "luotettava" valinta sellainen :D

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   25.9.24 15:12:42

Rehellisesti, niitä on todella vaikea löytää jos haluaa valmiin paketin. Kuka haluaa ''opettaa'' aikuista ihmistä?

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: Sennu 
Päivämäärä:   25.9.24 15:16:04

Ei tarvitse tehdä kotitöitä, koska ei tarvitse olla yhteistä taloutta. Voi asua ihan omissa asunnoissa molemmat ja olla sellainen ns. aikuisten ihmisten vakituinen parisuhde, jossa ollaan ja vietetään aikaa yhdessä toistensa luona, mutta kuitenkin asutaan erikseen. Toisen kierroksen "käytetyt" kunnolliset miehet 40v-> eteenpäin on nekin harvassa vai lienevätkö sitoutumishaluttomia siksi kun ovat yhdestä suhteesta päässeet.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   25.9.24 15:27:51

Kunnolliset taitaa enemmän olla varattuja ja rentut kiertää kun kukaan ei huoli...

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   25.9.24 15:29:16

On muuten erikoista kun aina puhutaan siitä, kuinka miehille muka pitää olla instamuijan näköinen, hoikka, timmi ja laitettu. Mitä omassa tuttavapiirissä on huomannut, mukaanlukien kaverit, työkaverit, naapurit ja kylänhenkilöt, niin sinkkuina on juurikin niitä hyvännäköisiä, hyväkroppaisia ja ulkonäöstään tarkkoja naisia. Vaikka miehet muka ovat ulkonäkökeskeisiä ja niiden ihanne on muovinen salibeibe, niin silti kelpuutetaan ylipainoinen tavisnaamainen persjalka. Ei ne miehetkään tosin ole mitään kalsarimalleja ja menestyviä massiukkoja, joten voi olla että aloittajan ilmiöön on syynä jonkinlainen kohtaanto-ongelma; tavoitellaan "kaikkien muidenkin" tavoittelemia miehiä tai miehiä, jotka haluaa instamuijia ja norminaisen kelpuuttava mies ei kelpaa.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.9.24 15:29:25

Mulla on tuollainen. Lisäksi on myös tosi mukava, huomioiva, hyvä sängyssä, ok näköinen, pitkä, hoikka, tekee kotitöitä enemmän kuin minä, vakitöissä eikä ole pihi. Tällä oli juurikin hullu exä, jonka jälkeen hän osaa arvostaa normaalia mukavaa naista ja toimivaa suhdetta ja arkea. Tiedän, sain jättipotin

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.24 15:41:14

Edelleen: mieluummin persjalkainen kuin persaivoinen.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   25.9.24 15:44:23

"mieluummin persjalkainen kuin persaivoinen"

Että mitä rumempi sen mukavampi ja mitä kauniimpi sen v-maisempi? Katkerankuuloista.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.24 15:45:12

Ai mitä lyhyempi sen rumempi? Hyh hyh.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.24 15:47:02

Tunnen kunnollisia sinkkumiehiä vaikka kuinka. He vain ovat jo aika suuresti luovuttaneet kunnollisen naisen löytämisen suhteen, joten heidän löytämisensä voi olla haastavaa.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: asian vierestä 
Päivämäärä:   25.9.24 15:59:33

"Ai mitä lyhyempi sen rumempi?"

Persjalkainen voi olla minkä pituinen tai painoinen tahansa. Persjalkaisuus tarkoittaa jalkojen lyhyyttä suhteessa pituuteen. Persjalkainen voi olla vaikka 180cm pitkä, jos sillä on vain 80cm pitkät jalat. 165cm samanpituisilla jaloilla ei ole persjalkainen. Toki jos on kovin paksut reidet ja pohkeet, näyttää persjalkaisemmalta, koska paksuus optisesti lyhentää.

Ei liity siis aiheeseen kunnon miehistä sinänsä, paitsi että mieskin voi olla persjalkainen ja silti kunnon mies :D

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   25.9.24 16:01:58

Nyt tuntuisi sellanen napanneen itsellä haaviin.
Sinut itsensä kanssa, ilman ihmeempiä traumoja.
Tekee ruokaa, pitää kämpän kunnossa, osaa tehdä asioita. Tulee hyvin toimeen ja pitää kun kukkaa kämmenellä.
Tuntuu oudolta niin monen pettymyksen jälkeen.

