Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  HD tv

Lähettäjä: Iso M 
Päivämäärä:   25.9.24 11:25:40

Osaako joku selittää tämän. Eli onko pakko ostaa uusi TV jos haluaa uudistuksen jälkeen katsoa telkkaria. Onko uudemmissa telkkareissa jo valmiina tämä mahdollisuus ja kuinka uusi/ vanha TV voi olla, jotta tämä HD on siinä

Re: HD tv

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   25.9.24 11:44:08

No mikä telkkari sulla on? Vaikea uskoa, että lähes kenelläkään olisi Suomessa enää TV:tä, jossa ei olisi HD-viritintä.

Päivämäärä:   25.9.24 12:00:42

Aivan kiitos tiedosta. Ostin käytetyn ja kaveri sanoi, että en välttämättä näe siitä mitään,

Lähettäjä: reps 
Päivämäärä:   25.9.24 12:01:32

Tsekkaa oman telkkarin kanavalista, jos sulla näkyy siellä MTV3HD niin silloin sulla on siinä telkkarissa se HD-viritin.

Mun toinen telkkari on vuosimallia x, eli en muista mutta ainakin 5-6 vuotta vanha ja siinä se on. Toinen on pari vuotta vanha ja siinä on vain nuo HD kanavat.

Lähettäjä: xxc 
Päivämäärä:   25.9.24 12:08:42

HD-telkkarit on alkaneet tulla markkinoille 2000-luvun puolivälissä. Jos sun telkkari siis on taulu-tv ja alle 15 vuotta vanha, erittäin suurella todennäköisyydellä se tukee HD:ta.

Lähettäjä: Digiboxi 
Päivämäärä:   25.9.24 12:25:58

Minulla on vanha mutta toimiva telkkari. Siinä ei HD-kanavat näy, mutta digiboxi (myös vanha ja toimiva) on HD-ready. Jatkossa katson tv:tä digiboxin kautta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.24 12:40:36

Ei vitsi , mulle soitti joku dna tms heppu ja oli kauppaamassa tuota xtraa jolla vanhakin tv saadaan toimimaan. Kieltäydyin koska en osta mitään näiltä soittelijoilta. Jotenkin jäi idea et ehkä sitten katson tabletista tai ostan uuden tv:n. Mut kiitos teidän maailman selkeinten ohjeiden, tarkistin et kanavien nimissä näkyy HD eli homma hallussa.hiphip huraa teille !

Päivämäärä:   25.9.24 12:56:09

Kiitos vastauksista 😊

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.