Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seuraako teidän miehet instassa

Lähettäjä: Lö 
Päivämäärä:   24.9.24 18:42:26

Joitain random naisia? Huomasin että mies seuraa varmaan jotain 300 kohdetta, kaverimiehiä liikkeitä ym mutta huomasin että seuraa n.20 tuntematonta naista, joiden sisältä osalla paljastavaa materiaalia.

Hämmennyin koska itse en seuraa tuntemattomia miehiä enkä ole ajatellutkaan asiaa, en edes tiedä miksi vilkaisin noita mitä mies seuraa.

On ristiriitaiset fiilikset. Otanko asian esille vai mitä teen sillä, no asia vaivaa?

Re: Seuraako teidän miehet instassa

Lähettäjä: Lö 
Päivämäärä:   24.9.24 18:46:37

Niil ja siis olen miestä hieman vanhempi niin en itse oikein instagramia käytä, niin en senkään perusteella osaa sanoa mitään.

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   24.9.24 19:12:52

Mistä sä tiedät, että ne naiset ovat miehelle randomeita?

Lähettäjä: HP 
Päivämäärä:   24.9.24 19:39:19

En tiedä, en ole tutkinut asiaa eikä oikeastaan kiinnostakaan.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   24.9.24 19:53:27

Tietääkseni tuolla ei edes ole instaa, mutta en ole kyllä tainnut koskaan edes kysyä...

Lähettäjä: Sisilisko 
Päivämäärä:   24.9.24 19:55:06

Enpä ole koskaan tutkinut ketä hän seuraa. Ei ole tullut mieleenkään sellainen enkä koe millään tavalla tarpeelliseksi käydä katsomassa.

Lähettäjä: Almera 
Päivämäärä:   25.9.24 15:02:54

Todella törkeää käytöstä alottajan mieheltä.

Ei varmaan ensimmäinen eikä viimeinen tapaus, valitettavasti. Tuolta näkee nopeasti kyllä mihin joku ihminen on suuntautunut kun tsekkaa läpi mitä seuraa.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   25.9.24 15:05:26

Mies ei oo instassa. Facebookissa on, en tiedä mitä siellä seurailee eikä kyllä kiinnosta ollenkaan =D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.24 16:15:51

Ei ja onneksi ei, hänenkin mielestä se olisi todella kummallista.

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   25.9.24 16:52:03

Almera

Törkeää käytöstä? Seurata naisia instagramissa? Jossa kirjaimellisesti jokainen seuraa jotakuta :D

Lähettäjä: Emppu 
Päivämäärä:   25.9.24 17:10:04

Eipä ole tullut edes mieleen katsoa, että ketä mies seuraa. Seuratkoon ketä seuraa, ei se minulta pois ole

Päivämäärä:   25.9.24 17:19:27

Seuratkoon jos haluaa, seuraan minäkin vieraita miehiä.

Päivämäärä:   27.9.24 11:36:41

Ah,ei yksittäinen seuraaminen törkeää ole :D lueppa aloitus uudelleen niin huomat mistä tässä oli kyse :)

Lähettäjä: hvitserk 
Päivämäärä:   27.9.24 11:44:43

Ei mulle ole tullut edes mieleen katsoa, keitä kaikkia mieheni seuraa... Joten kaiketi mulle moinen olisi sitten ihan yhdentekevää.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   27.9.24 11:54:55

Täällä on ollut viime aikoina vaikka kuinka monta aiheeseen liittyvää topikkia. Katsopa löytyykö haulla jotain :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.9.24 12:19:55

Seuraa yli 900 istatiliä, siellä on ihan kaikenlaista. Tuttujensa lisäksi harrastuksiinsa liittyviä, urheilijoita, julkkiksia ja myös tyrkkymuijia.
Jos olisi täynnä niitä puolialastomia muijia, niin silloin kyllä kysyisin että mitä hittoa. Jos niitä on muutamia siellä seassa niin olkoon, ei ole minulta pois.

Päivämäärä:   14.10.24 15:30:03

Onko ap ottanut asian esille jo?

Lähettäjä: Visentti 
Päivämäärä:   14.10.24 15:34:43

"ei yksittäinen seuraaminen törkeää ole :D lueppa aloitus uudelleen niin huomat mistä tässä oli kyse :)"

Sinustako se on törkeää, jos miehen seuraamista tileistä noin 6% edustaa (ap:lle ainakin itselleen tuntemattomia) naisia?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.10.24 15:38:12

Sillä miehellä on saattanut olla elämä ennen aloittajaakin...