Tälläkin oudohko exä joten osaa arvostaa itsenäistä ja omilla aivoilla ajattelevaa naista.
Yhteen ei olla muuttamassa vaan nautitaan puolin ja toisin kyläilystä toistemme luona.
Matkaa on mutta hän myös näkee vaivaa jotta näemme.
Jos jotain sovitaan se myös pitää.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   25.9.24 16:02:26

Noooo, mä taas otin sellaisen monisuhteisuuteen taipuvaisen, mikä ei ollenkaan poissulje kunnollisuutta, kunhan sille maailmalle on avoin itsekin. Pelkkää positiivista sanottavaa näin parin vuoden jälkeen. Yhdessä rakennetaan elämää ja arkea, ja sängyssä vierailee välillä vierailevia tähtiä yhdessä ja erikseen.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   25.9.24 16:05:19

"Mitä omassa tuttavapiirissä on huomannut, mukaanlukien kaverit, työkaverit, naapurit ja kylänhenkilöt, niin sinkkuina on juurikin niitä hyvännäköisiä, hyväkroppaisia ja ulkonäöstään tarkkoja naisia."

Niin, koska heillä on valinnanvaraa eivätkä he kelpuuta ketä tahansa. Lisäksi he voivat kokea, ettei siinä sinkkuudessa ole mitään vikaa, niin kuin ei olekaan.

"Muovinen" ja "salibeibe" on vähän hassu myös laittaa samaan lauseeseen. Se salilla treenaava on kovalla työllä itse saavuttanut kroppansa. "Muovisen" naisen taas näen itse sellaisena, joka ei ole jaksanut liikkua ja turvautuu siksi kehonmuokkaukseen kirurgian keinoin, eli esim. johonkin persusimplantteihin. Toki tissejä ei salilla voi kasvattaa, mutta silti :D

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: Tappi 
Päivämäärä:   25.9.24 16:06:04

Asian vierestä: voi kun muutkin tajuaisivat tuon persjalkaisuuden noin. Itse olen lyhyt, mutta selkäni on lyhyt ja sääreni puolestaan pitkät ja hoikat. Lyhyt olen, sitä en kiellä, mutta persjalkaisuutta en suostu uskomaan!

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   25.9.24 16:07:22

Ei ole, otin viimeisen.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.24 16:10:40

Jos jonkun ulkonäöstä tai oikeastaan jalkojen suhteellisesta pituudesta on pakko sanoa jotain, niin sanokaa vaikkapa: "hänellä on lyhyet jalat suhteessa selän pituuteen" tms. Tuo peräaukon mukaanvetäminen kertoo oikeasti todella huonoa älykkyydestänne.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: no just 
Päivämäärä:   25.9.24 16:15:55

Taas vastaajia, jotka ei ole lukeneet aloitusta. Ap:lle kunnollinen on uskollinen - joku ehdottaa varattujen katselua, vaikka suhteeseen varattuna ryhtyvä ei ole uskollinen. Ap:lle parisuhde tarkoittaa vain 2 ihmistä - joku ehdottaa kimppailevaa miestä.

Ap hakee sellaista ns. normaalia miestä. Sellaisen löytäminen voi olla vaikeaa, koska suuri(n) osa miehistä on nykyään enemmän tai vähemmän somen feikkimaailman ja p-rnon muokkaamia. Jotkut kyllä salaavat sen ja asian huomaa vasta kun ollaan jo kunnolla suhteessa, mutta siksi kannattaakin kysellä alussa asiallisesti, millainen/kuka on naisihanteesi, millaisesta toiminnasta pidät makkarissa jne, siis ei niin että tuo esille omaa suhtautumistaan vaan vain kysyy. Jos vastaukset ei miellytä itseä niin se oli siinä ja seuraava.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: Tappi 
Päivämäärä:   25.9.24 16:17:05

.: niinpä, se on tosi ruma ilmaus ja joutaisi romukoppaan jo.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: Vanhapoika 
Päivämäärä:   25.9.24 16:18:35

