Lähettäjä: .
Päivämäärä: 25.9.24 12:34:55
Galgoja tuo muutkin yhdistykset, kuin GdF. Kannattaa tutustua niihin.
Kaikki yhdistykset ottavat koiran takaisin, jos siitä halutaan luopua. Sairaan koiran saa lopettaa eläinsuojelullisista syistä. Kun on lausunto eläinlääkäriltä, niin asia on selvä.
Mä olen kotihoitanut ja olen aina sanonut mun hoidokkejani adoptoineille, että jos kysymyksiä tai ongelmia tulee, niin ottakaa yhteyttä minuun, älkää menkö kyselemään somessa. Valitettavasti rescueiden parista löytyy ihan yhtä ikäviä ihmisiä, kuin rotukoirienkin. Ja ne jarruvaljaat on kyllä rescuegalgon varusteina ihan välttämättömät, koska nuo puikulapäät sujahtaa pannasta pois ihan sekunnissa, kuten myös paniikissa peruuttava koira on äkkiä ulkona tavallisista valjaista.
Jos haluaa vinttikoiran, muttei halua kilpailla tai käydä oikeissa näyttelyissä, niin suosittelen lämpimästi galgoa. Niissä on ihan tavallisia, reippaita ja normaaleja koiria, kaikki eivät ole traumatisoituneita. Kun joku ehdotti ottamaan kotimaisen kodinvaihtajan, niin vinteissä niitä on kyllä ihan kaikissa roduissa hyvin vähän ja se uusi koti löytyy nopeasti kasvattajan tai vinttipiirien kautta
Kiitos, ensimmäinen komentti tässä ketjussa, jossa kirjoittaja selkeästi tietää mistä puhuu.
|