Lähettäjä: Sukat 
Päivämäärä:   14.10.24 15:52:10

On suuri red flag mies joka seuraa jotakin jossakin. Lapsellista käytöstä eikä ole mies ainakaan minun makuuni.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   14.10.24 15:53:33

Jos ne 20 naista on jostakin miehelle tuttuja niin ei siinä mitään, mutta jos ne on vieraita naisia joita seurataan koska perse/tissit/tyrkkyasut jne niin kyllä vähän ihmettelisin, jos aikuinen mies sellaisia SEURAA. Katsella toki voi, mutta tuon seuraamisen idea kun on vähän se, että voi kommentoida ja saada mahdollisesti kontaktia. Ei ole sama asia Peran käydä vain katsomassa pyllistelykuvia randomina kuin olla seuraaja-Pera. Ja parisuhteessa olevalle on jotenkin noloakin.

"Seurata naisia instagramissa? Jossa kirjaimellisesti jokainen seuraa jotakuta :D"

On siinä nyt vähän eroa, seuraako niitä naisia niiden tekemisten vuoksi (työ, urheilu, kokkaus, sisustus, harrastus) vai vain siksi, että ne julkaisee "paljastavaa materiaalia" aloittajan sanoin, ja kuvissa ei ole kuin naamaa ja etu-tai takakenotusta. Ei minun ainakaan tarvitse seurata instassa sen enempää perä pitkällä kenottavia naisia kuin habaansa paidatta esitteleviä miehiäkään, koska ne eivät minua kiinnosta.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   14.10.24 15:57:55

En ole instassa tai oikeastaan missään muussakaan kuin facessa, mutta siellä olen pannut merkille, että joillain on tapana seurata kaikkea sukupuolesta riippumatta.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   14.10.24 17:14:14

Sanotaanko näin, että jos mies seuraa vain sellaisia tilejä, jotka liittyvät vain naisiin ja naisten kuviin niin miestä ei kiinnosta esim. bodaus, yleisurheilu tai talon remontointi vaan naisten katselu, vaikka hän tietenkin väittää että urheilun ja rempan takia hän niitä vaan seuraa. Koska muuten hän seuraisi myös miesurheilijoita ja miesremppareiskoja. Tai rikuja :D

Lähettäjä: sivusta 
Päivämäärä:   14.10.24 17:23:46

"Sillä miehellä on saattanut olla elämä ennen aloittajaakin..."

Onhan se tietenkin liikaa vaadittu, että parisuhteessa ollessaan arvostaisi kumppaniaan edes sen verran ettei avoimesti seuraa jotain pyllistelijöitä. Menee samaan sarjaan kuin toisten naisten avoin vahtaaminen irl pää kenossa kumppanin seurassa. Jos pyllistelijät on niin tärkeitä niin saahan niitä toki seurata, mutta parisuhdetta en pitäisi niin välttämättömänä, koska kumppanihan ei selkeästi riitä ja kelpaa.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   15.10.24 02:06:43

''"Sillä miehellä on saattanut olla elämä ennen aloittajaakin..."

Onhan se tietenkin liikaa vaadittu, että parisuhteessa ollessaan arvostaisi kumppaniaan edes sen verran ettei avoimesti seuraa jotain pyllistelijöitä. Menee samaan sarjaan kuin toisten naisten avoin vahtaaminen irl pää kenossa kumppanin seurassa. Jos pyllistelijät on niin tärkeitä niin saahan niitä toki seurata, mutta parisuhdetta en pitäisi niin välttämättömänä, koska kumppanihan ei selkeästi riitä ja kelpaa.''

Samaa mieltä, ja minusta tuo on vielä törkeämpää sekä noloa jos tuntee noita tyrkkyjä oikeassa elämässä ja tykkäilee kuvista.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   15.10.24 04:44:07

Ja ajatella, osa ihmisistä seuraa myös ht-nettiä.
Sielläkin pyörii miehiä ja naisia.
Loputon suo tuo kumppanin kyttääminen on. Jos ei luota niin ero.

Päivämäärä:   15.10.24 07:34:12

seuraa ja jaetaan hyviä videoita keskenään :D siinähän kattelee, niin minäkin teen. en ole kysynyt runkkaako tai kiihottuuko näistä. itse lähinnä ihailen että olispa saman näköinen... tietääkseni ei kuitenkaan käy vieraissa, mutta en voi estääkään.

