Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hajusteeton, mutta pesevä shampoo

Lähettäjä: Apuuuva 
Päivämäärä:   24.9.24 07:32:59

Nyt kaipaan apuja! Mikä olisi hajusteeton ja muutenkin mahdollisimman hellävarainen/allergiaystävällinen shampoo, joka olisi kuitenkin tarpeeksi pesevä? Esiteinillä alkaa selvästi hiukset rasvoittumaan, eikä aiemmin käytössä ollut Urtekramin Sensitive Scalp enää riitä. Hiukset on jo pesua seuraavana päivänä likaisen näköiset. Pesutekniikka on kunnossa ja lopputulos on sama vaikka itse pesisin ne. Apuuva!

  Re: Hajusteeton, mutta pesevä shampoo

Lähettäjä: Ponitäti 
Päivämäärä:   24.9.24 08:47:34

LV:n shampoo ihan marketin hyllystä.

  Re: Hajusteeton, mutta pesevä shampoo

Lähettäjä: tassu 
Päivämäärä:   24.9.24 09:28:45

No niin on mullakin seuraavana päivänä likaiset, hiukset ja päänahka vaan on sellaista laatua että rasvoittuu silmissä... Miedohko shampoo ja pesu päivittäin, sillä tästä selviää.

  Re: Hajusteeton, mutta pesevä shampoo

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.9.24 09:34:51

Four reasons No nothing sensitive shampoo.

Ei ole täysin hajuton, mutta mielestäni lähes täysin tuoksuton on XZ Kaste. Löytyy ihan marketista.

  Re: Hajusteeton, mutta pesevä shampoo

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   24.9.24 09:54:29

Hajusteilla ja pesevyydellähän ei ole mitään tekemistä keskenään. Itsellä Erisan herkän hiuspohjan shamppoo.

  Re: Hajusteeton, mutta pesevä shampoo

Lähettäjä: Apuuuva 
Päivämäärä:   24.9.24 10:27:20

Mä: Ei varmasti yleisesti olekaan yhteyttä, ollaan vaan ilmeisesti kokeiltu vääriä shampoita, jotka olleet yhtä tyhjän kanssa...

Tassu: Atoopikon päätä en millään haluaisi pestä joka päivä aineilla, olivat ne kuinka hellävaraisia tahansa.

Kiitos vinkeistä kaikille!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.