Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Leluista os

Lähettäjä: tuli mieleen 
Päivämäärä:   23.9.24 08:40:21

Jokapaikassa tuputetaan kaikkea, iltalehdessäkin kaalimadon mainoksia ja radiossa monella kanavalla. Paljonko Ihmisillä oikesti on niitä ja mitä

Re: Leluista os

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   23.9.24 09:44:57

Pari dildoa

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   23.9.24 10:36:17

Ei ole yhtään eikä tule.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   23.9.24 10:40:24

No onhan noita jokunen kappale. Sinkkuna tuli osteltua kun ei nyt sentään joka ilta tullut deittailtuakaan =P. Noistahan voi tilailla kaikkea muutakin, kuten alusasuja, liukuvoiteita, suuseksisuojia sun muita.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   23.9.24 10:52:20

On noita viitisentoista. Vibroja, useampia eri mallisia ja kokoisia dildoja, anaalitappeja ja sondeja.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   23.9.24 10:58:40

"Vibroja, useampia eri mallisia ja kokoisia dildoja, anaalitappeja"

Näin ja parit nänniklipsit ja vähän vaatteita. Liukkarit ja pesuaineet tilataan sitten samalla noista paikoista.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   23.9.24 11:01:06

Eipä ole tarvittu.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   23.9.24 11:08:43

Mulla on vaan pari dildoa/ rabbitia vibralla ja yksi satisfyer. Kokeiltu kuitenkin kaikenlaista perus käsiraudoista ja silmien sidonnasta shibari-sidontaan, nännin nipistimiin, kynttilävahan iholle valuttamiseen, sähköelektrodeihin jne. Ekdoottisin mitä on deittaillessa tullut vastaan, on varmaan panokone, mutta sitä ei koskaan kokeiltu. Eli kyllä noita varmaan kaupaksi menee jos jonkinmoista vekotinta mutta spessummat jutut on ehkä pienemmän harrastajakunnan juttu ja valtaosa ostaa enempi sit dildoja, vibroja, geisha-kuulia, rooliasuja, sidontatarvikkeita jne. matalan kynnyksen juttuja.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.9.24 11:21:34

Tuputetaan? Vai siis ihan vaan mainostetaan siinä missä muitakin tuotteita?

Kyllä niitä meilläkin pieni laatikollinen on. Ihan hauskaa välillä kokeilla erilaisia juttuja.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   23.9.24 11:47:12

No minulla on geishakuulat mutta en niitä seksin yhteydessä käytä. Liukuvoidetta on saanut apteekista. No on semmonen pariskuntavibraattori mikä karkoitti mieheltä toimintakyvyn, sitä joskus itse sitten käyttänyt ettei ihan turhaan tullut hankittua.

Lähettäjä: Tiukka 
Päivämäärä:   24.9.24 07:37:35

Lelut kivoja mutta miksi kaikki isoja? Sormen paksuiset olisi sopivampia sinne tiukempaan aukkoon

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   24.9.24 07:52:02

Muutama lelu tullut hankittua, mutta lisääkin voisi kyllä tilata. Kiitos muistutuksesta!

Lähettäjä: perus 
Päivämäärä:   24.9.24 11:03:33

"Tuputetaan? Vai siis ihan vaan mainostetaan siinä missä muitakin tuotteita?"

Perussuomalaisten keksimä termi. Tuputetaan = Jotakin asiaa mainostetaan tai se on muuten ihan normaalisti yhteiskunnassa ja mediassa esillä kuten muutkin asiat, mutta he eivät pidä siitä.

Lähettäjä: kyllä 
Päivämäärä:   24.9.24 13:52:19

Muutama vibra, liukuvoidetta, stay-uppeja ja sukkahousuja löytyy meiltä.
Ei mitään ihmeellistä, mutta nuo kyllä toimii hyvin.

Lähettäjä: Saana 
Päivämäärä:   24.9.24 14:31:33

Yksi lipastollinen on leluja, kaikkea löytyy. Pari laatikollista seksikkäitä asuja ja uusinpana ostona panokone, mikä olikin yllättävän kiva vekotin.

Päivämäärä:   24.9.24 16:03:54

"Perussuomalaisten keksimä termi. Tuputetaan = Jotakin asiaa mainostetaan tai se on muuten ihan normaalisti yhteiskunnassa ja mediassa esillä kuten muutkin asiat, mutta he eivät pidä siitä."

Ah, aivan. Näinhän se olikin, ei tahdo tässä nykyisessä kieliuudistuksessa pysyä enää kärryillä :D

Lähettäjä: ei 
Päivämäärä:   24.9.24 16:10:15

Hyi ei mitään leluja. Rietasta semmoinen! En usko että lähelläkään niin monella edes on mitään leluja kuin annetaan ymmärtää.

Päivämäärä:   24.9.24 16:13:22

Pieni laatikollinen minulla ja välillä ostelen jotain uutta testiin. Sinkkuaikoina ostelin enemmän, mutta kivaa niitä on välillä parisuhteessa ollessakin käyttää yksin tai yhdessä.

Parin kaverin kanssa olen asiasta jutellut ja heilläkin molemmilla useampia.

