Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä etätöitä? Mihin kouluttautua?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.24 09:50:26

Olen kasvatustieteiden kandi ja minulla on pätevyys toimia varhaiskasvatuksen opettajana. Asun maalla ja huomaan kaipaavani etätöitä... Luonnollisesti alallani se ei ole mahdollista.

Minulla olisi mahdollisuus tehdä maisteriopinnot tai hakea uudelleen opiskelemaan, mutta mietin että mitä? Tällä hetkellä opintojen pitäisi olla todella joustavat, sillä olen töissä 7-15.

Voisin kuvitella olevani vahvoilla it-alalla, sillä olen kiinnostunut tekniikasta ja nuorempana tein nettisivuja tilauksesta. Taitojani pitäisi kyllä paljon päivittää.

Palkan pitäisi olla n. 2700-3000e ja työllisyystilanteen hyvä. Puhun sujuvasti englantia ja ruotsia.

Entäs aikuisopettajaksi? Mikä olisi hyvä väylä?

  Re: Mitä etätöitä? Mihin kouluttautua?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   24.9.24 09:57:45

Tsekkaa koulutusteknologian maisteriohjelma Jyväskylän yliopistossa. Opinnot pystyy suorittamaan 100 % etänä ja vaikka työn ohessa.

  Re: Mitä etätöitä? Mihin kouluttautua?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.24 10:02:07

Kiitos vinkistä, tutustun!
Olen tosiaan avoin kaikelle, minulla on 10v työura johon on kuulunut duunaritöitä, asiakaspalvelua, hevoshommia, koulunkäynninohjausta... :) Olen nähnyt monenlaista ja se on vahvuuteni ja tehnyt minusta nöyrän. Voin nähdä itseni siis monenlaisissa töissä.

Varhaiskasvatuksessa tällä hetkellä itseäni haastaa työn kuormitus -> jatkuva melu, sairastelu, lisääntyneet haasteet perheillä ja kuntien säästöpaineet. Kun 7 ääniherkkää nepsyä laitetaan keittiön kokoiseen kolkkoon tilaan leikkimään, niin... Sinänsä opetustyöstä ja tiimin johtamisesta nautin. En näe itseäni tekemässä varhaiskasvatuksen ryhmätyötä eläkkeelle saakka.

  Re: Mitä etätöitä? Mihin kouluttautua?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.24 11:05:56

Hep

  Re: Mitä etätöitä? Mihin kouluttautua?

Lähettäjä: no hei 
Päivämäärä:   24.9.24 12:01:26

Just oli jotain uutisointia etäkoulu opettajista (esim ulkomailla asuvien suomalaislapsien) Sehän ois just sulle :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.