Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä sait viimeksi rakkaaltasi?

Lähettäjä: lucky 
Päivämäärä:   23.9.24 11:52:20

Mä sain uudet ratsastushousut. Oltiin viikonloppuna hankkijalla käymässä, ostin hepalleni kengät ja katottiin muita tarjouksia. Löysin sitten alelaarista omaa kokoa olevat hienot ratsastushousut alle puoleen hintaan mutta mun rahat ei riittäneet joten laitoin takaisin. Mun miesystävä sitten kysyi onko ne mun kokoa ja vastasin että on, niin hän nappasi ne kärryyn ja maksoi ne kassalla <3
Ne on niiiin mukavat päällä :)

Mitä sinä olet viimeksi saanut lahjaksi?

Re: Mitä sait viimeksi rakkaaltasi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.9.24 11:53:15

Kumisaappaat

Lähettäjä: Ostan itse 
Päivämäärä:   23.9.24 12:16:05

Sillä ei ole nykyään eläkeläisenä paljon rahaa mutta pojalle sanoi että ostaa mulle oksasilppurin.
Ja sen sain.
Mieheltä riittää halaus ja se että rakastaa ja haluaa että voin saada käytännöllisiä ja tarpeellisia juttuja joihin hänellä itsellään ei riitä
varaa. Eipä siinä mitään. Yleensä ostan itselleni joululahjankin hänen rahoillaan koska ostoshommat ei vaan ole hänen juttu. Mitään yllättävää tai tarpeetonta ei siis tule näin vuosin enää.
Mutta tuolla aloittajan tyylisellä tavalla vois ehkä onnistua kun vaan saisin hänet vielä kauppaan. Sekin on vähän vaikeaa koska liikuntakyky on rajallinen eikä huvita kulkea kovalla alustalla.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   23.9.24 12:59:14

Tippurin

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.