Päivämäärä:   24.9.24 16:26:46

Meillä on iso laatikollinen. Välillä innostutaan enemmän käyttämään ja sitten ne taas saattaa vuodeksi unohtua.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   24.9.24 16:34:33

Onhan noita meilläkin erilaisia. Myös asuja. Osa on enemmän käytössä, kuin toiset. Mitäs siitä, tavallisia juttuja

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   24.9.24 18:11:20

Ei oo yhen yhtäkään eikä tulekaan

Lähettäjä: hans 
Päivämäärä:   25.9.24 15:06:36

Mä taas luulen et aika monella (naisella) on kuitenkin joku yksittäinen sauva/vibra. Tuo on suht yleistä mutta sit muut lelut ja isompi määrä niin ei varmaan niin yleistä.

Lähettäjä: & 
Päivämäärä:   25.9.24 15:36:39

On paljon. Ja hyvä vaan että mainostetaan, saadaan tabuleima kokonaan pois.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.9.24 16:44:47

On ja paljon. Käytän niitä yksin ja yhdessä, ollaan tilattu myös selattu yhdessä miehen kanssa ja tilattu sellaisia, mitä halutaan kokeilla. Molemmilla on leluja ja ovat kyllä käytössä. Ei toki aina, mutta kun on sellainen fiilis, niin otetaan kyllä kaikki mukaan. Satisfyer, 4 eri vibraa, sidontavermeet, annelijuttuja.. jne

Lähettäjä: :):) 
Päivämäärä:   25.9.24 17:22:34

Kun pari vuotta sitten vapauduin edellisestä pitkästä suhteesta, oli olo kuin karkkikaupassa, kun tajusin että nyt voin tilata seksivälineitä. :D Tilasin saman tien satisfyerin, geishakuulat ja viimeksi annelijuttuja, kun uusi kumppanini on kiinnostunut kakkosesta. Lisäksi olen innostunut seksikkäistä asuista ja muista vaatekappaleista! Ihan eri innolla tulee urheiltuakin, kun haluan näyttää niissä hyvältä.

Pelkästään itselleni en ole esim. dildoja enää yhden jälkeen tilannut, koska yksin ollessani en saa sisälleni mahtumaan yhtään mitään vaikka olisin kiihottunutkin. Lisäksi yksin leikkiminen on minusta tylsää ja sopii lähinnä paineen purkuun.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.9.24 18:43:02

Onhan noita. Miehen kanssa ollaan osteltu. En oo laskenut montako. Hauska lisä :)

Päivämäärä:   25.9.24 20:32:37

"No on semmonen pariskuntavibraattori mikä karkoitti mieheltä toimintakyvyn, sitä joskus itse sitten käyttänyt ettei ihan turhaan tullut hankittua."

Miten se toimintakyvyn vei?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.9.24 20:50:53

Pieni laatikollinen on. Yksi dildo, anaalitappeja, sidontavälineitä, pari piiskaa, suupallo.. miehellä sellaisia penisrenkaita.

Lähettäjä: ::: 
Päivämäärä:   27.9.24 11:35:36

Mitä suosittelette ostamaan jos ensimmäinen on hakusessa naiselle? Dildo kuulostaisi ainakin yksinkertaiselta käytellä :)

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   27.9.24 11:39:55

Pieni sornivibra ja joku pieni peppudildo

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   27.9.24 11:45:01

Parivibraattori oli miehen mielestä niin työläs viritellä että hävisi seisokki. Oli siis itsekseen jo kokeillut ennakkoon ja ihan positiivisella mielellä oltiin molemmat kokeilemaan yhdessä. Mutta sama homma on käynyt myös penisrenkaan kanssa ja suhteen alussa kondomin kanssa.

Lähettäjä: Milli 
Päivämäärä:   27.9.24 15:09:40

Vibra klittakiihottimella(käytössä pari kertaa vuodessa), perus dildo ja satisfyer(joutaisi roskiin).

Tänään juuri tilattiin köyttä ja etäohjattava vibra klittakiihottimella. Kokeillaan kauppareissulle jälkimmäistä.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   27.9.24 18:56:33

"Lähettäjä: :::
Päivämäärä: 27.9.24 11:35:36

Mitä suosittelette ostamaan jos ensimmäinen on hakusessa naiselle? Dildo kuulostaisi ainakin yksinkertaiselta käytellä :)"

Luotivibra on ehkä kaikkein varmin aloittelijalle. Jokin missä on hyvin säätöjä ettei olisi liian voimakas.

Lähettäjä: ei oma 
Päivämäärä:   28.9.24 14:37:20

Saana: millainen panokone ja mistä? Itsellä tekis mieli tilata sellainen. Saako pieneen tilaan piiloon?

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   28.9.24 18:05:07

Mulla on niin hyvä mielikuvitus etten tarvi leluja. Lapsesta oppinu ku köyhiä oltiin. Nykyään vaan vaikeus löytää mies, joka riittävän hellä.

Lähettäjä: Miina 
Päivämäärä:   28.9.24 18:38:04

Mulla toy joy magnum panokone on tosi hyvä eikä kovin kallis. Melko pieni kokonen saa piiloon helposti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.