Minä olisin mutta en oo enää missään kulkenu. Kun minusta kunnon naisia ei ole vapailla markkinoilla enää. Tyytyny yksinoloon ja täytyy sanoa on paljon hyviä puolia. Joskus kyllä kaipaus toista sukupuolta kohtaan vaivaa tunnustan sen.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: c 
Päivämäärä:   25.9.24 16:22:34

Persjalkainen on todella vanha sanonta lyhytjalkaisesta. Vähän sama kuin sanonta kuikelo hoikasta, sisäkumi paistaa päälakikaljusta tai pianonsoittajan sormet pitkäsormisesta.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.24 16:25:45

Joo, myös eri rotuisille (Niinpä...) on ennen vanhaan ollut huisinhauskoja nimityksiä. Ja ei unohdeta, että "sellaisille naisillekin" on ihan oma nimityksensä.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: Jaana 
Päivämäärä:   25.9.24 16:29:04

Itsekin seurustelen aloittajan kuvailemaan miehen kanssa. En ole mikään missin näköinen, pikemmin tavallinen maatiaisnainen leveine hartioineni. Ei oo leveää lantiota tai hoikkaa kroppaa, isot tissit löytyy mutta nekin roikkuu. Mieskään ei ole mikään adonis. Velkaakin on ettei ole varaa harrastaa mitään kalllista, kuten ratsastusta. Puhumattakaan lomatkoista ulkomaille.
Mutta meillä arki sujuu yhdessä mukavasti, näemme toisistamme milloin toista väsyttää ja silloin tuomme toiselle kupin kahvia ja voileivän. Illalla pimeässä peiton alla vähintään halataan hetki ennenkuin aletaan nukkua. Riidat sovitaan kun molemmat on päässet riidan aiheuttamasta kivusta ja kykenee järkevään keskusteluun.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: mitähäh 
Päivämäärä:   25.9.24 16:33:18

Siis onko sun ongelma se sana vai eikö saisi huomata, että jollakulla on lyhyet jalat ja eikö sitä saisi pitää henkilökohtaisen mieltymyksen vastaisena epäviehättävänä ominaisuutena, joka mahdollisesti vaikuttaa parisuhdekumppaneiden määrään ja valinnan mahdollisuuksiin kyseisen ominaisuuden omaavan kohdalla? Jos kenoviivan hyvännäköiset tuttavat eivät ole kelvanneet, kai samanlainen kelpaamisen este saa olla ei-hyvännäköisyyskin, kuten lyhyet jalat jos joku preferoi vain pitkiä?

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.24 16:37:22

Se sana. Sinä saat haluta puolisoksesi pitkäjalkaisen miehen tai tummahiuksinen naisen. Se on ihan ok. Toisten naisten nimitteleminen alapääsanoilla ei ole ok.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   25.9.24 16:39:08

"Muovinen" ja "salibeibe" on vähän hassu myös laittaa samaan lauseeseen. Se salilla treenaava on kovalla työllä itse saavuttanut kroppansa."

Salilla jos käyt niin tiedät varmaan, että siellä käy paljon "muovisia salibeibejä", joilla toki on treenattu kroppa, mutta myös silarit, ankkahuulet, täytetty naama ja tekoripset. Enkä tarkoita, että siinä olisi mitään vikaa, ihan samanlaisia mukavia ja vähemmän mukavia ihmisiä heissäkin on kuin muissakin, mutta tuota kun pidetään jokamiehen naisihanteena tänä päivänä, niin siksi mainitsin että ei kaikilla ole niin.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.24 16:40:05

Salibeibekin voi olla kuntosalilla käyvä nainen.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   25.9.24 16:49:28

"Salilla jos käyt niin tiedät varmaan, että siellä käy paljon "muovisia salibeibejä", joilla toki on treenattu kroppa, mutta myös silarit, ankkahuulet, täytetty naama ja tekoripset. Enkä tarkoita, että siinä olisi mitään vikaa, ihan samanlaisia mukavia ja vähemmän mukavia ihmisiä heissäkin on kuin muissakin, mutta tuota kun pidetään jokamiehen naisihanteena tänä päivänä, niin siksi mainitsin että ei kaikilla ole niin."

No itse asiassa omalla salillani ei ole yhtäkään tällaista naista, toki se ei olekaan mikään kehonrakennussali vaan ihan tavallinen treenipaikka.

