Lähettäjä: d
Päivämäärä: 15.10.24 13:55:21
"seuraa ja jaetaan hyviä videoita keskenään :D siinähän kattelee, niin minäkin ten."
"itse lähinnä ihailen että olispa saman näköinen"
Minä ihmettelen, miksi joidenkin naisten mielestä on kehuskeltavaa ja oikein erikseen esille tuotavaa, että sallitaan omalta puolisolta epäarvostava ja ns. alentava käytös itseä kohtaan ja vielä osallistutaan siihen. Tätä perustellaan sillä, että minulla ei ole niin huono itsetunto ja minä en ainakaan ole niin epävarma, että miehen muiden naisten katselu loukkaisi (vähän pickme-vibaakin mukana). Voi tietenkin olla niin, mutta voi olla myös niin, että juuri siksi, koska ON niin huono itsetunto ja on niin epävarma itsestään ja suhteesta sallii miehelle epäkunnioittavan käytöksen ja vielä lähtee itse siihen mukaan. Katselemaan miehen mieleisiä naisia tälle valmiiksi, lähettelemään tälle sellaisista kuvia ja ihailemaan, että voi kun minäkin olisin tuon näköinen (niin sinun ei tarvitsisi katsella muita ja minun teeskennellä sen olevan ok, ettet vain jättäisi).
Toki jokainen toimii miten haluaa ja saa sellaisen suhteen mihin tyytyy ja millaisen itselleen riittäväksi määrittelee, mutta itse olen aina ajatellut niin, että parisuhteessa jokaisella on oma ns. yksityisyytensä, joka tarkoittaa ettei esim. ratsata toisen luuria, kysellä kuka soitti/laittoi viestin, vaadita soittelemaan/soitella itse jatkuvasti jos ollaan kavereiden kanssa baarissa/reissussa, kielletä katsomasta netistä/somesta mitä haluaa, kontrolloida muutenkaan toista kuin tämä olisi omaisuutta tai vahdittava pikkulapsi. Mutta se ei tarkoita, että omia tekemisiään pitää hingata toisen naamaan - jos mies ei voi katsella somesta mieleisiään naisia ihan itsekseen vaan asia pitää tuoda erikseen puolison tietoon näytellen kuvia tai haluten häntäkin osallistumaan, kyse on jonkinlaisesta vallankäytöstä.
Tokihan tähän vastataan, että olen väärässä ja kyllä me ainakin, mutta en todellakaan usko että miehet, joiden puolisot katselevat miehensä mieleisten naisten kuvia somessa ja lähettelevät niitä tälle toivoen olevansa saman näköisiä, katselevat puolestaan naisen kanssa toisten miesten kuvia ja lähettelevät niitä naiselle. Jostakin syystä niin ei vain ole, jostakin syystä miehet eivät siedä huonoa käytöstä parisuhteessa, mutta naisille se on jopa kehuskelun arvoinen asia.
Jos miehellä ei ole kavereita, joiden kanssa katsella ja intoilla some-naisten kuville niin silloin niitä katsellaan itsekseen. Nuo kato kun hyvännäkönen kato mitkä bosat höhöhö-jutut on juurikin ns. poikien juttuja.
|