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   15.10.24 13:55:21

"seuraa ja jaetaan hyviä videoita keskenään :D siinähän kattelee, niin minäkin ten."
"itse lähinnä ihailen että olispa saman näköinen"

Minä ihmettelen, miksi joidenkin naisten mielestä on kehuskeltavaa ja oikein erikseen esille tuotavaa, että sallitaan omalta puolisolta epäarvostava ja ns. alentava käytös itseä kohtaan ja vielä osallistutaan siihen. Tätä perustellaan sillä, että minulla ei ole niin huono itsetunto ja minä en ainakaan ole niin epävarma, että miehen muiden naisten katselu loukkaisi (vähän pickme-vibaakin mukana). Voi tietenkin olla niin, mutta voi olla myös niin, että juuri siksi, koska ON niin huono itsetunto ja on niin epävarma itsestään ja suhteesta sallii miehelle epäkunnioittavan käytöksen ja vielä lähtee itse siihen mukaan. Katselemaan miehen mieleisiä naisia tälle valmiiksi, lähettelemään tälle sellaisista kuvia ja ihailemaan, että voi kun minäkin olisin tuon näköinen (niin sinun ei tarvitsisi katsella muita ja minun teeskennellä sen olevan ok, ettet vain jättäisi).

Toki jokainen toimii miten haluaa ja saa sellaisen suhteen mihin tyytyy ja millaisen itselleen riittäväksi määrittelee, mutta itse olen aina ajatellut niin, että parisuhteessa jokaisella on oma ns. yksityisyytensä, joka tarkoittaa ettei esim. ratsata toisen luuria, kysellä kuka soitti/laittoi viestin, vaadita soittelemaan/soitella itse jatkuvasti jos ollaan kavereiden kanssa baarissa/reissussa, kielletä katsomasta netistä/somesta mitä haluaa, kontrolloida muutenkaan toista kuin tämä olisi omaisuutta tai vahdittava pikkulapsi. Mutta se ei tarkoita, että omia tekemisiään pitää hingata toisen naamaan - jos mies ei voi katsella somesta mieleisiään naisia ihan itsekseen vaan asia pitää tuoda erikseen puolison tietoon näytellen kuvia tai haluten häntäkin osallistumaan, kyse on jonkinlaisesta vallankäytöstä.

Tokihan tähän vastataan, että olen väärässä ja kyllä me ainakin, mutta en todellakaan usko että miehet, joiden puolisot katselevat miehensä mieleisten naisten kuvia somessa ja lähettelevät niitä tälle toivoen olevansa saman näköisiä, katselevat puolestaan naisen kanssa toisten miesten kuvia ja lähettelevät niitä naiselle. Jostakin syystä niin ei vain ole, jostakin syystä miehet eivät siedä huonoa käytöstä parisuhteessa, mutta naisille se on jopa kehuskelun arvoinen asia.

Jos miehellä ei ole kavereita, joiden kanssa katsella ja intoilla some-naisten kuville niin silloin niitä katsellaan itsekseen. Nuo kato kun hyvännäkönen kato mitkä bosat höhöhö-jutut on juurikin ns. poikien juttuja.

Lähettäjä: vaan kun 
Päivämäärä:   15.10.24 14:05:25

"itse lähinnä ihailen että olispa saman näköinen"

Ei ne miesten katselemat instamuijat aina ole ns. absoluuttisesti paremman näköisiä kuin oma. Kaveri on oikeasti todella hyvännäköinen, hoikka, timmi, aina harrastanut liikuntaa, niitä naisia joita normaali asiallinen mies lähestyy keskellä päivää selvin päin ruokakaupassa puhelinnumerolla (olen nähnyt) ja kadulla ohikulkijanainen sanoo upeaksi. Hänen exänsä seurasi somessa rumasti sanottuna plösöjä sellureitisiä riippatissejä, siis ihan kunnolla "isoja tyttöjä". Varmaan olivat miehen mieleen jostakin syystä, mutta ns. yleisen mielipiteen ja kauneuskäsityksen mukaan harva haluaisi olla heidän näköisensä, varsinkaan jos olisi sen näköinen kuin kaveri. Että joskus niinkin päin, ei se aina ole niin että vain paremman näköisiä katsellaan :D

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   15.10.24 14:40:17

"saa sellaisen suhteen mihin tyytyy ja millaisen itselleen riittäväksi määrittelee"

Tähän sopii se, että ihmiset kohtelee sua niinkuin sä annat niiden kohdella. Se tosin voi olla ettei ole tai tule koko suhdetta siinä vaiheessa kun ilmoittaa miten sua kohtaan saa käyttäytyä ja mitä et siedä. Mutta parempi ei suhdettakin on kuin p ska sellainen.

Päivämäärä:   15.10.24 16:25:11

Mitäs se minulle kuulu? Emme kumpikaan käytä somea paitsi minä pakosta yritykseen liittyviä sivuja. Eipä tuota paljon tunnu akkojen heruttelut hetkauttavan livenäkään.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   15.10.24 16:54:55

Ei mua kiinnosta mun miehen insta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.