Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Niin loppu työhön, toivon irtanomista

Lähettäjä: Sailor 
Päivämäärä:   24.9.24 19:09:38

Yli 10-vuotta olen ollut samassa työpaikassa ja olen ihan uupunut työhöni. En edes usko, että sairasloma auttaisi jaksamaan. Iso ongelma johtamisessa, työssä, tasavertaisessa kohtelusta ja ulkopuoliseksi jättämisestä.

Töitä olen hakenut, mutta ei ole tulosta tullut.

Olen aina työni hoitanut hyvin ja venynyt jopa liiaksi. YT-neuvottelut tulossa viimeistään ensi vuoden puolella. Vakavasti harkitsen, että ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi irtisanottavaksi. Minulla on 6 kk irtisanomisaika ja työvelvoitetta tuskin tulee. Lepäisin tuosta 3 kk ja sitten olisin uusi ihminen työnhakua varten. Tarvitsen myös irtiottoa tuohon työn ja ihmisten toksiseen ympäristöön.

Tällä hetkellä en pysty edes näkemään uupumukseltani selkeästi, mitä ja minkälaista työtä haluan tulevaisuudessa tehdä.

Toisaalta pelottaa, että jos se työnhakukaan tuota tulosta irtisanomisajan päättymisen jälkeen. Sitten tilanne onkin todella huono. Ikä lähestyy kuitenkin 50:tä.

  Re: Niin loppu työhön, toivon irtanomista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.24 19:26:20

Älä irtisano itseäsi. Jos et saa töitä työllisenä, niin et todellakaan saa töitä työttömänä.

  Re: Niin loppu työhön, toivon irtanomista

Lähettäjä: Jj 
Päivämäärä:   24.9.24 19:51:43

Suunnitelmasi kuulostaa hyvältä. Ei kannata jatkaa enää tuolla, täällä on vain yksi elämä.

  Re: Niin loppu työhön, toivon irtanomista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.24 19:58:13

Työhön ei kannata mielenterveyttään hukuttaa. Minusta suunnitelmasi kuulostaa hyvältä.

  Re: Niin loppu työhön, toivon irtanomista

Lähettäjä: .- 
Päivämäärä:   24.9.24 20:26:11

Älä laske sen varaan ettei ole työvelvoitetta (ellei ole paljon lomia pitämättä). Harva työnantaja haluaa maksaa puolta vuotta saamatta rahoilleen mitään vastinetta.

  Re: Niin loppu työhön, toivon irtanomista

Lähettäjä: Neuvo 
Päivämäärä:   24.9.24 21:35:58

Jos todella olet noin epätoivoinen, niin tässä yksi vinkki. Etsi mikä tahansa työpaikka, jossa on määräaikainen sopimus. Kukaan ei tarkistele sitä, jos vakkaripaikan vaihtaa määräaikaiseen. Ja määräaikaisen jälkeen voi jättäytyä ansiosidonnaiselle. Mutta sen jälkeen voikin olla vaikea löytää töitä.

Valintoja, valintoja. Itse tein tuon kyseisen valinnan, enkä kadu yhtään.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.