Ärsyttää vain saliharrastuksen ikuinen parjaaminen. Ihan kuin voiman kasvattaminen ja omasta kropastaan huolehtiminen tekisi sinusta jotenkin bimbon. Sama kuin minä puhuisin muovisista juoksijoista tai muovisista koripalloilijanaisista. Koska eiköhän niitäkin löydy, jos lähtee etsimään.

Ja joo, esimerkiksi bikinifitness-kisaajilla on melko usein silarit, koska laji perustuu pitkälti ulkonäköön. Mutta kuinka monella ns. normaalilla kuntosalilla edes käy bikinifitnessiä harrastavia naisia? Hyvin harvalla, koska se ei ole mikään kovin suosittu harrastus. Suurin osa salilla treenaavista on aivan normaaleja ihmisiä, niin miehet kuin naisetkin.

Ja btw, se on ihan sama mikä miehen ihanne on, minun on vaikea kuvitella että yksikään tosissaan treenaava nainen (luen tähän itsenikin mukaan) kiinnostuisi miehestä, joka ei harrasta mitään liikuntaa.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   25.9.24 16:59:12

Et siis edelleenkään ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää.

Miksi se, jos kirjoitin salibeibe-lookin olevan tämän päivän miesten ihanteeksi oletettu, ärsyttää sinua, vaikka samassa mainitsin että kuitenkin tavikset ovat kelvanneet ja ns ns. hyvännäköiset ovat useammin sinkkuja? Miksei kukaan puutu alussa mainittuun kaljuuntuvaan äipän luona asuvaan Markkuun, kun salibeibe ja persjalat on nounou?

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   25.9.24 17:02:40

"Miksei kukaan puutu alussa mainittuun kaljuuntuvaan äipän luona asuvaan Markkuun, kun salibeibe ja persjalat on nounou?"

Koska NAISTEN nimitteleminen ei ole ok, kaljuuntuvien peräkammarinmarkkujen on.
"Toisten naisten nimitteleminen alapääsanoilla ei ole ok."

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   25.9.24 17:15:16

Ymmärsin kyllä :) Puutuin vain tuohon salilla treenaavien "muovisuuteen" joka on mielestäni liioiteltua.

Ja itse asiassa annoin jo vastauksen: ne hyvännäköiset ja liikunnalliset kelpuuttavat todennäköisesti itselleen vain ns "tasoisensa" kumppanin, eivät sitä peräkammarin Markkua. Eikä heillä ole ehkä kiirettä löytää suhdetta, koska tietävät kyllä että miehiä on jonoksi asti.

En kyllä ole ikinä ajatellut, että miesten yleinen ihanne olisi jokin muovinen barbi eikä ainakaan oma kokemus tue tätä.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: Is 
Päivämäärä:   25.9.24 17:16:45

"Tuo peräaukon mukaanvetäminen kertoo oikeasti todella huonoa älykkyydestänne."

Missä tää lukee ja miten tää on mukaanvedetty tähän keskusteluun? Mä en löydä kun kommentointia persjalkaisuudesta, en peräaukoista =D

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: spark 
Päivämäärä:   25.9.24 17:27:13

Ongelmana on se että jos ja kun tällaisen miehen jostain löydät niin sitten valitat että 'ei ole kipinää'

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: Is 
Päivämäärä:   25.9.24 17:32:15

Hei siis hetkinen, luuleko ihmiset että sana "perse" tarkoittaa peräaukkoa? Ei, perse on synonyymi takapuolelle, pyllylle! Tuskin te huulipunaakaan levitätte koko päähän koska ymmärrätte että huulet on erillinen asia verrattuna esimerkiksi sanoihin pää tai kasvot?

Persjalkainen on siis ihminen jonka alavartalo (takapuoli ja jalat) on suhteessa muuhun kroppaan lyhyt ja yleensä myös tanakka.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.24 17:32:19

Siis minä puhuin kaljuuntuvasta Markusta, ja hienoa, jos heillekin löytyy puolustajansa. Minun mieheni on tämä Markku. Ujo ja hiljainen mies syrjäkylältä. Ei ehkä se, jota pidetään hottina vaikka minulle hän onkin komein sinisine silmineen ja leveine hartioineen. Kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä, pitää eläimistä ja urheilee.

