Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seksisi tyylikkyys

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.24 17:55:46

Jos seksiäsi kuvattaisiin, kuinka tyylikästä tai kiihottavaa se olisi? Minä olen aina ajatellut, että mahdan olla melkoisen ällöttävä hylje.

  Re: Seksisi tyylikkyys

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   24.9.24 17:58:53

... Olette varmaan nähneet videoita mahaansa läpsyttelevästä hylkeestä? Se :D Siitä on tyylikkyys kaukana!

  Re: Seksisi tyylikkyys

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   24.9.24 18:02:48

Kuvattuna näyttää varmasti hitaalle, kömpelölle, hikiselle ja melkoiselle ähinälle, kuten sekin jos joku kuvaisi minua urheilemassa jotain lajia tai juoksulenkillä.
Mutta sitten se tunne, mikä itsellä on ei vastaa ollenkaan kuvattua materiaalia: kiihkoa, halua, nautintoa, tunne siitä että toinen hyväksyy ja rakastaa ja haluaa minua 110%, hän näkee ja tuntee minut maailman seksikkäimpänä naisena sillä hetkellä jne. Se, että silmistä paistaa halu, on tärkeämpää kuin se mitä näkyy filmillä.

  Re: Seksisi tyylikkyys

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   24.9.24 18:03:34

Varmasti aikamoista inhorealismia

  Re: Seksisi tyylikkyys

Lähettäjä: KinkyTyttö 
Päivämäärä:   24.9.24 18:09:42

Se voisi olla herkimmille vähän ahdistavaa ja pelottavaakin katseltavaa, koska minua käsitellään kovakouraisesti ja puhutaan alistavaan sävyyn. Samoista asioista syttyville kokemus voisi puolestaan olla jopa kuuma. Sekä puolisoni että minä täytämme aika hyvin vallitsevat kauneusihanteet - itse olen pieni, siro ja naisellinen, hän taas pitkä, tumma ja hoikka. Ja keskinäinen kemiamme on hurja.

  Re: Seksisi tyylikkyys

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   24.9.24 18:14:58

Tuskin on tyylikästä, kiihottavuudesta on vaikea sanoa. Ainakin ääntä löytyy että jos se kiihottaa niin sitten.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.