Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä järkeä on parisuhteissa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.9.24 10:28:13

Kaikki kuitenkin pettää ja osa myös jättää... on tullut sen verran oltua naisten kanssa reissuissa Suomessa ja ulkomailla ja ihan joka reissulla löytyy suhteessa / naimisissa olevia miehiä jotka heti valmiita pettämään ja viettämään sen lomaviikon vieraan naisen kanssa ja kotiin palataan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Täytyy todeta että jokainen pettää kun sopiva tilaisuus tulee varsinkin mies.

  Re: Mitä järkeä on parisuhteissa

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   24.9.24 10:28:58

Miksi pettäminen pelottaa noin hirveästi?

  Re: Mitä järkeä on parisuhteissa

Lähettäjä: Vaula 
Päivämäärä:   24.9.24 10:31:39

Ei, kaikki ei petä eikä jätä :) Usko pois. Sulla on vaan tosi kapea maailmankuva. Ja se parisuhteen järki on rakkaus. Aito rakkaus sitä toista ihmistä kohtaan.

  Re: Mitä järkeä on parisuhteissa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.9.24 10:32:25

Niin sillain se kai jonkun tutkimuksen tuloksena oli, että miehillä uskottomuudessa tilaisuus tekee varkaan ja nainen taas hakee sitä läheisyyttä kun sitä ei kotoa saa.

  Re: Mitä järkeä on parisuhteissa

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   24.9.24 10:48:36

Tämä on ihan hyvä kysymys. Onko parisuhteessa pakko olla, jos suhteista ei tule mitään tai niistä seuraa vain valehtelua, ongelmia ja jopa väkivaltaa? Tässäkin taas yksi yhteiskunnan normi, jota kaikkien kuuluisi haluta. Mikään pakko ei tosiaan ole jos tuntuu että yksin menee paremmin.

  Re: Mitä järkeä on parisuhteissa

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   24.9.24 10:57:58

Olen nainen ja olen pettänyt sen takia, että en ole vuosiin saanut tarpeeksi seksiä parisuhteessani. Läheisyyttäkään ei ole ollut useampaan vuoteen ja muutenkin yksinäisyys parisuhteessa on jokapäiväistä. Lasten takia en ole vielä eronnut.

  Re: Mitä järkeä on parisuhteissa

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.9.24 10:59:53

Mitä harmia sille kotiinjäävälle puolisolle on pettämisestä jos se ei ikinä paljastu?

  Re: Mitä järkeä on parisuhteissa

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   24.9.24 11:03:35

Itse en tuota epärealismia jaksanutkaan vaan lähdin avoimeen suhteeseen. Sopivia seksikumppaneita on äärettömän paljon helpompi löytää kuin ihmistä, jonka kanssa arki ja kumppanuus toimii. Toinen on pientä piristystä elämään, toinen on se elämä.

Olen itse 99% monogaminen, mutta mieheni saa yhdessä sovittujen sääntöjen mukaisesti käydä vieraissa, ja voin myös jakaa sängyn toisen naisen ja hänen kanssaan. Itse saan olla myös muiden miesten kanssa, kunhan hänen ei tarvitse tietää siitä. Tätä oikeutta olen käyttänyt kerran.

Olemme erittäin onnellisia suhteessamme näin.

  Re: Mitä järkeä on parisuhteissa

Lähettäjä: Saku 
Päivämäärä:   24.9.24 12:14:55

Taas yksi miesvihaaja avautuu...

  Re: Mitä järkeä on parisuhteissa

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   24.9.24 12:22:21

Eiköhän vika ole nyt siinä aloittajan kohde ryhmässä. Kuinka moni parisuhteessa oleva mies harrastaa jotain viikon lomamatkoja yksin tai kaveriporukalla? Eiköhän tuo ole enemmän sinkkujen, nuorten aikuisten ja nimenomaan näiden jotka ei muutenkaan tunnu olevan kovin sitoutunut suhteeseen ja kaverit menee suhteen edelle olevien ihmisten puuhaa. Siinä sitten voi miettiä, että onko se nyt yllätys, että tuollaisia reissuja harrastava pettää, kun niitä ylipäätänsä harrastaa enimmäkseen tietyn tyyppiset ihmiset.

  Re: Mitä järkeä on parisuhteissa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.24 12:27:09

Ei nykyaikaisessa parisuhteessa olekaan mitään järkeä, eivätkä ne enää onnistu. On täyttä hulluutta yrittää luoda illuusio, jossa parisuhde perustuisi puhtaasti rakkauteen ja monogamiaan.
Valitettavasti parisuhde on edelleen taloudellisia sopimuksia ja vaihtokauppaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.