Tarkoitin kommentillani, että älkää aina moittiko näitä syrjäkylien Markkuja, koska niissä on paljon näitä kunnollisia, tavallisia miehiä meille kunnollisille, tavallisille naisille.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: mutta 
Päivämäärä:   25.9.24 17:33:11

90% naisista ei näihin Markkuihin päin vilkaisekaan.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.24 17:41:11

Sepä se.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   25.9.24 17:43:38

"90% naisista ei näihin Markkuihin päin vilkaisekaan."

Ja 90% naisista, jotka ei vilkaisekaan Markkuihin, kirjoittelee tännekin pettävistä, instaperseitä (peräaukkoja siellä ei liene) vahtaavista ja kommentoivista, itsekkäistä miehistään, jotka kyttää muita naisia oma muija käsipuolessa, ei osta puolisolleen edes kukkia, pitää tätä kodinkoneena, on huonoja sängyssä ja v-tuilee minkä ehtii.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: Sinkkunainen 
Päivämäärä:   25.9.24 17:51:56

Markuissa on usein yksi ongelma: fyysisen kunnon rapautuminen ja ylipaino. En ole se kaikista pinnallisin ihminen, mutta olen heteronainen kuitenkin, ja seksuaalisesti aktiivinen.

Viehätyn rotevista, vahvoista miehistä. Tai hoikista miehistä. Miehistä, jotka jossain määrin pitävät kunnostaan huolta. Pitkä ei tarvitse olla, ikä ja elämänkokemus on pelkkää plussaa ja kaljuuskin on ihan jees.

Seksi isomahaisen, huonokuntoisen miehen kanssa houkuttelee minua vähemmän kuin keskivertonaisen kanssa, vaikka olen ehdottomasti enemmän heterouteen kuin edes bi-seksuaalisuuteen kallellaan. Ja omassa ikäryhmässäni näitä alkaa olla suurin osa miehistä.

Ja siis ihan jokaikinen markku voisi hyvinkin muuttua silmissäni kiinnostavaksi sillä salamannopealla sekunnilla, kun heittäisi kaljan ja makkaran nurkkaan, pukeutuisia asiallisesti ja lähtisi salille tai lenkille kanssani! Enkä ihan varmasti ole ainoa nainen, joka ajattelee näin. Ja oikeasti - eikö lähes jokaiselta naiselta miehet itsekin odota tätä "itsestään huolta pitämistä"? Miksi miehet eivät viitsi siis vastavuoroisesti pitää huolta itsestään vaan kasvattelevat vaan tyytyväisinä sitä valtavaa mahaa? Erektio-ongelmiakin siitä sisäelinrasvasta seuraa, ja niitä on tympeä sitten yhdessä ihmetellä.

Ei se ole naisilta ilkeyttä, tyhmyyttä eikä itsekkyyttä, jos ei halua harrastaa seksiä sellaisten ihmisten kanssa, joita kohtaan ei tunne seksuaalista vetovoimaa. Huomaisihan sen jo mieskin, että jotain on pielessä, kun paikat rutisisivat kuivuuttaan ja suihinotto oksettaisi.

Tottakai pitkässä suhteessa kaikki muuttuvat ulkoisesti, ja ihmiset lihovat, laihtuvat ja kropat kohtaavat erilaisia kausia. Rakastumiseen tarvitaan kuitenkin kimmokkeeksi myös se fyysinen kipinä, ja se johtaa rakastamiseen, jolloin se toinen on kaikista ihanin ja haluttava aina, vaikka kroppa vähän muuttuisikin.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: Plie 
Päivämäärä:   25.9.24 18:33:44

Minulla on tuollainen ja enemmänkin (rakastava, kannustava, komea ja sporttinen, tekee meillä kotitöitä minua enemmän ja esim aina laittaa ruoan jne). Samoin noita on monilla ystävillänikin. Ei hyvä mies ole mikään mahdottomuus tai edes harvinaisuus.

  Re: Löytyykö enää mistään kunnollisia miehiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.24 19:00:16

Joskus nuorempana (ja kauniimpana) annoin tuollaiselle peräkammarin markulle tilaisuuden, ajattelin että jos on rumassa repussa hyvät eväät…

No, petti minkä ehti ja oli vielä rumempi sisältä kuin ulkoa. Se siitä sitten.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.