Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka sikolätiksi asunto pitää päästää, että

Lähettäjä: Mies rupeaa 
Päivämäärä:   24.9.24 23:17:04

Kuinka sikolätiksi asunto pitää päästää, että mies rupeaa siivoamaan? Olen puhunut, nalkuttanut, vaatinut hyvällä ja pahalla. Ei saa edes astioitaan tiskikoneeseen. Olen täysin loppu siivoamaan ja mies sanoo, että olen vaan siivousfriikki ja todellisuudessa en ole vaan haluan että on perussiistiä roskat ja astiat koneeseen ja keittiö pidetään siistinä. En vaadi imuroimaan tai luuttuamaan. Hänen pyykkienpesun olen lopettanut ja saa koneen pyöritettyä joskus kun kalsarit loppuavat. Pyyhkeitä tai lakanoita ei pese, olisi varmasti samoissa lakanoissa vuodenkin. Montakohan viikkoa pitää elää pskan keskellä, että ymmärtää asialle itse tehdä jotain? Ei ole lapsia (eikä tule) kuin tuo mies, sotkee enemmän kun ystäväperheen lapset. Nyt riitti, olen niin raivoissani että saan joka päivä siivota toisen jälkiä. Pitää varmaan miehen äiti soittaa meille siivoamaan kun hoiti miehen asuntoa kun oli poikamies. Kiitos karhunpalveluksesta...

  Re: Kuinka sikolätiksi asunto pitää päästää, että

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.9.24 23:46:54

Jos et jaksa siivota, niin eroa. Ei tuosta muuten mitään tule, ei tuollaiset ikinä opi

  Re: Kuinka sikolätiksi asunto pitää päästää, että

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.9.24 00:07:23

Tuskin aikuinen mies enää tapojaan muuttaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.